vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hi Zonnetje, meestals wordt je tussen de 12 en 16 dagen na je ovulatie ongesteld. Het is een gemiddelde.. Weet echt niet of het ook langer kan zijn. Of je, wanneer je later ongesteld zou moeten worden, ook later kan testen weet ik niet.. Spannend... Hopelijk biedt je werk je wat afleiding. Laat je niet gekmaken he!

x Taraneh

Hey dames,

@quinta, wat een ongelofelijk naar nieuws zeg. Hopen dat je snel geholpen word en dat je alsnog realtief snel weer voor een babytje kan gaan!! Maar eerst zelf gezond worden hoor!!

@zonnetje, Wanneer was je NOD nou precies?? misschien is je cylus nog een beetje van de leg, dat kan natuurlijk. Jen word 14 dagen na je ei ongi, maar het zou zomaar kunnen zijn dat je pas in week 4 een ei hebt, en dus pas in week 6 ongi word, zeker omdat je vorige cyclus ook al zo lang was. Als het weer heel lang duurt zou ik de dokter even bellen als ik jou was.

@ Martine, heel veel plezier bij de echo morgen!!

Liefs Jen

hey meiden,

martine heel veel plezier morgen bij de echo en laat ons weten hoe het was he!

daffy spannend donderdag je NOD! zal voor je duimen!je lijf kan je zeker voor de gek houden he,je weet het maar nooit,ik ben pas overtuigd als ik een positieve test in handen heb!haha.

jen,wat je zegt zou kunnen maar ik weet heel zeker wanneer mn ei was,door de ovutesten en het slijm dat ik had.zaterdag was mn NOD.
nu nog steeds niet ongi..dacht wel net een heel klein beetje roze te zien met afvegen,maar ja das niet ongesteld!als het zo blijft ga ik woe maar weer testen als ie dan negatief is en nog niet ongi ga ik de huisarts bellen..

groetjes zonnetje

Hai hai,

Ja, morgen echo. Jullie zeggen heel veel plezier, maar ik ben echt wel zenuwachtig of alles het wel doet. Als dat bevestigd is, komt het plezier vanzelf!

Zonnetje, je houdt ons wel in spanning hoor! Heb je nog geen klachten? Ga je binnenkort weer testen?

Knutseljuffie zijn je rode duivels al weer weg zodat je opnieuw aan de klus kunt?

Ik ben me toch misselijk, echt vervelend. Ik heb gelukkig nog niet over hoeven geven, maar daar is alles mee gezegd. Echt de hele dag door heb ik last van m'n maag en hang ik als een zoutzak. Als ik eten ruik wordt het nog erger! Heb sinds vanmiddag gelukkig pilletjes van de dokter, en zowaar smaakte de groentesoep vanavond
lekker ;-)
Maar dan nog, eigenlijk mag ik niet klagen want het hoort bij het zwanger zijn!

Taraneh en mamalena, hebben jullie nu al bijna je 12 weken echo of hebben jullie die al gehad?

Oja, ik doe mee met moeders voor moeders, gezellig in een kannetje plassen. Nou kan ik 's nachts niet meer in het donker naar de wc, anders mik ik mis :-(

Quinta al nieuws over wat er allemaal gaat gebeuren? Kun je er een beetje met je man/vriend en familie over praten?

Meiden succes allemaal,

Groetjes Martine

hey meiden

Ik heb vandaag me verwijs briefje gehaald en daar staat in dat ik pap 3 heb en een HPV verhoogd risico wat dat nou weer is, ik word niet echt wijzer van google want die zegt rare dingen. tegen strijdigheden. Ik ben net even naar me buurman gelopen die werkt op het lab in het VU en die gaat morgen voor me navragen wat het precies in houd (hij werkt niet op de afdeling die dit ondrrzoeken) dan heb ik iets meer zekerheid. Ik heb me afspraak verzet naar een ander ziekenhuis en nu kan ik maandag al. Daar ben ik erg blij mee dat scheeld ruim een week.

