vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hoi lieve meiden!
Ik ben weer terug van vakantie en het was heerlijk. Mijn mannetje en ik hebben een heerlijke vakantie gehad, we zijn helemaal uitgerust en hebben echt een super tijd samen gehad. Hopelijk gaat het ook nog tot iets goed leiden, ik zit volgens mij nu in mijn vruchtbare periode.

Ik ben nog niet helemaal bijgelezen, dus dat ga ik van het weekend nog even doen. Maar voor zover ik het heb meegekregen alvast de volgende reacties.

Quinta, wat een klote nieuws zeg! Ik hoop dat de echo inderdaad te vroeg was en dat ze daarom niets konden zien. Ik duim voor je!

Taraneh, super dat alles er op de echo goed uitzag. 12 weken zwanger alweer, wat gaat dat snel zeg!

Jen, ik hoop dat je inderdaad te vroeg hebt getest en ons straks goed nieuws kan brengen. Wanneer is je NOD precies?

Martine, leuk dat je buik al begint te groeien. Lijkt me lastig om het op je werk te verbergen, mijn collega's zouden het denk ik meteen opmerken bij mij. Ha ha, we werken in een vrouwenbedrijf dus we herkennen de kwaaltjes en de buikjes enz al heel snel. Ik ben benieuwd wanneer je die zwangerschapskleding al aan kan.

Zonnetje, heel veel plezier op vakantie in Cuba! Geniet lekker van het mooie weer en wie weet waar een vakantie al niet goed voor is!!

Groetjes,
Daffy

Hoi dames,

Hier nog niks, heb niet echt een idee wanneer mn NOD is (lees boven aan de pagina) dus ben benieuwd, heb helemaaaaal geen klachten, maar ik had bij mn eerste zwangerschap (die van mn zoontje) ook helemaal nergens last van tot week 30 :p Dus het zegt allemaal helemaal niks. Ik ga morgen nog maar een testje doen, als er dan niks is dan kan ik er vrijwel zeker van zijn dat ik ongi ga worden.

Liefs Jen

Hoi meisjes,

Quinta, ik leef met je mee. Wat duurt het nog lang tot 8 sept als je er met zoveel spanning naar toe leeft. Ik hoop dat het allemaal niet voor niks is. Misschien gewoon goed nieuws..

Daffy, fijn dat je zo lekker uitgerust bent. Ik hoop dat je dat gevoel even vast kan houden ;-). Zet m op in deze periode!

Jen, je houdt ons wel in spanning..en jezelf he.. Wat heeft de test uitgewezen?

Ik ga me even mentaal voorbereiden op morgen. Dan zie ik al mijn collega's weer en treffen we de laatste voorbereidingen om de leerlingen weer te ontvangen. Ben benieuwd hoe het gaat..we'll c

x Taraneh

Hoi taraneh,

Ik heb nog niet getest, ik ga nog even wachten tot dinsdag, ik heb echt geen idee wanneer mn ei is geweest ik heb namelijk meer dan een week veel vruchtbaar slijm gehad en als mn ei laat is geweest heb ik dus volgende week donderdag mn NOD pas.

Ik wacht dus gewoon nog even af. Ik heb zelfs nog geen bruinige afscheiding nu, dat het ik meestal wel al een paar dagen voor ik ongi moet worden, maar nog niks dus. Wie weet word ik het wel gewoon laat. We zien het wel.

Bij mij viel de eerste werkweek alles mee ;) heerlijk om mn pubers weer te zien ;)

@quinta, ik ben voor je aan het duimen, hoop dat alles goed blijkt te zijn bij de volgende echo. Weet hoe naar het is een mk en alles wat erbij komt kijken. En dat je daarna echt niet meer onbevangen een zwangerschap hebt.

Liefs Jen

hey meiden

Toch nog even een prettige vakantie zonnetje te laat maar beter laat dan nooit denk ik maar...

Taranah, jeetje je kan het wel goed verborgen houden hoor, ik heb echt een zw.buikje (wat ik voor me zelf een goed teken vind want ik heb het idee als het niet goed is, groei je ook niet)

Jen, je houd ons in spanning hoor!!!! ben echt nieuwschierig!!! hoop het zo!!!

Daffy: spannend...!!!!!!!!
NOg even wachten en dan weet je meer! hoe voel je je vaak geeft je intuitie wel wat aan dat geld ook voor de rest van de meiden.

Met mij gaat het redelijk ik hou me steeds voor alles wat met zwangerkwaatjes te maken heeft vind ik posi en zo kom ik me dag wel door, me schoonzusje die vertelde me dat je hormonen gewoon doorgaan in je lijf als het mis gaat maar ik denk dat het dan afzwakt en dan rustig aan weg ebt (met alle gevolgen die er bij horen) maar wil daar echt niet aan denken. Was helemaal beetje van slag toen ik dat hoorde (vond het ook geen moment omdat te zeggen) We vieren gisteren Tijn zn verjaardag wat ontzettend gezellig was

x quinta

Hey meiden,

Quinta wat een rotnieuws!! Ik hoop ook dat ze gewoon te vroeg waren met de echo en dat je op 8 september een heel klein kindje zult zien! Het afwachten tot die tijd lijkt me wel zwaar hoor!

Jen spannend!! Knap dat je nog niet getest hebt joh. Maar misschien was je ei inderdaad laat. Ik had ook de laatste 2 rondes al 3 dagen wat slijm en toen pas m'n ei. Hou ons op de hoogte!

Daffy fijn dat je lekker uitgerust bent! Kun je er flink tegenaan met klussen, haha!

Knap Taraneh dat je het zo lang verborgen kunt houden op je werk, en dat nog niemand iets aan je gezien heeft. Fijn dat je weer even rust in huis hebt, dan heb je ook wat meer tijd voor jezelf en je gezin.

Zonnetje je cyclus lijkt inmiddels weer goed op gang te komen. Ook jij weer aan de klus dus!

Met mij alles goed, we zijn nu precies 9 weken. Morgen praten bij de verloskundige, denk niet dat ze het hartje van buitenaf kan horen. Ik krijg dan ook de uitslag van het bloed prikken, dus ff checken of alle waardes in orde zijn.
Mijn buik is aan het groeien! Vooral 's avonds. Ik pas nog maar 1 oude stretchbroek en verder niks. Maar dat komt ook omdat ik altijd van die hele strakke spijkerbroeken heb. Heb pas gewinkeld en 3 leuke jurkjes met leggings gekocht, dus voorlopig ga ik ook nog geen positiekleding dragen, zo dik ben ik nog niet!
Af en toe nog misselijk en weinig trek. Ben al een kilo afgevallen, maar die komt er vanzelf wel weer bij.

Nou meiden, werkze deze week en veel klusplezier. Oja, beetje lullig voor m'n vriend, maar ik heb dus helemaal geen zin meer om te 'klussen', haha. Quinta en Taraneh jullie wel?

Martine

Hoi dames,

Hier een hele negatieve test, dus ik ga wachten tot mn ongi, hoop maar dat ie snel komt en dat ik straks niet m'n ei heb als ik net op werkweek (excursie van 3 dagen) ben met mn leerlingen.

Liefs Jen

Nou echt precies 28 dagen na mn vorige ongesteldheid ongi geworden. Gelukkig weet ik nu dan wel wat mn cyclus weer een beetje gaat worden! Op naar ronde 2 dus. (met de mken erbij ronde 8)

Liefs Jen

Terug
Bovenaan