vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hey meiden.

Me biopt is genomen, deed niet heel veel pijn moest hard hoesten maar de vloeistoffen die brande als de hel maar dat is nu helemaal weg gelukkig MAAR........................

Ik heb echt helemaal geen leuk nieuws gehad en ben dr helemaal beetje van de weg kwijt. De gyn heeft tegen me gezegt dat ik rekening moet houden met een naderende miskraam (hij had wat willen zien en heeft niks kunnen zien) de echo kan ook te vroeg genomen zijn en dat alles nog in me slijmvlies zat en dat het als nog doorzet in een zwangerschap maar de kans is behoorlijk aanwezig dat dit eindiigd in een miskraam. Ben hier zo van geschrokken (had dit echt niet verwacht!!) Ik heb een topic geopend op zwanger worden na een miskraam want voel me wel steeds misselijker worden en hoop dat dit een goed teken is, probeer de hoop te bewaren

Nu mogen we 8 sept weer terug naar de gyn en dan gaan ze kijken of het is gegroeit of niet is dat niet zo dan word het een curetage.

Ik zit echt de ene x met heel veel hoop op de bank en het andere moment te huilen.
IK weet het niet meer! De gyn was heel lief gelukkig!

Meiden ik lees mee maar zal niet heel veel schrijven denk ik, ben even te veel met me zelf bezig na zo'n *** bericht

liefs Quinta

Hoi meisjes,

Quinta, dat is echt vervelend nieuws he. Die dokter weet waar hij het over heeft. Ik begrijp dat je nu wacht op een wondertje. Afwachten...lastig..
Ik begrijp dat hij een inwendige echo heeft gemaakt? Hoever zou je moeten zijn?
Sterkte iig..

Zonnetje, heerlijk dat je vakantie begonnen is. Lekker inpakken en wegwezen zaterdag!

Groetjes voor iedereen!

x Taraneh

zonnetje onwijs veel plezier op je vakantie en ik duim voor je dat je zwanger terug komt zou geweldig zijn!!!

Ik zou nu 5,3 weken zwanger zijn, het zou kunnen dat ik minder lang zwanger ben, maar omdat ik precies weet wanneer we het hebben gedaan moet ik echt rekeninng mee houden. Heel misschien hebben ze te snel een inwendige echo gedaan DAAR HOOP IK OP!!!! en dat je daarom niks kon zien.

Ik hou gewoon vol zo lang ik me zwanger voel
Ik zwanger ben!!!

hey meiden,

quinta,wat een rotnieuws!!ik begrijp heel goed dat je dat helemaal niet verwacht had..maar er is nog hoop! de gyn weet waar hij het over heeft maar je hoort wel vaker dat het dan toch te vroeg is geweest,ik duim voor je meis!

morgen alvast laatste wasjes draaien en beetje schoonmaken in huis,en vrijdag koffers pakken en laatste boodschapjes doen!! nog heel even en we gaan!!

ik denk dat me vruchtbare week is aangebroken,had vandaag weer heel klein beetje doorzichtig slijm..dus denk dat me lijf helemaall ontpilt is!! heerlijk! kom maar op cuba!! haha.

ik schrijf nog wel hoor voordat ik op vakantie ga.

liefs zonnetje

Hi Meisjes,

Quinta, dat klinkt toch een beetje positief. Het kan echt dat je ei dagen later was, dan dat jullie gemeenschap hadden..en dat het dus echt te vroeg was..Volhouden idd. Ik hoop met je mee!

Zonnetje, dat klink veelbelovend;-). Dat je maar een supervakantie mag hebben. met een superresultaat!

Hier is het leven even raar. De familie die hier 4 weken is geweest, hebben we vanmiddag op schiphol uitgezwaaid. Ik voel me raar leeg. Onze kleine zien ze ws pas over 2 jr. Vreemd. Het gewone leven kan nu weer een beetje gaan beginnen....ook wel weer fijn..

x Taraneh

Hoi dames,

Nog een paar daagjes tot mn NOD die waarschijnlijk ergens rond de 31ste is. Waarschijnlijk omdat ik sinds mn bevalling nog maar 3 keer ongi ben geworden (2 keer voor mn volgende zwangerschap en 1 keer na mn laatste miskraam. Heb dus eigenlijk geen flauw idee hoe lang mn cyclus is momenteel. Ik heb gisteren een test gedaan, die was negatief, maar het was ook nog 5 dagen voor mn NOD, dus.... ik weet het gewoon nog niet.

@taraneh, Ik kan me voorstellen dat het raar is om nu opeens een "leeg" huis te hebben. Je hebt toch 4 weken op elkaars lip gezeten en nu ben je weer met je eigen gezinnetje. Ook wel lekker kan ik me voorstellen

@zonnetje, heeeeeel veel plezier op cuba!!

@quinta, ik ben hard voor je aan het duimen, ik heb je natuurlijk al gesproken op het zwanger worden na een miskraam forum, maar hoop dat je te voorbarig bent geweest.

@martine, bij mijn afgelopen zwangerschap moest ik echt opeens met 10 weken alweer zwangerschaps kleding aan, een week daarvoor ging alles nog goed dicht. Heb toen een mooie broek gekocht, want ik ben behoorlijk afgevallen na mn bevalling, helaas nu niet meer nodig, maar let maar op, het kan zomaar inene hard gaan met groeien.

Liefs Jen

Hoi ladies,

Zonnetje geniet van je vakantie!!!!

Jen, spannend als je niet precies weet wanneer je nod is. 5 dg is sowieso erg vroeg, dus kan nog anders uitpakken. Voel je al dingen? Ik duim voor je!

Ik heb met mijn 13 weken nog ècht geen zwangerschapskleding nodig.. Wel vermijd ik strakke truitjes, om het nog even geheim te houden. Ben benieuwd hoe lang ik t nog red met gewone kleding. Ben vandaag weer aant werk geweest. Moest smiddags wel mijn buik inhouden, omdat die in de loop van de dag wat 'zakt'..Wil nog ff niet dat iemand iets vermoedt. 9 sept naar verloskundige, daarna biecht ik op ;-).

Groetjes,

x Taraneh

hey meiden,

spannend jen,hoop voor je dat je zwanger bent!nog geen kwaaltjes?

quinta ook voor jou zal ik duimen dat het allemaal maar goed mag gaan!

martine ben benieuwd wanneer je je zwangerschaps kleding aan moet,leuk hoor.

taraneh 13 weken en je kan het nog verbergen,fijn hoor!spannend 9 sept weer naar de verloskundige,en dan het daarna vertellen aan iedereen,leuk!!

hier alles goed,zo koffers inpakken en dan zijn we er klaar voor!! vannacht om 4 uur op we vliegen al vroeg dus das mooi!
heb beetje rekbaar slijm dus we klussen erop los!nou meiden ik hoop bij terugkomst weer leuke dingen te lezen,tot over 2 weken!!

liefs xxx zonnetje

Terug
Bovenaan