Verwacht mei 2020❤️

Zojuist de herkansing gehad van de 20 weken echo om nog een paar kleine dingetjes te checken en alles was perfect. ? Hartstikke blij mee. Volgende week vrijdag mogen we ons manneke weer zien.

Wat fijn om te horen allemaal @xcy en @ninaapie. Je verwacht niks geks, maar toch is het een geruststelling het zeker te weten he. Ik heb nog geen volgende echo ingeplant staan, maar het liefst bekijk ik dr elke week even ?.
Sinds een paar dagen voel ik haar enorm goed, en ben morgen "pas" 22 weken, maar man wat kan zij al hard trappen ?. Gelukkig een stuk minder richting mijn blaas. Mijn vriend heeft haar ook al een paar keer kunnen voelen. Nu voelt de zwangerschap helemaal echt ofzo. 

Heerlijk is dat hè LenteKindje. Ik voel hem echt iedere dag en veel ook. Standaard als ik wakker word en ook als ik ga slapen. Mijn vriend kan hem dan ook voelen. Het maakt het inderdaad een stuk echter ofzo. 

Sinds een weekje voel ik de kleine meid ook echt dagelijks. Een gevoel dat je niet meer kwijt wil! Mijn vriend heeft haar nu een keertje gevoeld, maar elke keer wanneer we een hand op m'n buik leggen stopt ze haha.
Verder hier wat minder momenteel, longontsteking. Dus helaas een Abkuur gekregen. 

Yes! De 24 weken grens gehaald. Zo blij mee als ex-IC neonatologie medewerker.
Mocht er onverhoopt iets gebeuren kunnen ze vanaf nu actief gaan behandelen ❤

Hier ook de 24 weken grens behaald! Zo'n fijn gevoel!? hier gaat t tot nu toe allemaal goed. Meer meiden die wel erg moe blijven? Ik kan dat soms niet helemaal rijmen in mijn hoofd waardoor ik al snel tegen mezelf zeg: "stel je niet zo aan!"... maar ik kán gewoon niet anders dan toegeven aan m'n vermoeidhid. Best een dingetje...?

Oh je bent echt niet de enige hoor LieveSam. Ik zit hier op dit moment knikkebollend op de bank. ? Net alleen even een stukje buiten gestruind met de hond en ik ben steenkapot. In de avonden ga ik ook nog steeds vroeg naar bed. Voor de zwangerschap maakte ik het gemakkelijk 23:00/23:30 u. Nu lig ik om 21:30 uur in mijn mandje. Soms nog vroeger haha. Gewoon aan toegeven inderdaad. Onze lichamen hebben het blijkbaar nodig.

Terug
Bovenaan