vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hi quinta,
Wat een vervelend nieuws zeg.. Wel fijn dat het goed te genezen is en dat is natuurlijk het belangrijkste, maar dat je baalt dat jullie nog niet zwanger mogen worden vind ik heeel logisch. Dit forum is juist ook om die dingen te delen, ook al is het geen positief nieuws. Ik begrijp als je misschien ff wat minder online bent, maar hou je ons wel op de hoogte? Ik hoop echt dat het allemaal gaat meevallen en dat je in 2010 moeder mag worden.

x Taraneh

hoi quinta,

jeetje wat een vervelend nieuws zeg!
dat had ik echt niet verwacht..schrikken..
over 3 weken gaan ze dus weefsel weghalen en dat word dan op kweek gezet?en dan duurt het weer een tijdje voor je meer weet?
meid ik hoop ook echt voor je dat het allemaal meevalt en snel verholpen kan worden!
heel veel sterkte!

liefs zonnetje

Hey meiden,

Quinta wat een verschrikkelijke uitslag zeg! Dit is helemaal niet wat je op gehoopt had. Ik hoop dat je met niet al te veel rompslomp weer een gezonde baarmoeder krijgt. Gelukkig was je er snel bij zeg. Heel veel sterkte! Ik snap dat je verdrietig bent, je had zo toegeleefd naar het klussen en nu dit....

Zonnetje spannend zaterdag je nod! Ik hoop dat ie uitblijft natuurlijk en dat je positief test! Maar zo niet, dan ben je vast blij met een mooie cyclus die geen 13 weken duurt!! Hou ons op de hoogte!

Daffy nog even geduld tot volgende week. Had je goed geklust rond je ei? Spannend!

Knutseljuffie, jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Lekker bier drinken heb je wel verdiend op het feest!

Met mij gaat het goed. Misselijk van etensgeuren, maar als ik het eet is het over. Vandaag is er iemand geweest van moeders voor moeders, dus het wordt in een kannetje plassen de komende tien weken. Dinsdag hebben we een inwendige echo met 7 weken. Hopen dat alles het doet!

Groetjes Martine

Quinta, dit was niet de uitslag waar je op zat te wachten! Wat vreselijk vervelend zeg. Gelukkig ben je er wel vroeg bij en kan het makkelijk genezen worden. Maar dit is wel even een flinke domper he.
Ik ben het ook helemaal eens met Taraneh, dit forum is er ook om dit soort dingen met elkaar te delen. Heel veel sterkte!

Zonnetje, vandaag een spannende dag voor jou! Nog steeds geen tekenen van je menstruatie?

Ik vindt het wachten op volgende week donderdag echt veel te lang duren. Heb net zoals vorige maand weer veel buikpijn en een zwaar gevoel onder in m'n buik, maar dat had ik vorige keer ook en toen werd ik gewoon ongesteld. Kan echt helemaal niet op mijn lichaam vertrouwen, heel lastig.

Martine, we hebben heel erg goed geklust rond de eisprong. Maar ja, het blijft echt een kansspelletje of het 1 zaadcelletje gelukt is om de eicel te bevruchten. Toch maar proberen om rustig af te wachten, maar ik vind het echt reuze moeilijk!
Wat spannend die echo dinsdag, ben benieuwd hoe je het gaat ervaren. Lijkt mij echt heel bijzonder om het kindje te kunnen zien op de echo.

Wij gaan er vanaf maandag even tussenuit, maar ik probeer jullie op de hoogte te houden. Als het goed is hebben we wel internet waar we heen gaan.

Groetjes,
Daffy

Meiden bedankt voor jullie lieve woorden had / heb ik echt nodig.
Ik moet nu tot 25 aug. wachten (ze hadden niet eerder een plekje)en daarna weer een aantal weken wachten en dan hoor ik meer. Hoop echt dat alles daarna goed is... en dat we dan voor de tweede kunnen gaan.
Me beste vriendin was hier net en had haar kleintjes mee dochter van 2,5 en zoon van 10 weken Tijn vond sidney helemaal leuk hij wilde steeds bij hem zitten en aan hem zitten zo schattig.
Dan realiseer ik me steeds meer dat ik nog zeker 2 maanden moet wachten terwijl ik zo had gehoopt op deze week maar dat moet ik van me afzetten.

Zonnetje: weet je al wat.......????

Martine: ja het hoord er bij die geuren (dit zijn van die kleine rot kwaaltjes die je liever niet hebt) maar dat gaat over!!!!! Meid geniet lekker van je zwangerschap want het gaat echt heel snel, het is zo voorbij en heb je een wolk van een baby in je handen. Geniet van je echo (tipje neem een telefoon of foto toestel mee die geluid op kan nemen misschien kan je het hartje horen!)

Daffy: Ik duim voor je hoop dat het toch raak is en dat je je lichaam je maar 1x voor de gek heeft gehouden. Geniet van je vakantie... Graag horen we het van je....

x Quinta

hoi meiden,hier even een kort berichtje,reageer later op jullie berichten.
ik heb nog geen tekenen van een ongi!ohh wat spannend!ik moet straks werken dus dan gaat de tijd lekker snel! als ik morgen nog niet ongi ben ga ik testen! en dan laat ik het jullie zo snel mogelijk weten.

liefs zonnetje

meiden even een vraagje..

als je je eisprong hebt gehad,word je dan maximaal 14 dagen later ongi?of kan het ook langer duren?ik heb nog geen ongi maar kan me bijna niet voorstellen dat ik zwanger ben,want voel me helemaal niet anders ofzo..

liefs zonnetje

hoi meiden,

ben ik weer,heb vanmorgen getest en was negatief,maar nog steeds niet ongesteld!weet niet wat ik er nou van moet denken..
hoop dat iemand antwoord heeft op me berichtje hierboven..

vanmiddag weer werken.
jullie nog leuke plannen?

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan