Verwacht mei 2020❤️

Ik krijg nu met 8+5 mijn eerste echo. Kon ook een weer eerder, maar dan kon m'n vriend niet.

Wat naar om te lezen dat iedereen zoveel last van misselijkheid heeft. Mijn kwaaltjes vallen nog reuze mee gelukkig, extreem moe, pijnlijke borsten en af en toe een vlaag misselijkheid maar wanneer ik dan wat eet is het ook weer goed.

@GfvdH
Heel veel sterke de komende tijd. ❤️

Ik heb hem met 6+2 hoop dat we al een hartje kunnen zien... ik twijfel n beetje over Mn cyclus. Gestopt met de pil in juli, toen een keer ongesteld geworden maar pas na 34 dagen ofzo? En dan nu was mijn 1e dag van mijn menstruatie 14aug. Dus als ik uit ga van 28daagse cyclus ben ik met de echo 6+5 wat denken jullie? Mn app gaf 31 aan, maar op basis van wat geen idee ?‍♀️

Ik had bij de vorige zwangerschap  bij 6 weken al een echo. Bij mij zag je toen nog niet echt iets. Alleen een zwart rondje. Achteraf hebben ze me gewoon te vroeg ingepland. Daarna nog 1 bij 9.2 weken. Was een heel verschil haha.
Bij deze zwangerschap krijg ik hem bij 8.4 weken. Mocht ook een week eerder maar dit kwam beter uit. En het duurt misschien wel langer maar je ziet (als het goed is) wel meer!

Terug
Bovenaan