vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Martine, als je aan geeft bij je verloskundige dat je dacht dat de eerste echo voor het bepalen van je termijn was en dat je het erg ver weg vind dat je pas met 20 weken weer voor een echo mag komen
Meestal zikjn de verloskundige daar wel mee eens, anders kan je altijd een beetje zielig gaan doen zo van ja ik word daar zop onzeker van. Kan ik echt niet met 12 weken nog een echo krijgen.

Normaal gesproken krijg je er rond de 12 weken ook gewoon 1 (kreeg ik wel )
Veel succes (denk dat het je wel lukt hoor, misschien denken ze wel als ze niks....... (zoals met veel dingen)
(dit is niet op jou gericht hoor maar dit soort dingen doen ze vaak als ze er niet tegen ingaan lekker makkelijk)

Snap je het nog een beetje.
Meiden ik ga zaterdag of zondag testen en ik denk zondag want zaterdag hebben we een grote markt hier en daar sta ik op.
x Quinta

Spannend Quinta. Je kent het gevoel, dus het zou misschien wel eens raak kunnen zijn..? Welke gevolgen heeft dat op dit moment? Hou ons op de hoogte!

x taraneh

Ja de gevolgen kunnen niet leuk uitpakken. Stel dat ik zwanger ben dan, doen ze liever geen uitstrijkjes (en dit is een soort van mini biop, stukje weefsel weg halen) maar het moet wel gebeuren. Dus de kans dat ik daardoor een miskraam zou kunnen krijgen is aanwezig. moet ik voor verder onderzoek dan gaan ze operatief een stukje uit me baarmoederhals weghalen en dat moet onderverdoving (en daar kunnen kleine vruchtjes niet tegen dus dat zou rampzalig zijn) maar laten we daar niet aandenken. met een mini biop heb je ook gewoon kans dat de vrucht daar niks van merkt en lekker blijft zitten.

Ik hou jullie op de hoogte, jullie zijn een grote steun voor me, net als me vriend en beste vriendin. (andere mensen weten niet goed wat ze moeten zeggen best vreemd eigelijk, ze zeggen allemaal meid maak je niet druk komt echt allemaal goed maar ik heb alleen even een arm nodig meer niet. ik was al zo postitief voor me uitstrijkje en nu dit dus ik hou alles in het midden. Nu hou overal rekening mee dan kan het altijd nog meevallen anders is de klap alleen maar groter toch

X Quinta

hey meiden,

zeker spannend quinta!ben er benieuwd zondag,laat je het ons wel even weten?

vind het fijn te horen dat wij een steun voor je zijn,dat je hier je verhaal kwijt kunt.lucht voor jezelf ook lekker op! en knap van je dat je positief blijft,het is zeker zo wat je zegt!
we leven met je mee en ik duim voor je dat het onderzoek snel en goed verloopt met een positieve uitslag!

ik ben nu echt ongesteld hoor meiden,reken vandaag maar als eerste dag,omdat het gister niet echt doorzette.ik ga maar weer uit van een cyclus van 34 dagen.omdat me eisprong op dag 20 ongeveer was.

groetjes zonnetje

Hai,

Zonnetje en Daffy jammer dat het deze ronde niet gelukt is! Wel een mooie cyclus zonnetje, beter dan die vorige ;-) De dag dat het echt doorzet zou je als dag 1 van ronde drie moeten rekenen volgens mij.

Quinta was moeilijk allemaal. Die uitslag en nu ook nog de kans dat je zwanger bent! Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt en je goede gezondheid weer terug!

Taraneh, fijn dat jij dus nog wel een 12 weken echo krijgt. We hebben 31 augustus een afspraak bij de verloskundige om te praten, dus dan wil ik het gelijk even vragen. Wachten tot 20 is wel heel lang vind ik. Ik snap wel wat je bedoelt: zeuren en wat van je laten horen heeft soms het gewenste resultaat! Lukt het goed om te genieten van je zwangerschap en heb je al een buikje?

Groetjes Martine

Hey dames,

Hier weer even een berichtje van mij, heb het idee dat mn ei eerder is gekomen dan normaal, had gisteren echt buikpijn en last van veel slijm (sorry voor de details) en vandaag is het weer zo goed als over. Weet niet zo goed hoe en wat,maar zou natuurlijk door de mk kunnen komen dat ik een vroeger ei heb dan normaal.

