Verwacht mei 2020❤️

@Charx
Mijn n eerste dag van m'n menstruatie was ook 14 augustus. Wij zijn echter al 1,5 jaar bezig en mijn cyclus varieert tussen de 30/35dagen. Volgens de vpk ben ik nu 4+5. Maar dit kan ook korter of langer zijn, maar daar kom ik pas 14 oktober achter wanneer ik de eerste echo heb.

[quote quote=10240001]Verwacht: 05 mei 2020 . Zo spannend allemaal! Ik voel me verder prima, alleen wat moe zo met opstaan en eind vd middag. Verder eigenlijk tot nu toe geen klagen! Hebben jullie ook last van geurtjes? Ik ruik echt super goed en vind veel dingen ineens vies.[/quote]
Ik ben ook 5 mei uitgerekend.?

Hallo allemaal, 
2 weken geleden ontdekten mijn vriend en ik dat ik zwanger ben. Dat was toch nog even schrikken, op dit moment ben ik 6 weken en 3 dagen zwanger. Een gekke gedachte is dat ik 6 weken en 4 dagen geleden nog mijn spiraal had. Dit gaat best snel allemaal en ik kan het nog niet bevatten. Ondanks dat ik erg misselijk ben, moe ben en nog allerlei kwaaltjes heb kan ik het nog niet geloven. Over 2 weken hebben we onze eerste echo en hoop ik dat ik het echt ga beseffen. 
Ik vind het allemaal best spannend, vooral ook om het anderen te vertellen en hoe ze zullen reageren. Ervaren jullie dat ook zo?
Ik kijk er erg naar uit, maar door alle kwaaltjes valt het me ook nog best wel zwaar. 
Leuk om hier online met jullie het geluk te kunnen delen. 
Liefs, j.

Hoihoi,
Vandaag 6+3 weken zwanger. Zoals het er nu uit ziet 9 mei 2020 uitgerekend.
Gelukkig niet misselijk of overgeven. Pijn in m’n onderrug bij te lang zitten,staan of liggen. Soms ‘pijn’ wat lijkt op menstruatiepijn. Wel wat moe en misselijk als ik te lang niet gegeten heb, verder helemaal prima. Daarom denk ik nog wel eens dat het niet goed is.
3 oktober moeten we naar de Gynaecoloog, ben heel benieuwd of ik de rest van de zwangerschap in het ziekenhuis moet komen of dat ik ook gewoon naar een verloskundige praktijk kan gaan.
Voor iedereen: gefeliciteerd en geniet van de tijd die komen gaat!♥️
KS

Wij vonden het ook heel spannend om het te vertellen. 
Tot nu toe hebben wij het alleen aan onze ouders verteld. Deze waren heel erg blij en gelukkig.
We wachten eerst de 1e echo af voordat we het aan anderen vertellen. Mocht het fout zijn (waar we natuurlijk niet vanuit gaan), dan hoef je dat niet aan iedereen uit te leggen.

Succes over 2 weken!♥️

@wonderbabyloading
geen idee of ik de tag nu goed doe hoor! Ja volgens 28 dagen zouden we dan idd 4+5 moeten zijn! Ik heb woensdag al positief getest. Spannend voor jullie zeg! 1.5 jaar bezig zijn we met ons vorige kindje ook geweest. Daarom hadden we niet verwacht dat dit zo snel zou gaan ? 

Zoo dat waren een hoop berichten terug te lezen. Hoop nieuwe meiden erbij meen ik!
Wij hebben met 6 weken een echo gehad, kloppend hartje te zien dus ouders en broers/zussen vertelt. Nu ben ik 7+4 en heb met 9 weken weer een echo. Even spannend weer!
de dagen vlogen voorbij! Ondertussen nog steeds niet lekker en een flinke griep erover heen gekregen..
mocht je echt te misselijk zijn, gewoon dokter bellen en om medicatie vragen! Ik neem ze alleen indien nodig, soms trek ik het “beter” dan de andere dag. Als ik vrij ben probeer ik niks in te nemen.

Terug
Bovenaan