vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

quinta fijne vakantie!!
geniet er maar lekker van!
tot volgende week.

groetjes zonnetje

Quinta, fijne vakantie!!!!

Jen, spannend, hoop dat je niet ongesteld wordt en maandag positief test!

Hier heb ik eindelijk weer een positieve ovulatietest sinds gisteren, dus de klustijd is weer aangebroken. Spannend, mijn NOD valt nu waarschijnlijk precies in de eerste week van mijn vakantie. Een weekje eerder dan ik dacht dus.

Groetjes,
Daffy

Quinta, fijne vakantie!!!!

Jen, spannend. Ik hoop dat je niet ongesteld wordt en maandag positief test!

Ik heb sinds gisteren weer een positieve ovulatietest, dus de klustijd is weer aangebroken.
Spannend, mijn NOD valt nu waarschijnlijk precies in de eerste week van mijn vakantie. Een weekje eerder dan ik dacht dus.

Groetjes,
Daffy

Het blijft een rot forum! Ik kan niet goed zien of het bericht echt wordt geupload, dus verstuur ik het nog een keer en dan staat het er twee keer op! Bah!

haha ja het blijft zeker een rot forum daffy..
je zegt dat je eindelijk weer een positieve ovutest had..maar had je dat afgelopen ronde niet dan?of duurde het toen zo lang..sorry hoor maar kan het soms niet van iedereen bijhouden..
ik had 2 dagen een positieve test,de eerste dag niet 2dagen erna wel en de dag daarna minder,ik ben heel benieuwd 8 aug.!!
nog 9 dagen wachten..pff,haha.

liefs zonnetje

Hoi Dames,

ik wil niet heel vervelend zijn, maar is het niet de bedoeling dat je heel veel klust voor de positieve ovulatietest. Na de positieve test is je ei nog 24 uur "houdbaar" tenminste zo heb ik het ooit van de dokter begrepen.

Liefs Jen

Hoi Zonnetje, ik had vorige maand ook wel een positieve ovulatietest maar omdat mijn cycli zo onregelmatig zijn weet ik nooit zeker wanneer mijn eisprong plaatsvindt en wat mijn NOD is.

Hoi Jen, het blijft lastig te weten wanneer de juiste klusperiode is. Volgens de gebruiksaanwijzing van de ovulatietesten vindt de eisprong binnen 24-48 uur na een positieve test plaats, dus dan ben je een aantal dagen ervoor en een aantal uur erna heel erg vruchtbaar. Maar wij klussen sowiezo zeer regelmatig gedurende de hele cyclus, dus dat zit wel goed, hi hi.

Groetjes,
Daffy

hoi daffy,oh ja dat was het,ach wat je idd al zegt het is toch moeilijk om de goede klusperiode te bepalen,daarom doen wij het ook regelmatig ,we hebben het na de positieve ovutest ook niet heel veel meer gedaan,gewoon zoals we anders ook zouden doen,en eerlijk gezegt ook gewoon wanneer we zin hebben..,toch het leukste moet nog geen moeten worden!

thanks jen,wist ik idd!

groetjes zonnetje

Terug
Bovenaan