vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

hey zonnetje,
ik snap het nu wel ja! Ik had de oude berichten niet gelezen dus ik snapte er echt helemaal niks van. Gefeliciteerd met je ongi!!! Nu kan je er helemaal voor gaan. Hopelijk ben je snel zwanger!!!

Hey kristel,
spannende dagen meid!! ik hoop dat je snel een positieve test hebt!!

Rest van de meiden..... Zijn we al een beetje aan 't wennen aan het nieuwe forum??
Veel klusplezier!!!

liefs Guppie

Meiden ik mwil graag weer mee schrijven maar word gek van deze site kan niet zien wat ik schrijf. heel irri, zonnetje eindelijk meid op naar ronde 2 en ik duim voor een snelle zwangerschap. Ik ga over max 2 weken voor me uitsrijkje en ben benieuwd waar dan de uitslag van word ik hoop pap 1 niks aan de hand ik ga dr wel vanuit en me spiraaltje word dan ook meteen verwijderd joepie, maar moet voorlopig wel veilig doen want moet eerste me uitslag wetene dan. Sorry voor de taal fouten maar kan niet zien wat ik schrijf liefs quinta

Hallo Allemaal!
Ik ben nu al gestopt met de pil, maar ook wij willen nog even wachten tot
Augustus-September voordat we voor het echie gaan.
Zo kan ik even kijken hoe lang het duurt voordat ik ongesteld wordt zonder de pil.

Leuk om te lezen hoe jullie ermee bezig zijn!
Groetjes

Hoi dames,

Hier ben ik ook weer even, wat een vervelend forum he!! Iedereen heeft er last van volgens mij!

Ik hoop dat ik snel ongi word. Het is toch altijd maar afwachten na een miskraam, kan zo 6-8 weken duren. ben nu 2 weken na de miskraam, dus ik moet nog wel even wachten. Een NOD is dos ook niks zinnigs over te zeggen.

Heb wel heerlijk vakantie nu!! eindelijk weer wat tijd voor mn kleine mannetje! We moesten gisteren met hem naar het consultatieburo en hij is wel 10,5 kilo. Met 9 maanden is dat een behoorlijk gewicht! maar hij is weer helemaal goedgekeurd door de arts!

Hoe is het hier?? al dames aan het wachten op de NOD??

Liefs Jen

op dat ik snel me uitslag heb van me uitstrijkje ddat laat ik over andere halve week doen. dus spannend (voor de meiden die het niet weten ik heb een pap2 uitslag gehad de voriog keer dus moet nog een x op nieuw.

jen, jeetje wat erg zeg, ik lees tussen de zinnen dorr dat je het redelijk goed heb verwerkt, petje af hoor. mijn zoon is ook zo'n beer is nu 10 maanden hoe lang ije zoon.
ik kan nog steeds niet zien wat ik schrijf dus hoop wederom dat het te lezen is

xxx quintahey meiden
nog even en dan mogen wij er ook voor gaan, kan niet wachten tot het zo ver is, h

hey meiden nou me me verhaaltje staat er voor de helft maar is niet anders hoop dat dit snel verholpen is want dit is echt waardeloos

hoi meiden,

nog steeds niet te zien wat je typt he..hebben jullie dat ook??lastig..

hoe is het met jullie?volgend mij hebben nog niet alle meiden het nieuwe forum gevonden he?

hier is de ongesteldheid weer over..nu ronde 2!!ik hoop zo dat ik nu regelmatig ben of snel zwanger natuurlijk haha.afwachten maar weer.het was trouwens wel minder erg zeg maar dan toen ik nog aan de pil was een heb ook een paar dagenn gehad dat het alleen beetje roze/rood was bij het afvegen..dus heb maar geteld vanaf dat ik echt maandverbandje nodig had.verder had ik last van lage rugpijn enn pijnlijke tepels..dus die kwaaltjes moiet ik onthouden voor me volgedne menstruatie.

groetjes zonnetje

nou meiden het is een wonder ik kan eindelijk zien wat ik schrijf!!!!!

Zonnetje ik denk het ook dat de meiden het niet kunnen vinden, i

k hoop trouwens dat we ons lijstje weer kunnen maken. anders maak ik gewoon een lijstje en dan moeten we die kopieren en dan veranderen als dat nodig is. Vinden jullie dat wat????

ik hoop maandag wat meer te horen over me contract en dan snel een afspraak maken bij de ha voor me uitstrijkje en me spiraaltje. kan niet wachten. (uitstrijkje is wat minder maar ja wat moet moet he)

groetjes quinta
Ps: ik blijf het volgens mij schrijven uitstrijkje en spiraaltje maar het houd me ook zo bezig !!!!

Terug
Bovenaan