Hai hai,
Ja, morgen echo. Jullie zeggen heel veel plezier, maar ik ben echt wel zenuwachtig of alles het wel doet. Als dat bevestigd is, komt het plezier vanzelf!
Zonnetje, je houdt ons wel in spanning hoor! Heb je nog geen klachten? Ga je binnenkort weer testen?
Knutseljuffie zijn je rode duivels al weer weg zodat je opnieuw aan de klus kunt?
Ik ben me toch misselijk, echt vervelend. Ik heb gelukkig nog niet over hoeven geven, maar daar is alles mee gezegd. Echt de hele dag door heb ik last van m'n maag en hang ik als een zoutzak. Als ik eten ruik wordt het nog erger! Heb sinds vanmiddag gelukkig pilletjes van de dokter, en zowaar smaakte de groentesoep vanavond
lekker ;-)
Maar dan nog, eigenlijk mag ik niet klagen want het hoort bij het zwanger zijn!
Taraneh en mamalena, hebben jullie nu al bijna je 12 weken echo of hebben jullie die al gehad?
Oja, ik doe mee met moeders voor moeders, gezellig in een kannetje plassen. Nou kan ik 's nachts niet meer in het donker naar de wc, anders mik ik mis :-(
Quinta al nieuws over wat er allemaal gaat gebeuren? Kun je er een beetje met je man/vriend en familie over praten?
Meiden succes allemaal,
Groetjes Martine