vervolg: wie stopt ook met de pil in augustus??

Hey dames.

@ quinta, spannend van je uitstrijkje!! Ik heb dat nog nooit hoeven laten doen, maar ben ook 26, dus dan hoef je ook nog niet volgens mij!
jasper is 74 cm, maar heeft echt al maat 80, in de breedte past hij niet meer in 74 :p. Hij is van 20 september. van wanneer is jou mannetje?
Wel fijn dat je spiraatje er al uit gaat!! heb je trouwens ook niet lang plezier van gehad ;) meestal neem je die toch voor enkele jaren ;)
Ik ben niet eens meer aan de pil begonnen. Ik werd de eerste keer weer zwanger toen jasper 4 maanden werd, helaas mk en daarna toen die 6,5 maand was, helaas ook weer mk (met 11 weken)

Ik heb nu trouwens al 5 dagen een soort van menstruatie, toch maar even de vk bellen, want als dit mn ongi al is dan kunnen we er dus ook weer voor gaan!!

Dan heb ik dus mn eerste NOD weer op 3 augustus. Nouja, we zien wel.

Ik ga nu 1,5 week op vakantie, dus ik spreek jullie allemaal over een tijdje weer!! (nee de laptop gaat niet mee hoe verleidelijk dat ook is hahaha)

Liefs Jen

hoi meiden,

ik heb gisterochtend nog een test gedaan, maar ook deze was negatief. het kwam als een klap dat ik bsefte dat ik niet zwanger was. ik was echt van slag...
maar.... het is gelukt! ik ben eindelijk ongesteld geworden.(jeetje voor sommige is 4 dagen over tijd een peuleschil en hebben met veel meer stress en onzekerheid te dealen)

respect voor alle vrouwen met een onregelmatige cyclus of met een lange uitblijvende menstruatie!

hier kunnen we weer met een nieuwe ronde beginnen ben er toch heel blij mee!\ had liever een positieve test gezien uiteraard, maar na gisterochtend wist ik dat dat er niet meer inzat. laat dan de mentruatie maar komen.

hoe moet ik met deze lichte uitschieter nu omgaan om mijn eisprong te berekenen? een gemiddelde van mijn dagen nemen? dus een cyclus tussen de 28 en 32 dagen?

groetjes en dank voor jullie steun!

Hoi meiden,

Helaas... ik ben vandaag ongesteld geworden. Ik baal als een stekker, maar ga hoopvol door voor ronde 2.

Kadwiel, ik heb nu ook 3 verschillende cycli gehad, dus ik neem inderdaad het gemiddelde van alle cycli. Ik kom nu uit op een gemiddelde van 37 dagen, dus mijn NOD wordt dan 19 augustus. Precies in onze vakantie, dus wellicht maakt dat het wachten wat makkelijker met alle afleiding.

Groetjes,
Daffy

Hoi ladies,

@zonnetje, Slim om de kwaaltjes van deze keer te onthouden, dan weet je straks hoe laat het is als je misschien andere dingen voelt ;-).

@Quinta. Met lijstjes ben ik niet heel handig, maar het zou idd wel fijn zijn als r weer een lijstje komt. Dan weten we wanneer we duimen moeten.
Je hoeft je niet te verontschuldigen voor je geschrijf over spiraal een uitstrijkje. Daar is dit forum voor. Lekker van ja afschrijven wat je in real life niet zo makkelijk deelt :).

@ Kadwiel. Balen joh. Kan me voorstellen dat t ff slikken is. Ik hoop meer geluk in de volgende ronde!
Wat je cyclus betreft, ik zou idd uitgaan van een gemiddelde, waarbij je er met klussen vanuit gaat dat het zowel een lange als korte cyclus kan zijn.

@ Jen. Als je het nog leest. Fijne vakantie!

@Daffy. Voor jou ook balen zeg. Ik wens je meer succes in de volgende ronde!

Ik zit zelf best in spanning of het allemaal goed blijft gaan, maar voel me vooral een geluksvogel dat het al zo snel 'raak'was. Ik hoop op veel zwangeren hier binnenkort!

Groetjes voor iedereen.

x Taraneh

Hai dames,

het heeft even geduurd, maar ik heb het forum gevonden. Ik zat elke keer gewoon te wachten tot het oude forum het weer zou doen. En toen dacht ik vandaag: laat ik eens op onderzoek uitgaan. Zo gezegd, zo gedaan.
En... Wat een k*t forum zeg!!! Pardon!
Ik ga eens even bijlezen, want jullie hebben al een hoop geschreven zag ik. Hier nog geen nieuws, vrijdag wel flink geklust na een positieve ovulatietest, de streep was bijna zwart ipv paars, zo donker, haha!
Volgende keer ga ik lekker reageren, eerst ff lezen!
Leuk jullie weer gevonden te hebben!

Martine

Hey ben ik weer, lekker bijgelezen net. Zo te horen is het forum al flink verbeterd, aangezien jullie eerst niet konden lezen wat je typte.

Zonnetje gefeliciteerd met je ongie!! Echt fijn voor je! Hopelijk duurt het nu korter tot de tweede ongie, of zwangerschap natuurlijk! Fijn dat alles het weer doet!

Daffy, quinta en kristel, jammer dat het nog niet raak is bij jullie! Kristel, ik ben ook onregelmatig, tussen de 26 en 32 dagen. I

k heb nu ovulatietesten gebruikt en vond het echt superfijn! Het scheelt een hoop stress. Ik had 'n postieve op dag 16, dus dat wordt een cyclus van 30 dagen. Had ook heel mooi slijm die dag, was er helemaal happy mee, haha. Maar wat raar was: dag 18 en 19 heb ik heel veel wit, dik slijm gehad, echt niet normaal zoveel. Beetje zoals pindakaas maar dan wit ;-) Schijnt een mogelijke voorbereiding op een innesteling te zijn, ongeacht of dat je zwanger bent of niet. Raar, nooit eerder gehad.

Jen, je bent nu met vakantie lees ik, maar toch welkom!

En Guppie leuk dat je meeschrijft!

Zullen we dan maar een nodlijstje maken zonder raamwerk? Kunnen jullie misschien verder invullen en kopieren?

Naam / leeftijd / kindje / ronde / nod
Jen
Kristel
Zonnetje
Daffy 27
Guppie
Quinta
Lena
Taraneh
Martine / 26 jaar / kindje 1 / ronde 4 / nod 24 juli

Groetjes Martine

Hoi Martine,

Fijn dat je ons topic ook weer hebt teruggevonden! Ik zal het lijstje gelijk even aanvullen voor mezelf.

Jen
Kristel
Zonnetje
Daffy 27 / 27 jaar / kindje 1 / ronde 2 / nod 17 aug
Guppie
Quinta
Lena
Taraneh

Groetjes,
Daffy

Jen
Kristel
Zonnetje
Daffy 27 / 27 jaar / kindje 1 / ronde 2 / nod 17 aug
Guppie
Quinta / 30 jaar/ 2de kindje/ 21 juli spiraal verwijder.
Lena
Taraneh

Ik moet nog even wachten tot we serrieus aan de klus mogen want ik moet eerst wachte tot ik de uitslag heb van me uitsrijkje ook 21 juli.
Dat worden 3 hele langen weken.

ik schrijf van de week ff langer want zit nu op me werk
liefs quinta

Terug
Bovenaan