@joan17, @wonderbabyloading, @molly, @faithful en @lievesam, ik had echt no way verwacht al voor week 12 andere kleding nodig te hebben. Vandaar waarschijnlijk ook dat ik er geestelijk nog niet helemaal aan toe ben haha!! Maarja ik ga mezelf ook niet kwellen. Loop nu al ongeveer een week in een grote maillot met een jurkje, maar dat heb ik normaal nooit dus valt ook snel op! En een zwangerschapsbh/voedingsbh had ik echt al vrij snel nodig! Dus ook maar meteen gekocht, even opletten dat de gespjes niet opvallen maar gelukkig is het daar perfect weer voor, lekker een vest of trui! En geen beugel maar wel ondersteuning, halleluja!! Voor de 5 weken kon ik alleen nog staan in mijn spijkerbroeken, maar zitten bezorgde me echt mega buikpijn, dus zat ik altijd met me broek open ?. Zeker savonds met pds inderdaad, dan lijk ik al wel 5 maanden zwanger haha!
Heb nu 2 broeken die comfi zitten van de h&m en daar doe ik gewoon een langer iets overheen, ziet niemand!!
@wonderbabyloading, ik vond het vooral heel moeilijk om echt niks te zeggen toen we er net achter waren. Het enthousiasme, alle komende veranderingen e.d. kan je gewoon even niet bij iedereen droppen! Hoe graag ik het ook van het dak wil schreeuwen, wij vinden het niet verstandig! Toevallig ben ik met 11 weken jarig en vieren we het in mijn 12de week. Echt bijzonder dat het zo uitkomt maar perfect dus om tot die tijd te wachten. Ook zonder verjaardag zou ik willen wachten tot 12 weken. Wij gaan het op een leuke manier vertellen aan iedereen tegelijkertijd! Die niet kunnen, bellen we die avond nog wel ofzo..
Behalve mijn ouders, die vertellen we het een dag van tevoren, puur omdat we haar gaan vragen als mijn kraamverzorgende, dus daar een apart/speciaal momentje van willen maken! Kunnen die mooi het moment filmen op de verjaardag ?