Verwacht mei 2020❤️

Ik kan wel huilen als ik je post lees GfvdH. ik hoop heeeel erg dat het geen miskraam is?. Zou je zoveel liefde, troost en hoop willen toezenden.? als je de behoefte voelt, post hier maar gewoon van je af... 
Molly gelukkig is het in de middag weg gezakt en kwam het met kleine vlagen. De boterham is mn beste vriend. Ik mag absoluut niet klagen als ik sommige berichtjes lees. :) hoe is het met jou?

Hallo allemaal:)
Ik heb ook de eerste echo afspraak volgende maand:)
test was mooi duidelijk want zat nogal te twijfelen..tis altijd spannend:)
Ik ben waarscheinlijk half mei uitgerekend dus het is ook nog behoorlijk pril allemaal. Wel vlagen missenlijkheid en veel moe maar dat is wel normaal. ik heb al een beetje opgezette buik. moet echt nog even landen allemaal. maar wel super leuk.
Is dit voor jullie het eerste kindje of hebben jullie ook al meerdere kindjes?

gfvdh: aah wat verdrietig om te lezen dat je hoogst waarschijnlijk weer een miskraam te wachten staat. Bah, krijg er kippenvel van.
Ik wil je bij deze heel veel sterkte, en kracht toe wensen! En ik ben het helemaal met lievesam eens; als je van je af wilt schrijven en de behoefte voelt om het te delen doe dat vooral. Al kan ik mij voorstellen dat het ook lastig kan zijn om andermans zwangerschappen te blijven volgen. Er zijn ook wel forums van vrouwen die helaas het zelfde als jou mee  maken, als je er met mensen in je omgeving niet over kunt praten lijkt het mij goed om op die manier van je af te schrijven/praten! Maar dat is ook voor iedereen verschillend. 
Nogmaals heel veel sterkte❤️

Ahhh wat lief jullie reacties.?
@mollyyy ik ben nu inprincipe 6 weken zwanger. 
De verloskundige zegt: klinkt als een miskraam zeker door de krampen en het ruime bloedverlies. Maar omdat ik geen stolsels verlies durf ze het niet zeker te zeggen. Maar de kans dat het goed is is wel klein er is in ieder geval iets niet goed.
Uiteraard ben ik zelf gaan googlen en enige wat ik tegen kwam wat het nog zou kunnen zijn is dat er een cyste zit of dat mijn baarmoeder zo gevoelig is en deze nu zo goed doorbloed is dat ik bij het minste geringste bloed verlies. Het is echt afwachten tot de echo dinsdag en of er de komende dagen nog iets veranderd.

@gfvdh:
jeetje wat heftig. Ik hoop zo dat het niet door zet voor je! Ik heb 1 keer een miskraam gehad en die vond ik al heel heftig! Laat staan 4. Heel veel sterkte!
Hoe is het met jullie symptomen? Ik merk vooral dat mijn eetlust veranderd is. Ik heb wel honger maar als ik dan eet zit ik na een paar happen alweer vol. Best lastig want dan is je maag aangezien je minder eet ook zo weer leeg . En bij een lege maag word ik wel licht misselijk en akelig alsof ik flauw ga vallen. Veel kleine beetjes eten hier dus. Verder erg moe lag 1 keer om 9 uur al in bed  vervolgens tot half 9 de volgende ochtend te slapen ?
Ben vandaag precies 7 weken en gelukkig geen bloedverlies meer gehad.
Geniet van het mooie weer allemaal! Laatstw zomerse dag ben ik bang! ?

Ik heb zo gewenst dat ik iets wilde voelen van me zwangerschap, puur ter bevestiging!! Maar nu met 6+3 is het echte feest begonnen. Pff ik kan normaal al niet zo goed tegen misselijk zijn maar de afgelopen 2 dagen kom ik gewoon de bank niet eens af, ik voel me zo ellendig. Ik heb al wel 2 weken lang dat ik elke middag een uurtje slaap omdat ik gewoon echt mega moe ben, yes goed teken. Maar misselijkheid had ik tot eergister nog niet echt. Voelde me meer beetje niet echt lekker maar misselijk was het niet evht. Las vandaag ergens dat ze het vergeleek met wagenziekte de hele dag door en daar herken ik me mega goed in! Vandaag gemberpillen laten halen en dat hielp even maar na 1,5 uur is het gevoel compleet weer terug, ook na een kop gemberthee, blegh!
Gekke is dat ik wel alles binnen hou en pas 1x met vals alarm naar de wc ben gerend, of dat komt nog... 
Naast kleine beetjes eten de hele dag helpt het allemaal niet echt. Hebben jullie ook al z'n last van misselijkheid, en wat is jullie super truc? 
Ik wil eigenlijk nog niet aan de medicatie maar zo hele dagen op de bank leven zie ik ook niet echt gebeuren voor de a.k. 6 weken min.

Hee ik meld me ook aan zaterdag positief getest.?
Ik kan enkel niet zeggen wanneer ik uitgerekend ben.(Ergens tussen 1-22mei gok ik) geen cyclus gehad na curettage begin juli. Miskraam na 9,5w
Dinsdag afspraak bij huisarts voor bloedtest om hcg waarde te bepalen. 
Daarna ga ik pas een afspraak vastleggen bij de gyneacoloog. 
Lekker gezellig hier las ik zo ?
mijn symptomen zijn:
bobbeltjes en vergroot tepelhof 
misselijkheid
krampjes in de onderbuik
meer puistjes
veel plassen. 

Terug
Bovenaan