wat eens spannnede dingen allemaal, echo's en testen ik wacht in spanning. willen de meiden die zwanger zijn weten of jullie een meisje of jongen krijgen
Oja nog een vraagje voelde jullie iets rond de ei sprong, een zwaar gevoel of iest dergelijks en dat jullie achteraf zwanger waren of voelde jullie niks gek?
Ik voel me zo raar, ben erg moe en heb een zwaar gevoel in me onderbuik, me buik is opgeblazen en gisteren bij de hele nacht de wc gezien (niet om te spugen) Zal dit stress zijn of .......?????

x Quinta

Hi Ladies,

Zonnetje, sommige vrouwen testen pas later postief, terwijl ze gewoon zwanger zijn. Een minder leuke verklaring kan zijn dat t raak was, maar dat je niet voldoende hcg aanmaakt en dat het pas later afkomt. Ik blijf stug duimen tot een positieve test ;-).

Daffy, veel geduld toegewenst tot donderdag ;-) Hopelijk wordt het echt een Nod!!

Martine, Succes morgen met de echo. Ik hoop dat je een prachtig kloppend hartje ziet!

Ik ben nu 10 wk en 3 dg. Met bijna 8 wk heb ik een echo gehad en toen was alles goed. Vandaag ben ik naar de verloskundige geweest en ze kon het hartje heel goed horen! Best uitzonderlijk zei ze, want meestal is dat pas vanaf 12 wk mogelijk. Ben er erg blij mee, want ik ben inmiddels zo beroerd, dat mijn lieve dochters zich bezorgd gingen maken. Nu durfde ik het ze wel te vertellen en ze zijn helemaal door dollen heen.
MammaLena heb ik niet meer op het forum gezien.. Ben erg benieuwd hoe het met haar gaat..
Wat moeders voor moeders betreft..ik pas. Ik heb twee zwangerschappen enthousiast meegeplast, maar wilde dat nu niet doen oa omdat ik niet wist hoe ik het mijn meiden zou moeten uitleggen.. Maar super dat je het doet, Martine!

Genoeg gekletst weer hè. Groetjes,

x Taraneh

Goedemorgen dames

@martine, M'n rd zjin eindelijk weg sinds gisteren, nog nooit een menstruatie van 7 dagen gehad zeg.... wat duurde dat lang voor mn gevoel. Maar we kunnen morgen weer aan het vrijen, mn man is vannacht pas om een uur of 1 thuis en daar ga ik niet op liggen wachten :p Spannend hoor je echo! Succes en veeel plezier vandaag!

@quinta, wat een heftige tijd ga jij tegemoed zeg. Spannend allemaal! Over de eisprong vraag. Ik voel m'n ei nooit, maar ik kan altijd aan mn slijm verlies zien wanneer mn ei is.
Wat grappig trouwens dat je een buurman in het VU hebt, mn vader werkt ook in het VU.

@zonnetje ik blijf voor je duimen!!

Zo.... ik ga een bak koffie nemen ;)

hey meiden,

ik snap dat je zenuwachtig bent martine zou ik denk ik ook hebben!laat ons maar weten hoe het was!goed trouwens van je dat je moeders voor moeders doet!

jen,fijn dat de rd weg zijn,7 dagen is best lang ja..maar nu kun je er weer voor gaan!

taraneh wat leuk dat je het je dochters verteld hebt!!en dat ze door het dolle heen waren is ook leuk zeg.balen dat je je beroerd voelt,maar wat je zegt ze zeggen dat het erbij hoort..

quinta fijn dat je maandag al terecht kunt,ben heel benieuwd wat ze nou allemaal gaan doen..denk aan je meis!

hier nog geen ongi..wel gister wat bruin/rood slijm gehad maar om nou te zeggen dat ik helder bloed heb gezien en een inlegkrusje ofzo nodig heb..nee.en vanacht en tot nu toe weer niks..dus dat noem ik geen menstruatie.
heb verder geen klachten,op puistjes na dan..
als ik donderdag nog niet echt ongesteld ben ga ik weer testen.weet echt niet wat ik er nou van moet denken..vandaag 17 dagen na mn eisprong..nou ja we houden het nog ff spannend!

liefs zonnetje

Terug
Bovenaan