vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

@ martine, Ik heb kunstacademie gedaan, vandaar dat ik CKV en beeldende vorming en workshops geef, heb ook 4 jaar op een kunstencentrum gewerkt met basisschool leerlingen en ik geef nu nog steeds les in project vorm op basisscholen.

@ taraneh ik heb hetzelfde gevoel als jij over docenten die nog geen ander werk hebben gedaan ;)

@ zonnetje, naar de kapper is altijd heerlijk, ik ga maar 1 keer in het half jaar, heb behoorlijk lang haar, dus hoef niet zo vaak. maar geniet er dus altijd extra veel van.

we hebben een echo gehad en er was niks op te zien. Wel jammer maar ik hield het al in me achter hoofd dat de kans groot was nu mag ik 3 sept weer voor een echo (dit was een uitwendige) heeeeeeeeeeeeeel misschien kan ik voor een echo dinsdag bij de gyn maar die kans is erg klein.

Ik hoop dat hij wel een inwendige kan doen dan kan je meer zien.
de zwangere meiden onder ons, hebben jullie al een buikje?

x quinta

Hoi Meisjes,

Wat een gezelige drukte hier :). Ik heb vanmorgen een echo gehad en ben vandaag 12 weken. De kleine is gezond en druk. Toch weer een opluchting!

Martine, idd geinig dat we allemaal z'n beetje in dezelfde sector zitten. Ik heb 9 sept een afspraak bij de verloskundige en ik vraag dan om een zwangerschapsverklaring. Ik denk dat ik tot dan wacht met vertellen. Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat op school. Als ik op school flauwval, moet ik het natuurlijk wel vertellen en die kans zit er in helaas. We'll c. Ik ben nu iig die 12 weken voorbij, dus ook al zou het nog misgaan, zou ik het wel vertellen denk ik.

Zonnetje, wat heerlijk dat je je vakantie nog voor de boeg hebt! Maar daar heb je wel de hele zomer voor gewerkt natuurlijk. Met dit weer laat ik het huis ook voor wat het is. Het loopt niet weg ;-).

Jen, ik snap je nickname nu ook beter ;-). Ik had je geplaatst als kleuterjuf of zo, grappig.

Quinta, wat balen dat er niets te zien was! Hoever zou je nu zijn? Bij een inwendige echo kunnen ze alles zien, dus ik hoop dat je heeel snel terecht kunt. ...buikje? Nou.. ik wil er nog niet aan, maar ik heb wel een bollere buik. Ik baal er nu nog van, omdat het alleen maar die opgezette darmen zijn. Ik ben er nog niet aan toe om m ongenegeerd te laten hangen ;-). Broeken passen nog makkelijk, maar mijn strakke shirts doe ik niet meer aan. De wat geplooide tuniekjes en shirts verhullen het gelukkig nog.

x Taraneh

hoi meiden,

zeker gezellig hier!

quinta wat jammer dat je niks op de echo zag,
ik dacht dat als ze niks zien met een uitwendige echo dat ze dan inwending doen?hoop dan echt voor je dat ze een inwendige kunnen doen dinsdag!jje blijft zo ook maar in spanning zitten he?!

ja nu snap ik je naam ook beter jen haha ik dacht namelijk ook aan een kleuterjuf!!

taraneh wat super dat alles goed is met je kleintje!dat je nu voorbij die 12 weken bent,is wel een opluchting lijkt me!
je hebt gelijk dat ik de zomer heb moeten werken maar werk 24 uur in de week dus heb zeker ook genoten van het mooie weer hoor!heb woensdag nog heerlijk gevaren!!

nou meiden ik ga nu maar wat doen in huis,is gelukkig minder warm!

liefs zonnetje

normaal doen ze ook een inwendige echo maar dat hadden ze niet. dus hoop en duim dat ze dinsdag tijd hebben!!! (bij de gyn)

Taranah, kan je een echo foto plaatsen op deze site ben benieuwd!!!!

Zonnetje wanneer ga jij ook al weer op vakantie?
Spannend hoor bij ons was het ook raak op de vakantie hihiih

gr. quinta

Hai hai,

Zonnetje in ben jaloers op je reis naar Cuba!! Lijkt me echt leuk, ff lekker eruit naar een ver land!

Quinta balen dat je nog niks hebt kunnen zien, jammer dat ie niet inwendig was! Veel succes dinsdag. Kan je vriend/man dan misschien wel mee?

Taraneh wat fijn dat alles goed was bij de echo. Nu is het onzekere gevoel er wat meer af, als het goed is. Nu op naar de 20 weken echo!. Wil je weten wat het wordt?

Daffy hoe is het bij jou? Is het inmiddels alweer klustijd?

Ik heb het gevoel dat mijn buik, of het nu darmen zijn of niet, best wel aan het groeien is. Op m'n werk moet ik echt ff opletten dat ik 'm niet teveel laat hangen, anders krijgen ze misschien een vermoeden. Ik heb pas geleden van iemand een zak zwangerschapskleding gekregen met best wel leuke dingen erin. Dus daar ben ik al heel blij mee! Heb ik misschien over anderhalve maand nodig ofzo...

Nou ik ga maar eens lekker slapen! M'n vriend zit nog lekker met een biertje te computeren, maar ik ga lekker slapen...

Martine

Hi ladies,

Zonnetje, lekker dat je partime werkt. Mijn ervaring is wel dat dat vaak al zwaar genoeg is in de zorg. Ik werk nu nog 4 dagen, wat ik best veel vind in combi met de zorg voor mijn meiden. Ik kijk er echt naar uit om na de bevalling minder te werken. Ik ga dan terug naar 2,5 dag.

Quinta, ik heb ff gekeken. Over een poosje is het idd mogelijk om foto's te plaatsen. Een goed idee trouwens om die foto ff digitaal te maken :). Zal m dan zeker showen!

Martine, natuurlijk wil ik weten wat het is! ;-) Ik ben veeeel te nieuwsgierig en heb echt nog geen enkel idee. Wel hou ik het dan nog geheim, alleen mijn man en ik hoeven dat te weten. Het is toch leuk om dat pas na de geboorte te vertellen vind ik.
Ik heb ook wel last van een opgezette buik. Het ziet er bij mij echt nog uit alsof ik iets teveel gegeten heb. Nog ff in houden dus ;-).

Geniet nog ff van het weeken x

Taraneh

hoi meiden,

quinta dan ben ik benieuwd dinsdag! spannend!
we gaan zaterdagochtend vroeg al vliegen,helemaal zin in!nog 3 dagen werken..dan vakantie!

wat leuk martine dat je al allemaal kleding hebt gekregen,is best prijzig volgens mij dus alle beetje helpen toch?!

leuk hoor taraneh en martine dat jullie je buikjes al beginnen te groeien!

ik hoop maar dat onze vakantie in cuba veel positiefs brengt!hihi!

x zonnetje

Terug
Bovenaan