vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Quinta, van harte gefeliciteerd!!!! Wat een verrassing zeg, in 1 keer raak! Geniet er maar lekker van!

Hier zijn de rode duiveltjes inmiddels weer vertrokken, dus we kunnen vol goede moed verder met de 3e ronde. Gelukkig was ik deze keer iets minder teleurgesteld dan de vorige keer, ik had ook al de hele tijd het gevoel dat het niet gelukt was deze keer, dus ik was niet zo hoopvol als vorige maand.

Zonnetje, was de teleurstelling bij jou groot? Volgens mij lopen wij deze ronde nu een beetje gelijk op. Ik heb mijn NOD (denk ik) op 13 september.

Groetjes,
Daffy

Quinta, was ik vergeten te schrijven in mijn vorige berichtje: heel veel succes maandag he. En maak je niet te druk, probeer even lekker te genieten van de wetenschap dat je zwanger bent. Laat ons even weten hoe het maandag is gegaan.

Groetjes,
Daffy

heey meiden,

daffy, ik was een beetje teleurgesteld omdat ik het idee had dat je meestal of altijd 14 dagen na je eisprong ongesteld word,en bij mij kwam er maar niks en de test was negatief..toen verloor ik wat slijm en uiteindelijk werd ik ongesteld maar pas 17/18 dagen later ofzo..dus tja,baalde wel!

dit word onze 3de ronde dus we gaan gelijk op!ik reken maar weer op een cyclus van 34 dagen,omdat mn eisprong op dag 20 was,maar ik weet dus dat het langer kan duren voor de ongi doorzet.dus wanneer mn NOD is weet ik niet precies..denk iets van 18 sept ofzo..heb waarschijnlijk mn eisprong als we op vakantie zijn,dus dan ben ik er niet zo mee bezig.

x zonnetje

zonnetje daar kan ik helemaal in komen wat onwijs vervelend (*#*) wilde ik zeggen maar hou het netjes. Het is ook zo moeilijk als je een onregelmatig cyclus hebt. veel klussen ... maar dat deden jullie al. Ik hoop dat jullie vakantie positief uitpakt. Rust helpt vaak wel.

Ik ben bij de gyn geweest (had een co ass.) en die heeft alleen gekeken en dat schoot niets op dus. Ik moet nu volgende week dinsdag naar een andere (echte gyn) en dan word er wel met een microscoop gekeken en weefsel weg gehaald.
Ik ben dus vandaag voor jan doedel geweest.
Ik baal zo onwijs.

De Co. ass. vond wel dat ik erg vroeg positief had getest en hij raad aan om een termijn echo te laten maken maar dat wilde ik zelf al....

gr quinta
moet even naar me zoontje!!

hoi quinta,

balen zeg dat je nu dus eigenlijk nog niks weet..volgende week dus maar weer afwachten.en wanneer kan je een termijn echo krijgen?wel spannend dus,misschien ben je al langer zwanger dan je denkt..

zaterdag de 29 lekker op vakantie naar cuba! helemaal zin in,daar heerlijk ontspannen en genieten,lekker uitrusten..en hopelijk pakt het positief uit ja! we zullen zien!

liefs zonnetje

O wat heerlijk zeg laat je lekker in de watten leggen he lekker genieten en niks doen!!!!
en dan kom je terug en dan heb ik zo hard geduimd dat ik eelt op me duimen heb en dan ben je zwanger!!! (ik gun het je zo!!!)

Ik ga dat dinsdag ook vragen of de gyn dat wil doen, ik verwacht namelijk niet dat ik eerder dan dinsdag een kans heb op een echo. Ik heb het net me beste vriendin vertelt en die was helemaal blij maar ze denkt ook dat ik verder ben dan die 4 kleine weekjes want ik heb nu al af en toe het idee dat ik harde buik heb (inwendig maar kan ook iets anders zijn) of..... een tweeling dan heb je veel HCG in je urine (dubbel om maar zo te zeggen).
Ze gaat volgende week dinsdag mee en zullen het dan zien, me vriend kan helaas geen vrij krijgen.

Heeft iemand onder ons wel eens gehoord dat iemand 5 a 6 dagen voor de NODag positief getest heeft met een kruitvat test van 2,50

gr quinta

Hoi quinta,

Hier inderdaad iemand die 5 dagen voor de NOD al positief teste met een kruitvat test. Ze zijn 2 voor 4.99 en je kan er dus erg vroeg mee testen.

Ik ga mn bedje in meiden.

Liefs Jen

Hi Ladies,

Zonnetje, dat jou ei in je vakantie valt komt geweldig uit! Lekker relaxen, veel sexen en dan een positieve test! ;-)

Quinta, tof dat je snel voor een echo mag. Een vroege test heb ik idd wel meer gehoord en ook dat iemand dacht en 2ling te verwachten op basis van een duidelijke vroege test, maar die bleek zelfs een week korter zwanger te zijn... Hoe dan ook een echo is prettig, dan weet je of het allemaal wel ok is. Ik was zelf bv bang voor een leeg vruchtzakje of zo. Toch fijn om te zien dan dat er een hartje klopt. Is btw pas vanaf 6 wk te zien dacht ik.. Laten weten wanneer de echo is he!

Jen en Daffy voelen jullie al iets?

Hier alles zo zn gangetje. Ik mag 31 weer beginnen met mijn werk. Moet eerlijk zeggen dat ik er best zenuwachtig voor ben. Nu ik alles op eigen tempo mag doen gaat alles bes, maar straks zit ik weer met klassen met 30 ll voor mn neus. Ook ben ik heeel benieuwd naar de reactie van mijn baas...die zal niet zo blij zijn..we'll c. Nu nog ff vakantie vieren ;-).

x Taraneh

Terug
Bovenaan