vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hoi ladies,

Jen, wat mooi een cyclus van 28 dagen :-s..schrale troost natuurlijk. Acht maal is scheepsrecht, hoop ik.

Quinta, zou het idd als iets positiefs zien dat je groeit! Het is wel waar dat het kan dat je lijf gewoon hormoon blijft aanmaken al is het mis, maar meestal merk je echt wel wat. Gewoon moed houden! Niet echt tactvol om die opmerking te maken trouwens.

Martine, fijn dat het goed gaat. Die misselijkheid is wel vervelend, maar voor het goede doel. Bij mij is de misselijkheid grotendeels weg. Trek heb ik nog steeds niet. Het kost wat he ;-).
Mijn kledign past allemaal nog. draag ook strakke broeken, maar met lage taille, heb dus geen druk op mijn buik. Strakke shirtjes zijn geen gezicht meer, die doe ik pas weer aan als het een mooi buikje wordt. Overdag heb ik nog een redelijk platte buik, maar 's avonds is ie echt dikker. Ja en sex.. in het begin durfde ik niet eens. We hebben echt 3 weken geen gemeenschap gehad, maar ik las overal dat het echt geen kwaad kan en nu ik me wat fitter voel weer, is het weer als vanouds..

Daffy, hou ons op de hoogte ;-)!

x Taraneh

Hoi meiden,

Wat is het stil hier.
Jen, balen dat je ongesteld bent geworden. Wel fijn dat je 'zo'n mooie cyclus hebt.

Mijn weekend is vanmiddag al begonnen, maar ik heb geen zin om er op uit te gaan, dus zit lekker met de laptop op de bank. Dit weekend heb ik mijn schoonzus verteld dat we aan het proberen zijn om zwanger te worden. Mijn schoonzus heeft inmiddels twee kinderen maar heeft er bij haar eerste heel lang over gedaan voordat ze zwanger werd. Het is fijn om met haar te praten over het zwanger worden en de teleurstelling als je weer ongesteld wordt. Mijn schoonmoeder weet ook dat we er mee bezig zijn. Hebben jullie iemand in je omgeving verteld dat je aan het proberen bent om zwanger te worden?

Ik denk trouwens dat mijn eisprong alweer voorbij is. Heb alleen nu niet zoals de andere cycli gevoelige tepels maar wel een zeurende menstruatieachtige pijn in mijn buik. En dat was helaas een voorbode van mijn menstruatie, dus ik denk dat het deze keer weer niet gelukt is. Kunnen jullie eigenlijk altijd voelen dat je eisprong is geweest? En zijn die klachten dan ook elke eisprong aanwezig?

Groetjes,
Daffy

Hi,

Daffy,Idd stil hier.. de vakantie zit er voor de meeste natuurlijk ook op, minder tijd..
Voordat mijn man en ik prbeerde zwanger te worden, heb ik dat gedeeld met een goede vriendin. Zij heeft aan het begin van dit jaar haar kindje met 31 wk zwangerschap verloren. Ik wist dat ze toch snel weer zwanger wilde worden en ik wilde er gewoon open over zijn en haar niet overvallen als ik ineens zwanger zou zijn. Zij is nu ook zwanger en zij is zeven weken verder. Hoopte ook dat zij eerder zou zijn, maar zou er niet om wachten..ben geen 20 meer..
Mijn eispron voelde ik niet echt, herkende m wel aan het slijm.
Wel fijn dat jij er met je schoonzus over praten kan. Hier online kan je natuurlijk je ei kwijt, maar het is ook fijn om in real life ook iemand te hebben.

Quinta, ik denk aan je. Nog vier dagen en dan mag je eindelijk voor je echo. Ik hoop zo dat het goed is! Laat het weten he!

Jen, ongi over? Voor jou breekt de klusperiode weer aan, of zie je dat niet echt zo? Hoe dan ook zou het heel fijn zijn als ie succesvol is deze maand!

Groetjes!

x Taraneh

Hoooi,

Jahoor, hier is de ongi over en de klusdagen komen eraan :p Ik denk er normaal niet zo om, en we hebben zoiezo wel 3/4 keer in de week sex ook als we niet voor een baby gaan, maar toch nu heb ik wel even gerekend wanneer mn ei dan is enzo, als het goed is maandag over een week en de zondag ervoor dus vruchtbaarste dag!, Komt precies mooi uit, want we krijgen de zaterdag een loge van 5, dus dan zal bij ons de slaapkamerdeur wel platgelopen worden ;) en komt er niks van vrijen.

maar we gaan mooi om de dag aan de klus vanaf maandag. We willen toch wel erg graag dat het weer een beetje snel gaat.

