vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hier nog steeds geen ongi, ik wacht nu echt op de postbode die met mn zwangerschapstesten komt!
Ben met vlagen een beetje misselijk en heb last van mn borsten. Ben erg benieuwd, zou wel een wonder zijn als ik nu alweer zwanger zou zijn!

Liefs Jen

Dames succes met klussen en Jen en Zonnetje ik leef met jullie mee. Niets zo moeilijk als wachten! Zere borsten en misselijkheid..klinkt toch wel als zwanger hoor. Ben benieuwd!

Hier is het op het ogenblik een huishouden van Jan Steen. Mijn schoonfamilie uit Iran is over en we zijn nu ipv met vier personen met zijn zevenen en mijn man is de enige die bijde talen spreekt. Het is erg gezellig, maar wel druk. We hebben ze gelijk verteld van mijn zwangerschap, zodat ik wel af en toe kan liggen zonder dat ze raar opkijken. Wel gek, zij zijn dus de eerste (na jullie ;-)) die weten van mijn zwangerschap. De reactie was heel positief, ook al is het een beetje dubbel. Ze zien de kleine ws pas twee jaar na de geboorte. Maargoed, that's life.

Geniet van de zomer!

x Taraneh

Hey taraneh,

Wat een drukte in huis. Kan altijd behoorlijk heftig zijn zoveel logees! Je moet toch allemaal rekening houden met elkaar! Kan me voorstellen dat je het alvast het verteld, dan hoef je je niet schuldig te voelen als je even gaat liggen!

Hier nog geen ongi, mn NOD was volgens mij gisteren, maar na een mk weet je het natuurlijk nooit zeker.
De postbode is gisteren niet geweest, dus hij zal vandaag wel komen!! Hopen dat de test positief is, al acht ik de kans zelf wel er klein (hoe groot is nou de kans dat je 3 keer achter elkaar meteen de eerste poging zwanger bent)

Liefs Jen

Hoi Jen,
het kan echt hoor, dat je voor de 3e keer in 1 keer zwanger bent. Deze zwangerschap is de 4e in een keer. Was bij de eerste 3 een stuk jonger, dus ging er vanuit dat het nu langer duren zou, maar dat was zelfs niet het geval. Heb trouwens 1 miskraam tussendoor gehad. Ik duim voor je!

x Taraneh

Heey Dames,
Ik had vrijdag mijn eerste NOD sinds ik met de pil ben gestopt.
En......niets......
Gisteren ook nog niets.
Dus vandaag een test gedaan. Helaas negatief.
Ik denk dat ik gewoon iets later ongi wordt doordat het de eerste keer is. Hoewel ik ook voor de pil regelmatig was.......
Maar we zien het allemaal wel!
En anders gaan we weer gewoon voor ronde 2!

Hoe is het met jullie?
Groetjes MMdJ

Hoi dames,

Ik heb nog steeds geen enkele aanwijzing dat mn ongi gaat komen, morgen komen mn testen binnnen (hoop ik), ik ben benieuwd!

Liefs Jen

heey jen,

wat spannend zeg!!ik hoop dat je testen binnen komen..maar anders haal je er toch ff eentje bij kruidvat??hoop voor je dat je zwanger bent meid! zal voor je duimen! (en ook beetje voor mezelf want mijn NOD is als het goed is zaterdag! )

liefs zonnetje

Hey meiden,

Ik ben weer terug van vakantie! Heb het echt lekker gehad. Gewandeld, uit eten geweest, gevist aan een meertje, uitgerust en heel veel gekletst over het zwanger zijn met mijn vriend. We zijn er nu al een beetje aan gewend, maar het blijft raar.
We hebben het aan ouders, zussen en enkele vrienden verteld, iedereen vond het echt superleuk!
Morgen even de huisarts maken en een afspraak maken bij de verloskundige. Dat kan al voor zo'n inwendige echo met 8 a 9 weken. Dat zou dan al over 2,5 week zijn!

Ik heb even snel bijgelezen, maar van de week lees ik nog even wat beter.

Maar zonnetje, fijn dat je een eisprong hebt! Dat betekent een normale cyclus, eindelijk! En... misschien wel zwangerkansen!

Taraneh, fijn dat je echo goed was en wat bijzonder dat jullie het hartje hebben horen kloppen! Is het het eerste kindje voor je man/vriend?

Quinta, nog 1,5 week toch?

Groetjes Martine

Terug
Bovenaan