He meiden!
Quinta gefeliciteerd!!! Wat goed zeg! In één keer raak! Ben echt blij voor jullie. Ik hoop dat je binnenkort echt gerustgesteld wordt door de verloskundige!
Ik denk trouwens ook wel dat ik nog een keer mag voor een echo tussendoor, en anders betaal ik het zelf wel. Er is ook nog niemand die heeft gezegd dat het niet kan, maar het was dus niet zo dat deze vroege echo echt een extraatje was. Ik spreek de verloskundige de 31e dus dan vraag ik het wel ff.
Zonnetje, balen dat je ongie nu echt doorzet, maar het wordt nu wel steeds regelmatiger. Ronde drie gaat 'm worden, let maar op!
Het zelfde geldt hopelijk voor jou Daffy, volgende ronde zou leuk zijn! Had je bij deze ongie weer zo'n teleurgesteld gevoel / dipje als bij de vorige? Of kijk je er nu misschien weer iets anders tegenaan?
Taraneh, wat klinkt dat laat dat je voorheen pas bij 5/6 maanden positiekleding droeg. Mijn overbuurvrouw is nu 13 weken en die draagt het al 3 weken, die heeft echt al een zichtbare buik.
Wat een beetje vervelend is, de pilletjes van de dokter tegen misselijkheid werken niet echt altijd supergoed: Bij warm avondeten ben ik supermisselijk, maar bij toetjes en snoepjes heb ik nergens last van, grrrr.
Ik sluit me er trouwens bij aan dat we een leuk clubje hebben zo!! Beetje balen alleen dat we inmiddels al op pagina 15 staan. Ik vind dat lange topics een plekje bovenaan verdienen ;-)
Had trouwens ook nog even op het topic zwanger zijn gekeken, maar heb niet zo'n zin om weer aan te sluiten bij een nieuw groepje. Zeker niet nu het hier zo gezellig is!
Groetjes Martine