vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Quinta gefeliciteerd!!! spannend allemaal hoor!! Succes maandag!

Liefs Jen

hey meiden,

quinta gefeliciteerd zeg!!dat had ik echt niet verwacht ,ook echt weer in 1 keer raak,geweldig!heel spannend dus maandag,hoop voor je dat je al wat kunt zien op de echo!ben benieuwd maandag..succes!

spannend dus weer voor je jen,wel fijn dat je lijf meteen werkt na je mk.hopelijk over 2 weken goed nieuws!

martine,heb je je verloskundige al gebelt,lijkt me toch dat je nog wel een echo krijgt.
en anders dat trucje van taraneh..haha.

taraneh wat je zegt is helemaal waar,we kennen elkaar niet maar het voelt goed zo!
vind ook echt dat we een leuk groepje hebben zo..we schrijven allemaal regelmatig en steunen elkaar. (wel jammer dat een aantal meiden van het vorige forum ons niet meer kunnen vinden).
erg fijn dat we hier samen met onze droom bezig kunnen zijn!

x zonnetje

hey meiden

Ik sluit me helemaal aan bij zonnetje !!!!!
Wat ze schrijft wilde ik ook schrijven.

Ik vind net zoals de meeste meiden hier dat de groep er leuk is en dat we met alles bij elkaar terecht kunnen.
Heerlijk want heb zoveel steun en kan alles kwijt ik hou jullie maandag op de hoogte

Meiden IK DUIM VOOR JULLIE dat jullie ook snel zwanger zijn!!!!! Het is jullie zo gegunt

dikke kus quinta

Quinta, GEFELICITEERD!! Superspannend allemaal. Fijn dat je gerustgesteld werd.

x Taraneh

He meiden!

Quinta gefeliciteerd!!! Wat goed zeg! In één keer raak! Ben echt blij voor jullie. Ik hoop dat je binnenkort echt gerustgesteld wordt door de verloskundige!

Ik denk trouwens ook wel dat ik nog een keer mag voor een echo tussendoor, en anders betaal ik het zelf wel. Er is ook nog niemand die heeft gezegd dat het niet kan, maar het was dus niet zo dat deze vroege echo echt een extraatje was. Ik spreek de verloskundige de 31e dus dan vraag ik het wel ff.

Zonnetje, balen dat je ongie nu echt doorzet, maar het wordt nu wel steeds regelmatiger. Ronde drie gaat 'm worden, let maar op!

Het zelfde geldt hopelijk voor jou Daffy, volgende ronde zou leuk zijn! Had je bij deze ongie weer zo'n teleurgesteld gevoel / dipje als bij de vorige? Of kijk je er nu misschien weer iets anders tegenaan?

Taraneh, wat klinkt dat laat dat je voorheen pas bij 5/6 maanden positiekleding droeg. Mijn overbuurvrouw is nu 13 weken en die draagt het al 3 weken, die heeft echt al een zichtbare buik.

Wat een beetje vervelend is, de pilletjes van de dokter tegen misselijkheid werken niet echt altijd supergoed: Bij warm avondeten ben ik supermisselijk, maar bij toetjes en snoepjes heb ik nergens last van, grrrr.

Ik sluit me er trouwens bij aan dat we een leuk clubje hebben zo!! Beetje balen alleen dat we inmiddels al op pagina 15 staan. Ik vind dat lange topics een plekje bovenaan verdienen ;-)
Had trouwens ook nog even op het topic zwanger zijn gekeken, maar heb niet zo'n zin om weer aan te sluiten bij een nieuw groepje. Zeker niet nu het hier zo gezellig is!

Groetjes Martine

Hoi dames,

Ik vind het hier ook erg gezellig. Inderdaad samen naar iets toewerken waar we allemaal naar verlangen, een babytje. Ik schrijf ook mee met het zwanger worden na een miskraam forum, maar daar word je af en toe toch wel een beetje gedeprimeerd van, het is er wel heel gezellig, maar iedere keer word je weer geconfronteerd met slecht nieuws. Hier is het gelukkig allemaal nog wat onbevangener (schrijf je dat zo???)

Hier komen de spannende weken er weer aan. Vorige keren teste ik iedere keer al 4 dagen voor mn NOD positief Dus denk dat ik na lowlands (ga naar het festival volgend weekend) ga testen. We hebben goed ons best gedaan, dus ik heb goede hoop.

@martine, ik had eerst ook pilletjes van de dokter, emesafene volgens mij en daarna toen die niet hielpen heb ik zetpillen gekregen, die hielpen echt perfect. misschien nog even de dokter bellen? wie weet kan je overstappen?

Liefs Jen

Hey,

Martine, het is heel verschillend per persoon wanneer de zwangerschapsbroeken nodig zijn. Mijn vriendin liep er ook in week 10 al mee. Jammer dat de pillen niet goed helpen tegen misselijkheid. Omdat ik niet spuug, heb ik er niks tegen. Het hoort er gewoon een beetje bij. Ik kan er wel naar verlangen dat ik straks mijn normale smaak weer terug heb. Nu is niks normaal..

Ik schrijf ook mee bij de mammaclub van maartmamma's. Dat is best leuk, omdat je eindeloos kan zeuren over kwaaltjes enzo, maar de groep is veel groter, waardoor ik niet echt een band voel.

Jen, tof dat je r een goed gevoel over heb. Voel je als iets? Ik wist het echt toen het raak was. Weer spannend.

Groetjes voor iedeen!

x Taraneh

Hoi taraneh, ik had de laatste 2 keer dat ik zwanger was al een heel groot vermoeden, was toen ook al vanaf week 3 misselijk en moe. Toen ik zwanger was van mn zoon had ik helemaal nergens last van en kwam het (na 8 rondes) als een hele grote verrasing.

Maarja, ik voel nu nog niks hoor, maar gisteren of vandaga mn ei pas, dus ik verwachte ook niet dat ik al wat zou voelen ;)

Liefs Jen

Terug
Bovenaan