Vervolg: Wie is er nog maar net bezig zwanger te worden DEEL 6

Het Ilse
wat een super bericht!dat moet echt een opluchting voor jullie zijn was dit je eerste echo?
nou lekker gaan genieten hoor ik hadt zelf ook bijna geen last van kwaaltjes,heerlijk toch!
liefs jootje.

Hey Vieguh,

Super meid dat alles goed was, had je net al even op msn maar ook nog even via forum, ben zoooo blij voor je! Nu maar lekker genieten van je zwangerschap!

@Josanne, graag gedaan hoor!

Meiden, dit was het laatste berichtje van vandaag hoor, heb ze niet geteld maar aardig wat berichtjes achter gelaten vandaag.... haha

Slaap lekker allemaal,

Dikke kus Svtje
24+6

hey meiden

hier ben ik ook nog een keer hahaa

jen welkom op ons topic

en vieguh wat een opluchting haha svtje en ik zijn expres op msn gebleven om te horen hoe het was morgen lekker 10 weekjes zwanger super is dat hoor

ik ga nu ook lekker slapen tot morgen

xxx marijke
20+6

Hey Ilse,

Ik houd het kort, want de opleving van gister heeft niet doorgezet. Zit kotsmisselijk op de bank, maar wilde toch even kijken hoe het was.
Wat een mooi nieuws zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik me ook wel zorgen maakte, juist vanwege die lichte test. Maar gelukkig heeft je vk je zorgen kunnen wegnemen (in ieder geval voor een groot gedeelte..) Nu lekker gaan genieten he.......

Liefs Elleste

Hey meiden,

Even een ego berichtje, jullie kunnen stoppen met duimen voor mij... De RD's heben doorgezet,een dag eerder dan verwacht. Beter dit dan dak een dag overtijd ben en valse hoop heb haha!
Voordeel is nu dak nog n maandje op me eten kan letten en max kan sporten. Moet namelijk nog steeds wat kilootjes kwijt...
Nu met z'n allen duimen voor de andere wachtenden,spannend voor jullie!

@ Vieguh gelukkig dat alles goed is,had gisteren al even gekeken,maar toen was er nog geen nieuws. Geniet er weer van nu!

x Kwisjuh
Ronde 7 NOD 28 sept

Goedemorgen dames!

@Svtje: Joehoeo! Met die datum in de lijst maakt dat het toch weer een beetje realistischer.. :)
Dank!

@Valesca: Meis jij bent ook een schat, en het is hier inderdaad gezellig ;-) . Maar ook handig.

@Ilse: Niks geen ego bericht!! Hier mag je over opscheppen!!! Wat fijn en wat een opluchting!! Meis, geniet lekker van de foto's, je zal ze wel vaak bekijken zeker! Ik ging gisteravond nog ff snel kijken, was opgelucht maar had geen fut meer om te schrijven hihi. Genietse!!

@Kwisjuh: Jammer meis! Volgende keer beter.. Ga nog ff lekker lijnen ;-) Wou ik ook doen, gaat alleen niet meer.. hihi succes nog .

Liefs tes

goedemorgen meiden

Kwisjuh balen zeg van je ongi hoop dat de volgende ronde beter gaat ik kan alleen maar zeggen dat lijnen helpt haha was 10 kilo kwijt en toen zwanger dus mischien helpt gezond eten toch hihi

moet vanmiddag pas om 3 uur werken dus kan jullie nog ff lastig vallen heir haha

xxx
21 weken zoon

Terug
Bovenaan