Quinta, ben benieuwd hoe je je voelt, gaat het nog een beetje??

@daffy, door mn twee miskramen weet iedereen dat ik zwanger wil worden. ik ben bij beide keren opgenomen geweest in het ziekenhuis, dus mn hele omgeving wist het. Iedereen verwacht ook van me dat ik snel weer zwanger ben :p

Liefs Jen

hey meiden

Het gaat niet echt best ik heb zware migriane aanvallen gehad, zaterdag de laaste met 3 uur lang om het kwartier spugen, ik kon niet meer ben dr nu nog ontzettend moe van ik heb medicijnen gekregen om het spugen tegen te gaan die helpen ietsjes.
Vrijdag kreeg ik buikkrampen en bloed verlies en dat stopte na een uur weer (was gelukkig niet veel bloed) en nu verlies ik afwisselend rood bloed en bruin bloed, ik weet niet meer wat ik moet denken probeer nog steeds zo positief mogelijk te blijven. Ik ben vrezelijk misselijk (zwangerschapskwaaltjes! hoop ik)
Gelukkig nog 1 nachtje slapen en dan weten we meer!!!
morgen om half 8 s avonds mogen we heen. Kan bijna niet wachten (ben al zo slecht in wachten).

Sorry dat ik geen reactie's op jullie berichten heb gegeven.
Meiden die moeten wachten tot NOD Sterkte ik duim voor jullie, Meiden voor de Klus Succes. en als er zwangere zijn Onwijs Gefeliciteerd!!!

liefs Quinta

Jeetje quinta, ik duim echt voor je dat alles niet voor 'niks'is.. Nog ff volhouden. Ik kan me voorstellen dat je niet meer wachten kan!
Dat je niet op elk berichtje reageert, begrijp ik heel goed hoor. We leven toch wel mee.
Succes morgen!!

Jen, je bent lekker relax. Dat helpt he, zeggen ze ;-). Ik hoop iig dat je logeetje zich goed gedraagt, dan komt het vast goed.

Met mij verder alles ok. Wel een leuk voorval meegemaakt. Ik heb een hele lieve collega, waarvan ik weet dat ze graag een kindje wil, maar dit wil al zo'n 2 jr niet lukken.. Ik voelde me bezwaard haar te vertellen van mijn zwangerschap en hoopte ergens stiekem dat zij ook zwanger zou zijn. Nu blijkt ze idd zwanger en zijn we nagenoeg gelijk uitgerekend! goed he, ben r helemaal happy mee.
Hetzelfde bezwaar voel ik hier soms en ik hoop voor jullie heel snel ook goed nieuws!

x Taraneh

groetjes,

Taraneh

Hey meiden,

Quinta wat vervelend dat je wat bloed verliest, nu voel je je vast superonzeker! Heel veel succes morgen, we gunnen je allemaal goed nieuws!!

Daffy ik had toen het raak was vanaf m'n eisprong tot bijna aan mijn positieve test een zware, rare buik. Dus wie weet. Eigenlijk achteraf, zou ik zeggen dat je het nooit weet of het raak is. Iedereen heeft wel klachten, maar sommigen voelen ook helemaal niks... Het blijft afwachten!!

Taraneh de 9e is al bijna!! Ik hoop dat jullie het hartje dan ook weer kunnen horen, of had je ook een echo? Daarna ga je het op je werk vertellen toch? Spannend hoe ze zullen reageren!
Super dat je collega ook zwanger is zeg! Ik kan me voorstellen dat het je pret echt een beetje kan drukken als je rekening wilt houden met mensen in je omgeving waarbij het al een tijdje niet lukt!

Zonnetje jij vermaakt je vast uitstekend ;-)

Wij zijn vandaag alweer 10 weken, nog 2 te gaan tot de 'grens'. Ik voel me gelukkig al wel weer een stuk beter! Misselijkheid is nu zo goed als weg gelukkig.

Ik weet even niet meer wie het vroeg... maar ik had zelf wel aan 2 vriendinnen verteld dat we bezig waren. Had echt gewoon de behoefte om het te vertellen.

Nou meiden, werkze weer deze week.
Martine

Terug
Bovenaan