Verwacht mei 2020❤️

Hoi meiden,
Ook ik kan met jullie meeschrijven, gisteren had ik een positieve test in mijn handen, yes! Ik ben dan uitgerekend op 26 mei. We hebben al een dochter van net 2 en we wilden heel graag een tweede.
In mijn omgeving heb ik recent veel vroege miskramen meegemaakt, dit maakt je natuurlijk wel onzeker. Ik denk dat ik vandaag de verloskundige ga bellen om een echo afspraak te plannen. 
Sterkte iedereen met de misselijkheid, bij mij bij vlagen aanwezig nog niet heel.erg maar ik ben nog maar 4 weken natuurlijk.
Groetjes

[quote quote=10246497]Okee, goed om te weten. Mocht 1 echt te weinig zijn dan overleggen of ik er ook 2 mag. Misselijk zijn en overgeven is gewoon zo verschrikkelijk![/quote]
Nou inderdaad, ik functioneer gewoon niet als ik misselijk ben ? nadelig is wel dat ik zo suf als een konijn ben nu en alleen maar wil slapen, maar alles beter dan misselijk zijn!!

Haha zeker zo suf als een konijn en alleen maar willen slapen. Maar alles beter dan je zo ellendig voelen. Hoeveel weken ben je nu? En werk je daarnaast? Ik ben 7.5 weken en blijf nu eventjes thuis vanwege de medicatie. Werk fulltime in het basisonderwijs. Vrijdag de eerste echo, heel benieuwd of het er stiekem niet 2 zijn haha. 

Hoi iedereen,
Ik meld me ook hier even aan, heb vanmorgen een positieve test gehad!! Had 12 augustus mijn laatste menstruatie. Echt super blij en had het totaal niet verwacht deze maand.. ik voel me verder helemaal goed en nergens last van kan het eigenlijk ook niet geloven nog.
Dacht dat ik gewoon ongesteld ging worden omdat ik al 2 weken dat soort krampen steeds heb, klinkt dit bij jullie bekend? En ben wel moe, maar dat heb ik wel eens vaker dus zocht er verder niet veel achter. 

[quote quote=10240001]Verwacht: 05 mei 2020.[/quote]
- vandaag was het dan zo ver: onze echo! -
Verwacht: 03 mei 2020.♡
Ik ben iets verder dan we dachten! Een mooi kloppend hartje en alles zag er prima uit. We zijn echt oprecht in de wolken.? het was zo bijzonder...

[quote quote=10246607]Haha zeker zo suf als een konijn en alleen maar willen slapen. Maar alles beter dan je zo ellendig voelen. Hoeveel weken ben je nu? En werk je daarnaast? Ik ben 7.5 weken en blijf nu eventjes thuis vanwege de medicatie. Werk fulltime in het basisonderwijs. Vrijdag de eerste echo, heel benieuwd of het er stiekem niet 2 zijn haha.[/quote]
Haha herkenbaar. Ik ben als het goed is morgen exact 7 weken. 1 oktober pas me eerste echo, dus nog even geduld. Ik ben momenteel bezig met een studie (nja behalve de afgelopen dagen), dus het voordeel ervan is dat ik al veel thuis ben, kan ik lekker goed luisteren naar wat me lijf vraagt. Oh dat zou wat zijn als het er 2 zijn, in mijn geval denk ik dat me partner onderuit gaat mocht het zo zijn haha

Wat een hoop nieuwe aan meldingen
Gefeliciteerd  allemaal ?
Over een week hebben wij de echo super spannend 
Als er evt nog mensen zijn die in de groepsappwillen.
Kunnen jullie je nummer sturen naar
Uitgerekendmei2020@outlook.com

Terug
Bovenaan