Verwacht mei 2020❤️

Wat leuk LenteKindje, een meisje! ? Ooohhh je schoonmoeder ja. Die ging er helemaal vanuit dat het een jongen werd he. Heeft ze mooi dikke pech! En dan kunnen die jongens kleertjes ook mooi wieberen haha.

Ohhhh jeetje, ik weet niet of ik je nou succes of sterkte moet wensen. ? Laat je weten hoe ze reageerde? Ik heb je verhalen in de andere topics gevolgd en ik vind het nogal wat allemaal hoor. Sjonge jonge ook met die kraamweek dat ze dat even voor jou gaat bepalen. Wat een mens.

Iedereen fijne dagen gehad? Fijn he, de rust nu weer terug te hebben? Haha
Vandaag de 20 weken echo gehad, met wat schudden en wandelen kwam de kleine meid goed in beeld en is ze helemaal goedgekeurd! 

@ninaapie hahah nou ze vind het helemaal fantastisch, dr wens is uitgekomen ?. Schat van een vrouw hoor, alleen soms is ze net iets te veel ?.

@wonderbabyloading Wat fijn gefeliciteerd! Wij moeten volgende week zaterdag terugkomen om het hartje, de nieren en de wervelkolom nog even goed te bekijken. Hoop dat ze dan beter ligt ?.

Ooohh zo blij hier. Ik voelde de kleine al vanaf week 14. Iedere week nam het steeds een beetje toe. Soms een aantal dagen niet en ineens weer plopjes. De afgelopen 5 dagen voelde ik hem iedere dag en ook steeds beter. Gisteren lagen we in bed en mijn vriend lag bijna te slapen. En voor het eerst voelde ik hem tegen mijn hand aan schoppen, aan de buitenkant dus. Dus ik pak mijn vriend zijn hand en leg hem op precies de goede plek en rammel!!! Een flinke trap. Mijn vriend helemaal euforisch en hyper hahahah. Weg slaap. Zo prachtig om dit te mogen voelen.

@ninaapie oooooh wat fijn! Ik kan niet wachten op dat moment! ?. Hoe ver ben je nu? Ik probeer ook steeds mn hand op mn buik te leggen om te kijken of ik wat kan voelen maar voel alleen mn hartslag hahah

Terug
Bovenaan