Verwacht mei 2020❤️

@xcy
Ik heb een navelpiercing. Tijdens 20 weken echo eruit gehaald. Vond het een opluchting maar ook heel 'kaal'. Dus nu een zwangerschapspiercing erin gedaan. Tot nu toe geen irritatie en voelt veel fijner. 

Wat fijn LenteKindje. ? Bij ons menneke moet een klein gedeelte van het hartje nog gecontroleerd worden en een heel klein gedeelte van de hersentjes. Dat is alles. Alle vertrouwen in dat het goed zit. En zo leuk om hem woensdag weer te zien. ?

Hebben ze jullie meisje ook opgemeten? Echt bizar zeg. De vorige echo was hij iets van 11 cm. Nu gewoon 25 cm!!! Echt al zo groot. Heel erg tof om dat zo te zien. En alles viel perfect binnen de marges. We hebben ook een hele mooie echo foto van zijn linkerbeen meegekregen. Wat een stelten zeg. Van die lange mooie benen.

@ninaapie jeetje groeit hard he! ? nee jammer genoeg bij ons niet. Was ook echt niet mogelijk want ze ligt helemaal als een propje ?. Zag wel al dat ze echt gegroeid is, ze past al niet eens meer op het beeld. Leuk he, die benen! Wij hebben ook zo een echo foto, en een echofoto van dr voetjes want die laat ze graag zien. Zie je echt twee voetjes van onder naast elkaar en kan je zo dr teentjes tellen, zo een mooi gezicht. Vond die voetjes ook al heel groot lijken ?. Ze ligt dus ook met dr voetjes naar beneden, vandaar dat ik dus heel veel ineens moet plassen en dr niet veel voel, want ze trapt steeds tegen mn blaas aan. 

Aaahhh arme blaas haha. Die zal het te verduren hebben. Die voetjes vond ik inderdaad ook heel erg mooi. En hij was flink aan het oefenen met duimen. Zo schattig. Ook daar hebben we een hele mooie echo foto van, met dat duimpje in zijn mond. Eerst zag je hem echt heel erg zoeken. Handje tegen voorhoofd, handje tegen neus, weer tegen voorhoofd en na tig pogingen had hij zijn mondje gevonden. Ik moest er zo om lachen. Oefen maar lekker hoor kereltje. 

@ninaapie ahhh zo lief! Echt wonderlijk he. Hebben jullie na de 20 weken nog een afspraak staan voor een nieuwe echo? Bij ons was alles goed, maar hebben geen nieuwe afspraak nog. Wel moeten we nog naar de verloskundige en die spreekt dan de 20 weken echo door, als je het al doorbespreken kan noemen als alles goed is, maar misschien dat ze daarna iets zeggen over een eventuele nieuwe echo. ik merk wel dat liggen op mn rug nu moeilijker word. Zodra ik ook maar even op mn rug lig om bijvoorbeeld tv te kijken in bed, verga ik na een aantal minuten van de pijn in mn rug. Gister na een ochtend werken in slaap gevallen op de bank en 2 uur op mn rug gelegen. Daarna zo veel last van mn rug. Maar als ik op mn zij lig doet het weer pijn in mn heup wat doorstraalt naar mn rug. Tot nu toe ben ik makkelijk door mn zwangerschap heen gegaan, zal het vanaf nu dan echt moeizamer worden ??

Aahhh had al in je andere topic over de rugpijn gereageerd. Echt vervelend is het hè. Bah.
Ja, wij hebben overmorgen dus nog een restantje 20 weken echo. Paar kleine dingetjes die ze vrijdag niet konden zien. En we hebben volgende week vrijdag weer een "normale" echo ingepland staan bij onze verloskundige. Die is tegelijkertijd met de 20 weken echo ingepland.
Ik weet eigenlijk ook niet waarom dat zo kort op de 20 weken echo is. Misschien moest er iets van bloed geprikt worden ofzo. Staat me iets van bij dat het met mijn overgewicht te maken had dat ze iets extra wilden checken en in de gaten houden. Maar ben even helemaal kwijt wat nou precies. ?

Zo, wij zijn weer terug van de maandelijkse check-up met de verloskundige, 23,5 week alweer. Keurige bloeddruk, 112/68. Me baarmoeder is nu al 2 vingers boven me navel en de kleine lag helemaal onderin overdwars in de breedte. Hij werd gelijk boos en begon keihard te trappen naar al die handen die aan me buik zaten. Ook hartje luisteren was goed, 145 slagen per minuut in een keurig ritmisch tempo! Ook dat was niet leuk, hij was wederom flink aan het trappen naar het apparaat wat je dus hoorde ??
Hij is erg levendig voor z'n termijn en heeft een bovengemiddelde groei.. Oh god ? super baby met uitgesproken mening in de maak ??

Terug
Bovenaan