[quote quote=10245567]Ik heb zo gewenst dat ik iets wilde voelen van me zwangerschap, puur ter bevestiging!! Maar nu met 6+3 is het echte feest begonnen. Pff ik kan normaal al niet zo goed tegen misselijk zijn maar de afgelopen 2 dagen kom ik gewoon de bank niet eens af, ik voel me zo ellendig. Ik heb al wel 2 weken lang dat ik elke middag een uurtje slaap omdat ik gewoon echt mega moe ben, yes goed teken. Maar misselijkheid had ik tot eergister nog niet echt. Voelde me meer beetje niet echt lekker maar misselijk was het niet evht. Las vandaag ergens dat ze het vergeleek met wagenziekte de hele dag door en daar herken ik me mega goed in! Vandaag gemberpillen laten halen en dat hielp even maar na 1,5 uur is het gevoel compleet weer terug, ook na een kop gemberthee, blegh! Gekke is dat ik wel alles binnen hou en pas 1x met vals alarm naar de wc ben gerend, of dat komt nog… Naast kleine beetjes eten de hele dag helpt het allemaal niet echt. Hebben jullie ook al z’n last van misselijkheid, en wat is jullie super truc? Ik wil eigenlijk nog niet aan de medicatie maar zo hele dagen op de bank leven zie ik ook niet echt gebeuren voor de a.k. 6 weken min.[/quote]
Ooh ik herken dit zo! Ik heb vandaag de hele dag gekreund en gesteund en geboerd.. en ja hoor: zojuist gekotst. First time. Ik heb net heel langzaam een kopje lauwe thee en een beschuit met een dun laagje boter gegeten. Het helpt. Vandaag 6+5. A.s. woensdag de eerste echo. En wat ook echt heel erg goed helpt; op vrije dagen na het ontbijt even wandelen. Ben er zelf ook slecht in, maar de frisse lucht doet goed. Succes?