vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus?? Quinta, Daffy, martine, taraneh, zonnetje!!!

hoi daffy,

wat fijn dat je er een goed gevoel over hebt en nu maar hopen dat het werkt he..!dat loslaten is moeilijk ja maar wel echt beter zeggen ze..dus ik lees ook niks meer op internet,het enige wat ik nog doe is op het forum lezen en schrijven,ook omdat ik van jullie op de hoogte wil blijven en het gezellig vind.

hier nog steeds geen menstruatie,dacht afgelopen week het wel te worden omdat ik wat rood.roze had bij het afvegen,maar heeft niet doorgezet.
eigenlijk maak ik me daar niet druk meer om,ik leef echt naar 10 nov toe,ikzelf weet voor 90 procent zeker dat ik pco heb,dus daar ga ik ook vanuit en dat ik aan de clomid moet.zelf denk ik dat dat aan gaat slaan bij me maar ja kan ook hopen zijn..afwachten maar.

hoelang zijn je cyclussen nou steeds dan?als ze echt langer zijn dan 35 dagen is het misschien een idee om eens advies bij je ha te vragen?

liefs zonnetje

Hoi meisjes,

Weer terug van weggeweest. We hebben een heerlijk ontspannen weekje achter de rug.
Vandaag is de knoop van mijn spijkerbroek afgesprongen.. 21 Weken, dus echt raar is het niet , maar ik heb nog geen positiebroeken... Morgen maar een paar kopen! Verder gaat het best heel goed. De kleine beweegt lekker en als ik me maar een beetje inhoud, is het met mijn bekken echt heel goed te doen. Ik voel me echt een enorme bofkont! (...die overigens ook wel dikker is dan voor de zwangerschap...)

Jen, als ik jou was zou ik ik toch gewoon een broek halen. Haal je r gewoon om te beginnen één die een beetje te combineren is. Te strakke kleding is toch vervelend. Ik begrijp je terughoudendheid wel... Hoe was je echo gisteren trouwens?

Daffy, wat appart dat die vrouw die spanning zo goed voelen kon. Ben echt benieuwd hoe dit verder gaat. Lastig om er niet te veel mee bezig te zijn.

Zonnetje, 10 nov komt steeds dichtebij! Denk je dat je pco hebt, door wat de ha gezegt heeft, of is dit een eigen conclusie? Ben heel benieuwd wat de gyn te vertellen heeft. Ik hoop dat hij je snel kan helpen.

Quinta, volgende week naar de vk, spannend!

Tot later!

x Taraneh

hoi taraneh,

wat fijn dat jullie het zo lekker hebben gehad!waar was je heen?
21 weken alweer!! gaat snel zeg!
hihi die wat dikkere kont hoort er gewoon bij he..

10 nov is het bijna ja..nog even volhouden..ik dacht het al voordat me ha zijn vermoedens vertelde,heb laatste tijd veel last van puistjes en heb ook overgewicht en dat kan daarbij horen en niet te vergeten blijft me menstruatie uit..
we zullen het zien/horen 10 nov..

liefs zonnetje

hoi meiden,

dit is echt ongelofelijk goed nieuws!!
ik was de laatste tijd helemaal niet bezig met zwanger worden,omdat ik bijna zeker wist dat ik pco heb..ben 2x ongesteld geweest sinds maart dat weten jullie..en de afgelopen 2 weken heb ik last van me borsten dus me vriend en een vriendin zeiden ga testen..ik vanmorgen gedaan en....ik ben ZWANGER!!!!!!! haha geweldig! we zijn zoooooo blij! helemaal omdat ik dacht nou dit gaat nog wel even duren.
eerst getest met sensitest die had ik nog in huis,gelijk een dikke donkere streep,toen snel naar kruitvat voor een cb test en ja hoor er staat zwanger 3plus.
heb nu dus geen idee hoelang ik zwanger ben.maandag maar even ha bellen.

meiden echt dit had ik nooit durven hopen dat het toch nog spontaan zou gebeuren!zo zie je maar..er niet mee bezig zijn is toch beter..

mijn weekend kan niet meer stuk!

liefs zonnetje

Gefeliciteeerd!!!!!!!!!!!!!!!! Wat een geweldig nieuws zeg! Volgens de cb-test dus iig 3 weken? Je zal wel snel een echo krijgen om te kijken hoe ver je nu bent. Echt heel spannend! Geniet van dit geweldige nieuws!
Wij zijn afgelopen week naar een bungalowpark geweest in de Achterhoek. Er was een heerlijk zwembad bij, maar het belangrijkste was dat we er even uit waren. Doordat we deze zomer familie over hadden, zijn we de hele zomer thuisgebleven en dan mis je het toch om er ff uit te zijn.

Daffy, ik hoop voor jou echt ook zo'n onverwacht positief bericht!

Fijn weekend allemaal!

x Taraneh

Hoi Zonnetje,

Wat een geweldig nieuws voor je!!! Super zeg zo'n onverwachte verassing. Geniet ervan!

Groetjes,
Daffy

hoi meiden,

vanmorgen had ik klein beetje roze bruin rood verlies dus schrok me rot!verloskundige gebelt en mocht meteen komen! inwendige echo gemaakt en zag een klein vruchtje,ze twijfelde of ze een hartslag zag omdat het zo pril is (ze denkt dat ik 5 weken ben)later dacht ze 2 hartjes te zien..maar kan er ook 1 zijn of gewoon mijn hartslag omdat het dus zo pril is..maar voor nu zag het er goed uit!en het bloeden is sinds half 2 weer helemaal over!over 2 weken krijg ik weer een echo,spannend!

hoe is het met jullie meiden?

liefs zonnetje

Hoi Zonnetje, kan me voorstellen dat je ff flink schrikt. Het hoeft echt geen kwaad te kunnen. Ik heb het bij alle zwangerschappen gehad tijdens de 1e 3 mnd. Wel fijn dat ze t met die echo in de gaten houden!

Vandaag heb ik de 20 wk echo gehad. Best heel spannend, maar alles zag er gelukkig goed uit :). Ben zo blij!

x Taraneh

Terug
Bovenaan