Verwacht mei 2020❤️

Vervelend he! Ik heb precies hetzelfde. Begonnen met 6 weken en ben inmiddels 7.2 weken. Het is de eerste zwangerschap en heb vrijdag de eerste echo. Ben dan 8 weken. Voel me zo ellendig ook, de hele dag kotsmisselijk en veel spugen. Vervelend dat eten en drinken al zo lastig gaat en helemaal als het er weer uitkomt. Gember thee helpt klein beetje bij mij en verder niks. Ik ga morgen wel met de dokter overleggen voor medicatie. Aangezien ik ook week thuis ben van werk en echt niks kan. Werk zelf fulltime in het onderwijs dus ben wel heel blij nu ik thuis ben. Zou er niet aan moeten denken om nu tussen de kids te staan. 

[quote quote=10245585]Vervelend he! Ik heb precies hetzelfde. Begonnen met 6 weken en ben inmiddels 7.2 weken. Het is de eerste zwangerschap en heb vrijdag de eerste echo. Ben dan 8 weken. Voel me zo ellendig ook, de hele dag kotsmisselijk en veel spugen. Vervelend dat eten en drinken al zo lastig gaat en helemaal als het er weer uitkomt. Gember thee helpt klein beetje bij mij en verder niks. Ik ga morgen wel met de dokter overleggen voor medicatie. Aangezien ik ook week thuis ben van werk en echt niks kan. Werk zelf fulltime in het onderwijs dus ben wel heel blij nu ik thuis ben. Zou er niet aan moeten denken om nu tussen de kids te staan.[/quote]
Ik ben zo benieuwd of de medicatie het verschil maakt voor je! Ik ga dan toch twijfelen om ook maar te bellen morgen aangezien ik er nu nog last van heb en het vaak rond het middag uur wel gezakt was! 
Laat je even weten of het werkt?

[quote quote=10245567]Ik heb zo gewenst dat ik iets wilde voelen van me zwangerschap, puur ter bevestiging!! Maar nu met 6+3 is het echte feest begonnen. Pff ik kan normaal al niet zo goed tegen misselijk zijn maar de afgelopen 2 dagen kom ik gewoon de bank niet eens af, ik voel me zo ellendig. Ik heb al wel 2 weken lang dat ik elke middag een uurtje slaap omdat ik gewoon echt mega moe ben, yes goed teken. Maar misselijkheid had ik tot eergister nog niet echt. Voelde me meer beetje niet echt lekker maar misselijk was het niet evht. Las vandaag ergens dat ze het vergeleek met wagenziekte de hele dag door en daar herken ik me mega goed in! Vandaag gemberpillen laten halen en dat hielp even maar na 1,5 uur is het gevoel compleet weer terug, ook na een kop gemberthee, blegh! Gekke is dat ik wel alles binnen hou en pas 1x met vals alarm naar de wc ben gerend, of dat komt nog… Naast kleine beetjes eten de hele dag helpt het allemaal niet echt. Hebben jullie ook al z’n last van misselijkheid, en wat is jullie super truc? Ik wil eigenlijk nog niet aan de medicatie maar zo hele dagen op de bank leven zie ik ook niet echt gebeuren voor de a.k. 6 weken min.[/quote]
Ooh ik herken dit zo! Ik heb vandaag de hele dag gekreund en gesteund en geboerd.. en ja hoor: zojuist gekotst. First time. Ik heb net heel langzaam een kopje lauwe thee en een beschuit met een dun laagje boter gegeten. Het helpt. Vandaag 6+5. A.s. woensdag de eerste echo. En wat ook echt heel erg goed helpt; op vrije dagen na het ontbijt even wandelen. Ben er zelf ook slecht in, maar de frisse lucht doet goed. Succes?

faithful: Welkom en van ❤️te gefeliciteerd met je zwangerschap. 
Ik ben ook super misselijk de hele dag door, niks lijkt te helpen. 

[quote quote=10245625] Ooh ik herken dit zo! Ik heb vandaag de hele dag gekreund en gesteund en geboerd.. en ja hoor: zojuist gekotst. First time. Ik heb net heel langzaam een kopje lauwe thee en een beschuit met een dun laagje boter gegeten. Het helpt. Vandaag 6+5. A.s. woensdag de eerste echo. En wat ook echt heel erg goed helpt; op vrije dagen na het ontbijt even wandelen. Ben er zelf ook slecht in, maar de frisse lucht doet goed. Succes?[/quote]
Zo fijn om te lezen dat ik niet de enige ben haha! Ik ben direct voor de open deur gaan zitten zodra ik dit bericht las ? voelt inderdaad fijn! Ik ga even aankijken hoe het vandaag gaat en anders bel ik de dokter voor een pilletje! Ik heb pas 1 okt mijn eerste echo dus moet echt nog even geduld hebben! Hopelijk doet de echo jou ook goed, weten we weer waar we het voor doen! Succes

Hallo iedereen!
Allereerst, een dikke proficiat voor iedereen hier! Augustus is een goede maand geweest ;).
Ik meld me hier ook even voorzichtig aan, zou nu 6+3 weken zwanger zijn. Ik heb al een vroege echo gehad op 5+6w, omdat ik in juni een miskraam heb gehad op 13w. Het hartje klopte en was zelfs al hoorbaar! We zijn dus voorzichtig positief nu :). Gelukkig mag ik snel terug, volgende week maandag alweer een echo! Ergens ben ik ook wel enorm bang, omdat ik naar eigen berekening al bijna 7w ging zijn met de echo, maar dus weer een week terug gezet ben. Bij m'n vorige zwangerschap was dit ook en bleek uiteindelijk een chromosoomafwijking te zijn bij ons kindje.. De angst sloeg me natuurlijk onmiddellijk terug om het hart.. Gynaecoloog was echter heel positief dus dan proberen we dit maar mee te doen ;). Ik ben al in begeleiding bij en gyn wegens PCOS en Clomid om eisprong te stimuleren.
GfvdH, ik vind het zo erg voor je! Ik wens je heel veel sterkte!

Terug
Bovenaan