vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

hoi quinta,

ik hoop voor je dat ze het uitstrijkje kan doen,en dat je spiraal eruit gaat!!
spannend,ik duim voor je meid!
laat het ons maar weten als je geweest bent,succes.

martine nog steeds ongikrampjes?
ga je vrijdag testen?ben benieuwd hoor!

hier op cyclus dag 17..druk aan de klus haha.
ik hoop op een cyclus van rond de 35 dagen dus we klussen ruim.en dan wachten we het maar weer af!

groetjes zonnetje

Ik duim voor zonnetje zou geweldig zijn, want word weer hoog tijd dat er weer een zwangere onder ons gaat voegen vind je ook niet. En ik gun het je onwijs want 3 maanden geen menstruatie, dan mag het nu meteen raak zijn toch!!!!

Ik ben in afwachting moet nog 2 uur wachten hoop dat ze het wel doet en mij niet weer naar huis stuurd, dan zou ik mega balen hoor!!

x quinta

Zonnetje, succes! Wordt over 2,5 week spannend dus! Waarom ga je uit van een cyclus van 35 dg? Gewoon nieuwsgierig. Ik hoop dat je deze maand geluk hebt.

Quinta, nog een uurtje, superspannend. Duim voor je!

Jen hou ons op de hoogte!

Hier ben ik met andere dingen bezig. Leuk als die zwangerschaptest positief uitslaat, maar dan is het weer afwachten! De eerste13 weken zijn heel spannend. Ben zelf erg onzeker of alles wel ok is. Morgen naar de huisarts, ben benieuwd.

Groetjes,

x Taraneh

Hai hai,

Joehoe, we hebben een heeel licht streepje op de zwangerschapstest!!!

Eerst getest met een kruidvattest, na 3 minuten een lichte streep. Licht, maar wel zichtbaar!!
Toen als een speer naar de apotheek voor een betere test, maar die van clearblue hadden ze niet. Toen maar het huismerk genomen. Deze test geeft echt een heeeeeel licht streepje. Maar m'n urine was bij deze test ook een stuk lichter...

Ze zeggen natuurlijk: een streep is een streep! Maar als ie zo licht is, voelt het toch nog onzeker. Straks samen op de fiets naar het kruidvat, zodat we morgenochtend weer kunnen testen.

Spannend!!! Hou jullie op de hoogte!

Martine

GEFELICITEERD!!!! Idd een streep is een streep hoor. Als het echt die andere was en niet de controlestreep dan he :p. En je test natuurlijk best vroeg, dus een lichte streep is logisch.
Geniet r van!

x Taraneh

GEFELICITEERD super zeg, weer een zwangere in onze groep. Helemaal te gek zeg!!!!

Me uitstrijkje is gedaan kon gelukkig en me spiraal is foetie!!!!!!!
HOEPIE nu nog 3 weken wachten en dan aan de klus!!!! ben helemaal in een hieper de piep stemming ben net een klein meisje, ben net zo zenuwachtig als voor me eerste zwangerschap!!!!!
Me huisarst heeft het gedaan schrok wel even maar is een lieve man. HIj zei nog tegen ik hoefde helemaal niet aan het spiraal te trekken, beetje vreemde opmerking vond ik. maar ja hij is er uit!!!!

xx quinta

Hoi meiden,

Martine, wat super! Gefeliciteerd!!!!!

Quinta, geweldig dat je spiraal er uit is en het uitstrijkje is gedaan. Nu kun je straks ook eindelijk gaan beginnen!

Ik heb me even niet meer op het forum laten horen. Ik wil er niet zo veel mee bezig zijn als de vorige keer. Ik voel me zo verraden door mijn eigen lichaam. Ik had zoveel kwaaltjes dat ik er bijna 100% zeker van was dat ik zwanger was, de ongesteldheid was echt een enorme teleurstelling. Heb de ovulatietesten, thermometers en zwangerschapsboeken even opgeborgen en ga het deze ronde gewoon even zonder proberen. Alleen wel balen dat ik absoluut niet weet wanneer ik mijn eisprong kan verwachten omdat ik steeds een onregelmatige cyclus heb. Op goed geluk dan maar.

Jullie hebben in de tussentijd veel geschreven, dus ik moet nog even gaan bijlezen. Dus sorry als ik nog niet op alle nieuwtjes heb gereageerd.

Groetjes,
Daffy

@martine... gefeliciteerd!!

@quinta, fijn dat je er nu ook gewoon voor kan gaan!!

@taraneh. Voor mij zijn de eerste 12 weken ook een hel. Heb de afgelopen 6 maanden 2 miskramen gehad, 1 met 7 weken en 1 met 11 weken (nu 3,5 week geleden de laatste mk gehad.
Denk niet dat ik ook nog onbevangen een zwangerschap in ga! Pas na de 12de week word het echt genieten. Als het goed is krijg ik bij een eventuele nieuwe zwangerschap wel om de week een echo om alles in de gaten te houden. Ik moet trouwens 7 augustus op nacontrole bij de gyn. Ben benieuwd of die wat te zeggen heeft.

Groetjes Jen

Terug
Bovenaan