vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hi Ladies,

MMdj, het is heel logisch als je eerste menstruatie na het stoppen met de pil wat later komt. De bloeding die je in je 'stopweek'hebt is geen menstruatie. Je lijf moet dus wennen aan de nieuwe situatie. Het zou fijn zijn als je eerste cyclus niet al te lang duurt.

Jen, Zonnetje heeft gelijk Kruitvat heeft prima testen, 2 voor 5 euro. Zou ze halen als de postbode ze niet brengt. Laat het weten he!

Zonnetje, ik blijf voor je duimen!

Martine, fijn dat je een goeie vakantie heb gehad!
Hoe voel je je? Ik heb trouwens gewoon een uitwendige echo gehad en toen was ik net geen 8 weken. Dit is idd het eerste kindje voor mijn man. wel vreemd op zich, omdat het voor mij de derde is. Het is voor mij wel 9 jaar geleden, dus voor ons beiden is het een hele ervaring.

Meisjes, geniet van het heerlijke zomerweer!

x Taraneh

Hey taraneh,

Ik weet het van die kruitvat testen, maar ze zijn hier al een week uitverkocht :p in heel almere geen kruitvat eigenmerk test te krijgen! :p het zal wel een teken zijn ofzo!

Nog steeds geen ongi te bekennen hier trouwens!

Zonnetje hoe voel jij je?? nog 5 dagen en dan is jou NOD er ook alweer! Spannend! Ik hoop dat we allebei naar het april forum doormogen! (hoewel ik waarschijnlijk mocht ik deze maand zwanger zijn in maart zal bevallen omdat ik maar door mag lopen tot 38 weken) maar toch uitgerekend in april klinkt erg leuk ;) komt ook mooi uit met de schoolvakanties :p

Liefs Jen

heey meiden,

martine leuk dat je er weer bent!
en fijn dat je zo lekker hebt genoten van je vakantie!dus je voelt je verder goed?
spannend hoor dat je eerste echo eraan zit te komen.

wat balen jen dat ze uitverkocht zijn,hopelijk komen je testen snel binnen,knap dat je zo geduldig bent met testen! hoop het zo voor je!

dank je taraneh dat je blijft duimen voor me..!
alles goed met je verder?

ik voel me prima,niet anders dan anders zeg maar,heb nu gevoelige tepels had ik ook toen ik vorige keer ongi werd.dus tja we zien het wel zaterdag.zou super zijn natuurlijk als ik zwanger ben,maar ben ook al heel dankbaar dat me cyclus normaal is,en ik ongi word.

liefs zonnetje

Tja, ik had net eerst een negatieve test (van de kruitvat want ze zijn er nog steeds niet) en nog geen 2 uur later is mn ongi daar!!

Naja, dan kunnen we nu in ieder geval gewoon verder. Had het net wel even moeilijk een vriendin van me die weet van mn twee miskramen en alles belde me net even doodleuk op dat ze zwanger is 9 weken leuk he, en meteen het hele verhaal over de kwaaltjes enzo. Tja toen heb ik wel even een trnntje gelaten, daarvoor is alles nog een beetje te kort geleden gebeurt.

Liefs Jen

hey jen,wat jammer zeg!

maar ja wat je zegt,nu weet je het en kan je verder.
idd leuk voor je vriendin maar begrijp heel goed dat je toch ook verdrietig was..is ook niet niks 2 miskramen.

liefs zonnetje

Hoi Jen, Balen zeg! Kon je je ei bij je vriendin een beetje kwijt? Ik kan me voorstellen dat je eerste reactie niet erg enthousiast is. Je hebt aardig wat teleurstellingen te verwerken gekregen.

x Taraneh

Hoi Jen, wat balen zeg! Ik kan me heel goed voorstellen dat je het even te kwaad kreeg toen je vriendin haar blijde nieuws vertelde.
Ik zat van het weekend op een verjaardag naast een hoogzwangere vrouw, die zat alleen maar te klagen dat ze blij was dat ze het er bijna op zat (omdat ze bijna moet bevallen). Ik kon alleen maar denken, hou eens op zeg, je moet blij zijn dat je uberhaupt zwanger bent. Er zijn een hoop vrouwen die zo met je zouden willen ruilen!! Ha ha, heb ik maar niet hardop gezegd hoor.

Zonnetje, hoe gaat het met het wachten? Zaterdag je NOD toch? Ik heb volgende week donderdag mijn NOD, ik vind het wachten echt het ergste van de hele cyclus. Maar na de vorige cyclus ga ik maar even nergens meer vanuit, dan kan het alleen maar meevallen als het wel gelukt is. Gelukkig gaan we begin volgende week even op vakantie, dan kan ik mijn gedachten verzetten.
Hou ons op de hoogte he!

Groetjes,
Daffy

Hoi dames,

Ik vind het niet zo heel erg dat ik ongi ben hoor. We hebben ook niet heel gericht geklust en dat ik nu ongi ben betekend ook echt dat ik niet zwanger had kunnen worden deze ronde, want we hebben dus rond het ei niet gevreeen. krijg je na een miskraam, ben je je cyclus helemaal kwijt voor 1 ronde.
De gyn had me ook aangeraden om een maandje te wachten. Plus dat ik naar lowlands ga over 3 weken en dan kan ik gewoon lekker een biertje nemen ;) is ook wel weer leuk. Deze maand gaan we er gewoon weer helemaal voor, heb op een andere site mn vruchtbare dagen berekend, dus hopen dat het deze maand raak gaat zijn!! en danders komt het vast wel, zolang de volgende zwangerschap maar wel goed gaat maakt het mij niet uit dat het wat langer duurt!

Daffy, spannend hoor, nog even wachten, zijn jullie al lang bezig?? Misschien is het leuk om een NOD lijstje te maken?

Hoe is het met jou zonnetje ?? al klachten ??

Liefs Jen

Ik start hem op en als jullie het leuk vinden zet je jezelf er gewoon bij:

Naam/Leeftijd/NOD/kindje/ronde

Knutseljuf(jen) / 26 / 31-08 / kindje 2 / 2 na 2 mk

Terug
Bovenaan