Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 5

Hee meiden,

Bedankt dat jullie allemaal zo actief mee duimen! Ik heb nog niet het hart gehad om te testen. Op een of andere manier om teleurstelling te voorkomen of zo. Maar nog steeds geen nieuws van het front, dus de test ligt klaar voor vanavond. Ik hou jullie op de hoogte!

Groetjes van een lichtelijk zenuwachtige Line...

Hay allemaal!

@ line, oh wat spannend zeg! Ik duim heel erg hard voor je, zou super zijn!
Hoe lang ben je nu over tijd?

@sv, tsja ik dacht eerst dat ongikrampjes alleen slecht waren maar het zou natuurlijk zomaar kunnen.

Heb nog steeds de hele dag door steken en krampjes in mijn onderbuik. Zit nog 4 dagen van mijn vroegste ongi af dus wie weet. 's Avonds en 's morgens ben ik niet lekker dus als mijn lichaam me weer voor de gek houdt doet deze het deze keer wel grondig!
Ben me aan het afvragen wat het eerste testmoment zou kunnen zijn. Iemand een tip, advies idee?

@ kwisjuh, veel plezier! Je zult het wel niet meer lezen, balen van die afscheiding maar geen ongi is geen verloren ronde!

Groetjes van Sukkie

Hoi Sukkie en anderen,

Ik ben nu op dag 32, mijn langste cyclus tot nu toe, sinds ik met de pil gestopt ben is 31 dagen geweest. Ik zou nu dus een dag overtijd zijn. Maar kwaaltjes? Geen idee, ik voel me niet anders dan anders. Vorige maand ook en toen was er ook niets, vandaar ook mijn aarzeling om te testen.

Op jou vraag: er zijn testen die claimen zo gevoelig te zijn dat je ze tot drie dagen voor je NOD zou kunnen gebruiken. Vlgs mij clear blue of predictor. Maar wel duur en je loopt meer kans op vals negatief, wat je eigenlijk niet wilt. Ikzelf heb een kruitvat test liggen thuis, die kun je gebruiken op de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden. Die kwaaltjes enzo zijn ook maar zeer misleidend, en kunnen naar mijn mening op van alles duiden. je bent er natuurlijk extra op gespitst nu omdat je hoopt zwanger te worden (tenminste dat geldt zo voor mij). Je lijf en geest samen kunnen soms inderdaad je grondig voor de gek houden...

Ik help jou en alle wactenden onders ons ook hopen!

Ik ga weer wat afleiding zoeken,

Groetjes line

Hoi allemaal,

niks geworden hoor gister, ik had een negatieve test. balen, hoop dat ik dan nou maar snel ongesteld wordt....

Nog nieuws aan jullie kanten, het is zowaar al een hele dag stil op het forum...

Groetjes Line

Hey Line,

Wat onzettend balen!!!!! Is echt een klote gevoel he?! Ik had het vorige maand ook, was er van overtuigd zwanger te zijn en dan toch twee keer een negatieve test (de eerste geloofde ik niet)!
Maar goed na je ongi is het dan gewoon weer nieuwe ronde nieuwe kansen! Gewoon de moed erin houden, komt vast goed.

Ik zit nu een week voor mijn NOD. Probeer er niet teveel mee bezig te zijn en dat lukt aardig. Het verschil met vorige maand is dat ik nu echt geregeld krampen in mijn onderbuik heb. Maar ik probeer er niet teveel waarde aan te hechten. We zien wel wat er volgende week gebeurt. En ach, die pijnlijke tepels nu zullen wel komen door de verkeerde bh ofzo ;-)

@ alle ongi's; succes, voor je het weet is het weer over.
@ alle wachters; blijven duimen!!!
@ alle zwangeren; geniet van jullie wonder.

Iedereen een fijne dag!

Hoi meiden,

wat een gezellig clubje hier. Ik lees al een tijdje mee en waag me nu dan toch eraan om ff proberen mee te kletsen.
Vooral omdat Boefje82 herkenbaar praat! Ik moet (als het goed is) volgende week ongi worden. Nu ben ik sinds een paar dagen elke dag wel even misselijk, krampen in mijn onderbuik en pijnlijke tepels..
Maar ik heb eigenlijk geen idee meer wanneer ik moet testen. Weet niet eens zeker of ik nou volgende week ongi moet worden of niet. Omdat mijn cyclus zoo onregelmatig was..

Succes allemaal!

@ line; he meis vervelend nou! Maar je weet t, geen ongi is geen verloren ronde. Misschien komt t nog allemaal op z'n pootjes terecht.
Bedankt trouwens voor je reactie, heeft me weer sterk gemaakt met testen te wachten :)

@ boefje; je lichaam doet rare dingen met je he! Heb het de ene maand erger dan de andere. Vorige maand bijvoorbeeld helemaal niet, deze maand wel en in ronde 3 dacht ik echt dat t zover was!
Veel succes met wachten, nog even volhouden

@ tessa; die onregelmatige cyclus is niet fijn! Ik ben ook begonnen op een cyclus van 33 na 3 rondes zakte het opeens naar 29 en daarna 28. Hoop voor je dat t voor jou ook snel regelmatig wordt dan kun je wat he! Zou nu gewoon uitgaan van een lange cyclus dan valt t altijd mee.

@ marijke; hoe gaat ie met jou? Je zult inmiddels toch wel flink aan t groeien zijn he :) Nog eventjes en je 20 weken echo, spannend!!!!

@Sv; ben je weer helemaal lekker? Leuk dat je aan me gedacht had op mijn verjaardag!

@ vieguh en elleste; hoe is het met de kersverse zwangeren, beginnen de kwaaltjes al?

Iedereen die ik vergeten ben, een fijne dag vandaag! Het zonnetje schijnt dus dat moet wel gaan lukken he.

Groetjes Sukkie
25/30 ronde 6

Hallo meiden,

Even weer een berichtje van mij!
Voel me prima alleen een beetje last van maagzuur en veel pukkeltjes maarja dat zijn de kwaaltjes!

@Sukkie: Ik zou op de dag gaan testen dat je ong. moet worden....maar dat is ieder voor zich!
Ik heb zelf de dag voor mijn NOD getest en was toen al positief, maar ook dat is niet bij iedereen het zelfde.

@Line75: Wat jammer meid...maarja het kan nog ;)

@TessavO: Wat spannend! Pijnlijke tepels zijn zeker een kwaaltje...tenminste bij mij wel! Daar hoeft echt niemand aan te komen op dit moment....Ben benieuwd!!

Liefs Roos

7 Wk, 1 dag

Terug
Bovenaan