vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

hey meiden,

hier even een kort berichtje van mij,
ik kan niet wachten tot zaterdag!! hoop dat ik het volhoud om niet eerder te testen..heb nog geen ongi kwaaltjes..alleen gevoelige tepels (maar had ik vorige keer ook toen ik ongi werd)vorige keer had ik 3 dagen voor me echte ongi zeg maar wel al klein beetje roze/roodd bij het afvegen,en nu nog niks..dus we houden hoop.ga ervan uit eigenlijk dat ik ongi word maar ja we zien het wel!

met jullie alles goed?
toch nog langer verhaal geworden haha.

liefs zonnetje

hey meiden,

ben ik weer ff,heb gister getest en was negatief.maar heb nog niks roze/rood kunnen ondekken,dus of ik word morgen ineens ongi of tja wie weet dan een ieniemie klein kansje dat het zo is..??!
ga bijna aan mezelf twijfelen..maar weet zeker dat ik een positieve ovu test heb gehad de dag erna namelijk heeel licht streepje op de ovu test..zucht nu begrijp ik hoe vervelend die wachtdagen zijn!

wat is het hier stil..iedereen van het heerlijke weer aan het genieten denk ik?!
ik ben gister lekker naar het strand geweest,zalig!

liefs zonnetje

vervelend he die wachtdagen, hopen voor je dat je toch 1 dezer dagen een positieve test hebt. Met wat voor testen test je? De groedkoopste van de kruitvat (2 voor 5 euro) zijn erg gevoelig, daar heb ik nu al 3 keer 3 dagen voor mn NOD positief mee getest.

Ik ben vandaag bij de gyneacoloog geweest en we mogen er weer helemaal voor gaan Dus dat doen we dan maar he :p. Hopen dat we deze ronde een heeeeeeeeeele hoop geluk hebben.

Liefs Jen

hoi jen,

wat fijn dat jullie er weer helemaal voor mogen gaan! en idd hopelijk veeel geluk in deze ronde!

ik heb donderdag getest met die van kruidvat,2 voor 11 euro ofzo geloof ik.
(ik weet niet hoe je het noemt,maar zo 1 waar je overheen plast)
heb er nu nog 1 liggen,morgen of zondag maar weer testen als ik niet ongi ben...

groetjes zonnetje

Ik duim voor je!!! Hopen dat ie zondag gewoon hartstikke positief is. Hoeveelste ronde is dit voor jou??

Liefs Jen

dank je jen, dit is 2de ronde.
toen ik gestopt was met de pil,duurde het 13 weken voordat ik uit mezelf ongi werd..een erge lange 1ste ronde dus..zou dus echt te mooi zijn als ik nu zwanger blijk te zijn!
ik reken nergens op..proberen rustig af te wachten.

groetjes zon

Hoi,

Jen, tof dat jullie er weer voor mogen gaan. Hopelijk heel snel met succes!

Zonnetje, wat is wachten onwijs moeilijk he! Ik leef met je mee. Ik kan me voorstellen dat je die test wel positief zou willen kìjken.. Een negatieve test zegt nog niet alles. Misschien dit weekend positief!

x Taraneh

hey meiden
Ik ben er weer, terug van een heerlijke vakantie met een heel vervelend einde. Ik had maandag een gemiste oproep van me huisarts en zag dat pas woensdag, ik woensdag meteen bellen en de assistente mocht niks zeggen en moest de volgende dag maar terug bellen. Ik heb gevraagd of er dan geen andere arts was en uiteindelijk heeft ze de uitslag verteld (wat ze niet mocht maar omdat ik in frankrijk zat deed ze het) Ik ging er vanuit dat me uitstrijkje niet goed was gegaan en dat het opnieuw moest (omdat ze binnen 2 weken belde en normaal is het pas na 3 weken) maar ik heb een pap 3 (dat betekend dat het een voorstadium van baarmoederhals kanker is) maar dat kan heel goed genezen worden omdat ik er zo snel bij ben. Ik ben me echt een ongeluk geschrokken (de kans is heeeeeeeeel klein maar ik zou zwanger kunnen zijn want we hebben er niet om gedacht in de vakantie). Nu moet ik nog 3 weken wachten voordat ik naar de gyn kan en die gaan dan verder onderzoek doen (een stukje weefsel weg halen AU) maar het moet. Ik ben helemaal beetje van de rellebel. en verdrietig (zwanger worden zit er even voorlopig ook niet in) dat is niet het ergste uiteraard maar vind het wel jammer.

nou meiden ik ga ff bank hangen

x quinta
ps: had liever een veel leuker verhaal verteld maar dat zit er helaas niet in, zou zo graag met jullie mee willen kletsen over zijn we zwanger of niet
snik snik snik

Terug
Bovenaan