Verwacht mei 2020❤️

GFvdH: wat ontzettend KAK!. Ik wens jou en je partner heel erg veel sterkte en kracht toe.❤
@evbj: ik ben vandaag 7 weken volgens eigen berekening (morgen een echo) en ik draag sinds vandaag een zwbroek en een cupmaat grotere bh. Gisteren gekocht. Ik heb ook pds en ik kreeg dit weekend mn broek niet meer fatsoenlijk dicht. 'S avonds al helemaal niet meer. Ik dacht: daaaag! Ik ga niet onnodig mezelf in de weg zitten. 2 broeken gekocht en daar doe ik gewoon een blousje o.i.d. over zodat het niet opvalt. Mn boobs vielen letterlijk uit mn bh dus ik moest een grotere?.

Vraagje aan iedereen: wanneer hebben jullie verteld dat je zwanger bent? Of wanneer ben je het vanplan?

@Evbj
Ik heb PDS, nu 5 weken en kan in de avonden mijn normale spijkerbroeken niet meer aan. 

@GfvdH
Jeeeetje, heel veel sterkte! 

@Charx
Wanneer heb jij jou echo? Ik kan echt niet meer wachten. 

@gfvdh: ik vind het verschrikkelijk voor jullie... geen woorden voor.. ik wens jullie veel sterkte toe :( 

@evbj: ik heb vooral wat losse jurken en rokken aan. Heb wel wat zwangerschapsbroeken besteld, maar daar wil ik nog even mee wachten tot ‘iedereen’ het mag weten. Strakke broeken gaat bij mij ook niet meer, die knoop zit me dan echt in de weg en veeeel te strak. 
@wonderbabyloading: morgen ben ik 7 weken. We hebben het wel al aan ouders verteld en aan wat goede vrienden. Ik wacht tot week 9/10 denk ik tot ik het op mijn werk vertel. 

Morgen hebben we onze tweede echo bij de gyn. Vorige week nog geen hartje, hopelijk morgen wel... 

Leuk ook aan deze Forum deel te mogen nemen! 
Wij zijn er vorige week achter gekommen dat we zwanger zijn. 
Gisteren hebben we een afspraak bei de dokter gehad, en hebben we ook de bevestiging mogen hebben. 
Afgelopen weekend waren we bij mijn schoonouders, die hebben we het nieuws meteen verteld. omdat we er te enthousiast over waren en het niet een heel weekend voor ons konden houden. Verder heb ik het me zusje verteld, en gisteren waren we bij vrienden die ook zwanger zijn. Na zoveel ovr hun baby te hebben gepraat konden wij het niet meer voor ons houden. 
Nu heb ik van het weekend afgesproken met me vriendin.. en ik kan het voor haar zeker niet geheim houden.. 

Ik baal zo erg, mijn gedachtes zwanken zoooo erg van vertellen of niet??? want aan de ene kant, wat maakt het uit.. dit zijn juist de personen die je kunnen steuenen als het misgaan .. maar eigenlijk hoort het natuurlijk niet.. 
Wanneer gaan/hebben jullie het verteld? 
Liefs, 

ps: ik ben dus pas 5,5 weken 

@wonderbabyloading: wij vertellen bij een goede echo het morgen tegen onze ouders en overmorgen tegen onze beste vrienden. Verder houden we het stil tot en met de 12 weken om het aan de "buitenwereld" te vertellen. Ik heb al de ervaring met een miskraam en wil daarom wachten tot en met de 12 weken. Maar beste vrienden en familie die zijn er ook voor je als het misgaat.. btw: (schoon)broers en (schoon)zussen weten het al wel?. Ik ben 12 weken als ons kleine neefje geboren wordt, dus dan willen we graag de feestvreugde bij hen laten. Daarom al eerder verteld :). Maar er is geen goed of fout in het moment van vertellen, vind ik. Vroeger was dat meer het geval, maar daar zaten ook veel meer sociale regels aan vast dan nu. Lekker vertellen wanneer jullie zelf willen♡.

@wonderbabyloading ik heb 30/9 een echo en jij?
vorige week was mijn test amper zichtbaar en vandaag 2 dikke strepen, vork me sinds vandaag ook behoorlijk beroerd echt kots misselijk en vollebak zenuw kramp in Mn boven been wat doortrekt naar Mn kuit.. geen idee of dat erbij hoort maar kan mss van Mn bekken komen ( bekken instabiliteit is nog nooit over geweest na Mn vorige zwangerschap) 

Waar halen jullie zwangerschapsbroeken? Ik heb er 2 van de H&M maar in België stopt H&M met zwangerschapskledij.?
Dus hoor graag waar jullie deze halen ?
groetjes 

Terug
Bovenaan