Verwacht mei 2020❤️

Gelukkig nieuwjaar iedereen. ?
Nou, die kleine hier vond het vuurwerk ook niet zo een feest volgens mij. Of juist wel, ik weet het niet. ? Pfff wat is hij veel aan het schoppen geweest. Het was bijna de hele avond raak. Letterlijk.

Gelukkig nieuwjaar nog allemaal!

Gister 20 weken echo gehad en word nu doorgestuurd naar het WKZ.
Ipv 2 slagaders en 1 normale ader in de navelstreng heb ik 1 slagader en 1 ader lopen, ook is mijn placenta nu al aan het verkalken en hebben we een gesprek gehad over mogelijke vroeggeboorte en wederom een laag geboortegewicht (al was hij nu gemiddeld hoera!) 
Als het goed is word ik vandaag gebeld over wanneer deze afspraak plaats vind, omdat mijn echo gister om 1900u was kon er niet meer gebeld worden dus zouden ze dat als 1e doen deze ochtend.
Ben enorm nerveus en weet dat het niks hoeft te betekenen maar heb mijzelf wel voorgenomen dubbel te gaan genieten.

Hoe gaat het met de rest?

Spannend! Ik duim voor je Sajeso.
Morgen ben ik 23 weken, a.s dinsdag weer een controle afspraak. Ik draag me navelpiercing nog en deze is flink rood en geïrriteerd, als ik zo thuis kom na me dienst maar even schoonmaken.
Zijn er meer dames die een navelpiercing dragen? Hoe gaan jullie hiermee om, hebben jullie al een zwangerschapspiercing in? Of hebben jullie hem eruit gehaald en waarom?

@Sajeso kon je vandaag nog terecht? Snap dat het spannend is en je er geen weekend overheen wilt laten gaan!
Ik wil de pret niet drukken en ook niemand zenuwachtig maken, maar vind het wel zo netjes om na jullie steun ook even te laten weten hoe het is gegaan. Ik heb zo'n 5/6 weken geleden laten weten dat de echo niet goed was en we voor onderzoek naar het Radboud moesten. Daar is geconstateerd dat onze dochter een zeldzaam en zeer ernstig syndroom heeft waardoor ze tijdens of vlak na de geboorte zou overlijden. We hebben besloten de bevalling in te leiden en 4 weken geleden is onze dochter geboren. Ik durf haar naam of de naam van het syndroom niet te plaatsen uit angst dat familie of vrienden die hierop googelen bij dit bericht uitkomen (omdat het zo zeldzaam is, is er weinig te vinden). De uitslagen zijn inmiddels binnen en mijn man en ik zijn beide drager, wat betekent dat we iedere zwangerschap een kans van 25% hebben op een kind met dit syndroom en een kans van 50% op een kind dat ook drager wordt. We krijgen deze maand gesprekken over wat dit betekent wat er voor ons mogelijk is.
Ik ga hier verder niet te veel lezen maar hoop dat alles goed met jullie gaat en dat jullie kindjes gezond zijn ? 

Ik duim ook voor je Sajeso en Sandra; wat verdrietig allemaal. Heel veel sterkte met dit verlies. Virtuele knuffel. 

Wij hebben vandaag de 20 weken echo gehad. Alles zag er top uit. Paar kleine dingetjes die ze niet kon zien omdat de kleine niet wilde draaien (nu al eigenwijs) dus woensdag gaan we terug voor die laatste dingetjes. Maar ze zeiden al dat ze niks geks verwachten. En het is nog steeds een jongen. Pretecho was goed dus. ? Ik heb me wel versproken met de naam. De oma's waren allebei mee en ik zag die kleine in beeld. Was al lang geleden. 22 nov voor het laatst dus hij was echt enorm gegroeid. En ik schreeuw zo "Oooohhhh wat is Dominique gegroeid!" ??? Kon mezelf wel voor mijn kop slaan. En mijn vriend ook. Al hebben we er hartelijk om gelachen daarna. Ach ja, het zij zo haha.

Nee helaas kan ik volgende week vrijdag pas terecht in de middag dus nog even in onzekerheid maar ik heb er wel een soort van "goed gevoel" over ineens..
Hij is ontzettend druk in mijn buik en laat sinds gister maar al te graag weten dat hij er is, ik ben totaal niet zweverig ofzo hoor maar ergens stelt me dat gerust.
@Sandra; heel veel sterkte en ook voor de toekomst! Snap dat je het liever niet wilt delen inderdaad.
@ninaapie; zoiets zou mij ook kunnen overkomen hoor ? thuis zeggen we zijn naam continue ook zodat onze dochter het leert en weet dat het dan over hem gaat resultaat is dat ik dan soms op mijn werk bijna zijn naam eruit floep.

Oh en xCy; ik had een navelpiercing en een tepelpiercing. Beide lekker eruit gehaald. Het ging echt vervelend doen en zelfs ontsteken dus weg ermee. Voelt gelijk een stuk fijner.

Jeetje @Sajeso ik duim ook voor je!! Inderdaad lekker dubbel genieten en proberen niet te veel te stressen voor nu.
Jeetje @Sandra wat een heftig nieuws ?. Heel veel sterkte de aankomende tijd.

Wij hebben vandaag het vervolg van de 20 weken echo gehad om de niertjes, het hartje en de wervelkolom na te kijken. Mevrouw was weer eigenwijs en Het hartje kon niet goed worden gezien. Weer heel veel trucjes uitgehaald maar er zat amper beweging in. Ze zei al dat er waarschijnlijk weer een nieuwe afspraak moest worden gemaakt. Uiteindelijk gelukkig toch nog gelukt en alles is goed met ons kleine meisje ?. 

Terug
Bovenaan