vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hai hai,

Nou alles was goed hoor! Het is echt ieniemienie klein. We zijn vandaag 6 weken en 2 dagen. En het was maar 5,1 mm groot. We zagen al wel goed de hartslag. Dus we zijn helemaal gelukkig. Nog geen garantie dat alles goed blijft gaan natuurlijk, maar voorlopig zijn we gerustgesteld. Het duurde echt superkort en omdat we zo vroeg waren viel er nog geen vorm te onderscheiden.

Zonnetje, spannend!!!! Ik moet wel zeggen, in ronde 2 en 3 toen het bij mij dus niet raak was, had ik ook een dag van te voren een beetje rood/bruin slijm, dus tja.... Maar er zijn ook meiden die het hadden en die wel zwanger waren dus daar hopen we op!!

Martine

Hoi meisjes,

Quinta, wat fijn dat je een week eerder terecht kan. Ik snap dat je precies wil weten wat alles inhoudt. Ik hoop echt dat alles zo snel mogelijk achter de rug is. Of het een jongen of meisje wordt, weet ik niet. Met de 20 wkecho kunnen we dat hopelijk zien. Nog ff wachten dus ;-)

Martine, super dat je echo goed was!

Jen, zet m op! ;-)

Zonnetje, ben reuze benieuwd...

x Taraneh

Martine wat leuk zeg, dan zie je een klein klopje cellen met een hartje er in geweldig!!!!!

taraneh en martine hoe voelde jullie vlak voordat je er achter kwam dat jullie zwanger zijn.
vol gevoel, zere borsten, moe, ?????

x quinta

hey meiden,

martine wat fijn voor je dat alles goed is!!
wel een opluchting denk ik he,nu kan je een beetje meer genieten!
heeft ze ook gezegd wanneer je uitgerekend bent?en wanneer is de volgende echo?

gisteren had ik ook al wat roze/bruin slijm en vandaag dus weer..geen enkel helder streepje bloed te zien..dit is zo onzeker..
wanneer zouden jullie weer testen?
ik zelf dacht aan donderdag of vrijdag als het nog zo is..
kan me niet voorstellen dat ik zwanger zou zijn,voel me niet anders ofzo..behalve die vele puistjes dan!

liefs!

Hey,

Quinta, ik had drie dagen voor m'n noddag een positieve test. De dagen daarvoor had ik een zwaar gevoel in m'n onderbuik, niet echt ongiekrampjes maar net iets anders. En ik was moe. Rond m'n noddag had ik pijn in m'n borsten. Normaal waren ze rond m'n noddag ook wat zwaarder, maar nu strond m'n huid ook strakker en deden ze zeer. En ik had tussen m'n ei en m'n nod dag in een heeeel klein beetje roze slijm bij m'n afscheiding, dat zag ik toen ik de boel schoon ging maken zeg maar.

Heb je een vermoeden dat je misschien zwanger bent? Wanneer kun je het weten?

Zonnetje je maakt ons wel nieuwsgierig hoor. Ik ben zelf ongeduldig, dus ik zou elke dag testen. Maar das natuurlijk geen goed advies ;-) Ik zou wachten met testen zolang je dat vol kunt houden. Ik hoop dat die puistjes van een zwangerschap zijn en dat je niet teveel chocola gesnoept hebt, haha!

Ik ben echt een lomperd. Ik dacht: nu ik die echo met week 6 gehad heb, krijg ik er nog een met 12 weken en nog een met 20 weken. Ik dacht dus dat deze vroege echo extra was. Maar dat is dus niet zo, het is een vervroegde 12 weken echo. Nu moet ik wachten tot week 20 totdat we weer wat op scherm krijgen :-(
Daarom vroeg ik ook aan jou Taraneh of je de 12 weken echo al gehad had, want ik wist dat je met 8 weken al geweest was....
Stom stom, en jammer. Nu moeten we lang wachten.

Martine

Hi Martine, Ik was ook ff bang dat ik met 12 weken niet meer mocht voor een echo, maar ondanks dat ik met 8 wk geweest ben, mag ik met 12 weken weer. De reden is, dat ze misschien toch een fout gemaakt kunnen hebben met de termijnbepaling. Reden maakt mij niet uit... ben blij dat ik nog een keer mag kijken! Het is oneerlijk verdeeld in de wereld... Hoop dat je snel het hartje horen kan. De bevestiging dat alles goed is, is heel belangrijk vind ik..

x Taraneh

heey meiden,

wat jammer martine dat je nu tot de 20weken echo moet wachten!kan je niet nog een keertje tussendoor??zal gewoon even bellen met je verloskundige over een paar weken!

ik vrees dat ik toch ongesteld ga worden hoor,heb vandaag bruin slijm met wat bloed,heel weinig maar goed meer dan gisteren..denk dat het vandaag of morgen doorzet..wel gek he 18 dagen na mn eisprong ongesteld,als ik dit als eerste dag ongesteld moet rekenen dan..als het morgen echt bloed is helder reken ik dat maar als eerste dag..denken jullie ook?en tja als het morgen weer over is doe ik alsnog een test hoor!haha eigenwijs...

groetjes zonnetje

Hoi meiden,

Hier even een korte update. Mijn vakantie is helaas niet goed begonnen. Ik begon de eerste dag al met wat bruinverlies wat gisterenavond heeft doorgezet. Helaas ongesteld geworden dus.....
Ik ga dus weer door naar ronde 3, NOD is dan denk ik 13 september.

Erg jammer, maar volgende ronde weer een nieuwe kans.

Groetjes,
Daffy

Terug
Bovenaan