@martine, als je officieel niet in aanmerking komt voor nog een echo (wat gek zou zijn, want met 6,5 weekn kunnen ze nog niet helemaal zien of de vrucht goed is, en het is heel lastig om de termijn te bepalen) kan je altijd nog kiezen voor een termijn echo bij een echoburo. Hier in almere kost dat maar 35 euro, dat is nog wel te doen toch?

@quinta, ik leef erg met je mee hoor!! Kan me voorstellen dat je nu niet weet of je nu wel of niet zwanger wil zijn! Tuurlijk zou het heeeeeeeeel leuk zijn, maar de complicaties die het met zich meebrengt. Hoop voor je dat alles gewoon heel snel weer goed komt!

@daffy en zonnetje, balen van de ongi's, hopen dat komende maand succesvoller is

@taraneh, ik vind het heel lief dat je zo met iedereen meeleeft! Je bent altijd bezig met iedereen een goed gevoel te geven :)

Liefs Jen

Hi ladies,

Zonnetje, het is idd een mooie cyclus in vergelijking met je vorige. nu kun je er vanuit gaan dat de periode tussen ovulatie en menstruatie langer is dan gemiddeld. Handig voor de zwangerschapstest van volgende maand ;-). Je moet idd rekenen vanaf de eerste dag dat je helder bloed verliest. Ik had zonder pil ook een aanloopje van een paar dagen en dan werd het pas helder.

Daffy, das weer balen zeg! .. nieuwe ronde nieuwe kansen.. Wie weet meer geluk dan.

Quinta, je bevindt je in een lastig pakketje he... Ben erg benieuwd naar de uitslag komend weekend. Je weet haast niet waar je op hopen moet he.. Ik hoop iig voor je dat het hoe dan ook allemaal goed mag verlopen. En je eigen gezondheid is natuurlijk heel belangrijk! Keep in touch..

Martine, goed dat je het nog ff aanzwengelt bij de verloskundige. Een beetje valse tip: als je bloedverlies heb in de eerst 12 weken is dat een indicatie voor een echo. Niet te controleren als je zegt dat je een dagje wat bloed verloren bent..
Ik krijg nog geen buikje. Voel me wel opgeblazen omdat mijn darmen in staking zijn, maar dat kan er ook bij horen. Bij mijn eerste 2 droeg ik resp. met 6 en 5 maanden pas positiekleding en hoop dat dat deze keer weer zo is...

Jen, bedankt voor je lieve woorden. Best grappig, we hebben elkaar nooit gezien, maar voel toch dat iedereen met elkaar meeleeft. Komt ws toch doordat we met hetzelfde bezig zijn..
Heb je goed geklust voor je ei? Weer spannende 2 wk voor je dus ;-).
..Lang verhaal geworden weer..

Groetjes,

x Taraneh

Hey meiden

Ja ik zei gisteren nog tegen me vriend je hoeft maar naar me te kijken en......
Bij Tijn was ik de eerste ronde zwanger en nu.....
IK BEN ZWANGER wat een raar gevoel geeft dit het keer. We zijn echt super blij !!!!!!
Maar ook erg afwachten maandag, ik heb de gyn gebeld )kreeg de ass. ze zei dat ik het even aan moest geven en me niet te druk moest maken' komt allemaal goed zei ze.
Beetje gerust gesteld maar nog niet heel erg maar IK BEN SUPER BLIJ. Ik vind het zo vreemd allemaal had het in me onder bewuste wel gedacht maar ech niet verwacht.

Voel echt niks ja erg moe maar geen last van me borsten en ik heb wel erg vroeg een positievetest in me handen. Ik ga wel even aan de gyn vragen of hij kan kijken hoe ver ik ben ja maak van iets wat ik helemaal niet leuk vind(onderzoek) iets positiefs dat ik misschien al wat kan zien op een echo

nou meiden even een kleine (grote) update.
Ik schrijf vanavond een bericht en opbeurende woorden voor jullie
moet even me ventje in de gaten houden die is op rovers toch hihih
x quinta

Terug
Bovenaan