Verwacht mei 2020❤️

Gefeliciteerd allemaal!
Ik mag me ook aanmelden voor deze groep ?
Rond 21 mei uitgerekend van onze 2e, over 3 weken de 1e echo kan voor mij niet snel genoeg gaan! 
Merk dat ik deze keer namelijk onzekerder ben over de zwangerschap dan bij de 1e.
Misschien ook omdat ik veel minder kwaaltjes heb (ook erg fijn tot nu toe maar het "klopt" niet helemaal als jullie me begrijpen haha)
Heb 2 weken terug nog een inwendige echo gehad om naar mijn eierstokken te kijken omdat ik vaak steken daar had dus het was nogal onwerkelijk toen ik afgelopen zondag een positieve test in handen had.. 

Ook zwanger van de tweede en jij ook gefeliciteerd super mooi nieuws..Ik herken joun verhaal..Ik was bij de eerste heel missenlijk al in de eerste weken met overgeven..Nu ben ik wel heel moe maar wel prima eigenlijk beweeg hele dag door me werk en kind en fiets en sport gewoon nog.maar kan zelf ook niet geloven ook doordat het niet zo heftig al die kwaaltjes zijn dan bij de eerste. .Wel fijn (;

Nog een week en dan eindelijk de eerste echo, zooo spannend! 
Merk wel dat ik het zelfde gevoel heb. Bijna niks geen kwaaltjes op wat buikpijn en gevoeligere borsten na maar totaal niet misselijk. Heel fijn natuurlijk maar ook wel angstig. Je leest en hoort zoveel mensen die misselijk zijn. Ondertussen al wel 3x een test gedaan om de paar dagen en hij begon bij 1-2 en nu op 3+ dus zou daadwerkelijk wel zwanger moeten zijn?
zal blij zijn als volgende week is, eindelijk meer duidelijkheid en hopelijk mijn angsten ook weg.
succes iedereen! 

Ooooh ik kon mijn mond niet meer tegen m'n ouders en broertje stil houden. 
Ik had een klein doosje gekocht en daar een speentje in gedaan met een kaartje eraan "Opa & oma" en voor mijn broertje een kraskaart met "jij word oom!". De reacties waren zo extreem mooi, mijn ouders waren eerst van 'Echt! Meen je dat?!'. Ze wachten hier al zo lang op. En mijn broertje wist zich even geen houding te geven.
Nu is het echt nog even allemaal afwachten, 3 weken tot de echo. Maar zo fijn om er ook met eigen ouders over te kunnen praten. 

Hallo allemaal,

Als alles goed mag gaan verwachten wij rond 15 mei ons 3e kindje
 Ik vind het super spannend. Ik heb gelukkig op wat moeheid na nog nergens last van. Ik heb 30 september onze eerste echo 

@Wonderbabyloading: mooi he? die reacties. Echt geweldig. Wij hebben het gisteren aan onze ouders verteld. Een dag om nooit te vergeten! Het was zoooo bijzonder. Alleen vanmorgen werd ik wakker en toen dacht ik; nu mag er in deze komende 4 weken niks meer mis gaan,want dan is er ook het verdriet van hen. Zo stom, want deze gedachten werkt helemaal niet en zorgt alleen maar voor meer onzekerheid☹. Ik was vanmorgen weer lekker misselijk, nog steeds een klein beetje. Dus dat geeft de burger moed?. Hihi!

Gelukkig dat ik niet de enige ben met onzekerheden in een 2e zwangerschap! 
Zo mooi en raar tegelijk dat je lichaam een volgende keer heel anders reageert!
Bij ons weten ook de tante, opa en oma het we vinden het veel te groot/mooi nieuws en kunnen toch onze mond niet houden, dat was bij de 1e ook zo.
Daarnaast vind ik het ergens ook wel fijn als mensen die dicht bij je staan het weten, mocht het mis gaan dan heb je een fijn vangnet om je heen en snappen mensen je reactie en emotie maar snap jou ook @LieveSam! Het vertellen voelt als een opluchting maar ook als een soort van extra last ofzo? 
Maar we gaan ervoor dat het bij ons alle goed zit dames! ?

Uitgerekend op 24 mei. Ben nu 4+4 van ons eerste kindje. Mega spannend allemaal. Hebben er twee jaar en drie maanden over gedaan en dmv derde iui behandeling nu dus eindelijk een positieve test in handen. Goed om te lezen dat iedereen die spanning heeft om naar de wc te gaan, dan sta ik daad niet alleen in. Na zo veel teleurstellingen als die wij gehad hebben wil je geen bloed meer zien. Begon als alle andere maanden, dus verwachtte om ongesteld te worden, zelfs alcohol gedronken tijdens ons weekend weg want het zou toch wel doorbreken. Maar uiteindelijk toch het tweede streepje op de test ? 
Heb wat kleine 'kwaaltjes'. Hele warme en rode wangen (meer vrouwen die dit herkennen?), wat krampjes in de liezen, meer afscheiding (schrik je soms van want dan denk je dat het bloed is), borsten voel ik niks van (normaal met menstruatie wel) en misselijk gelukkig nog niet (wel soms weeïg, maar had ik ook bij menstruatie). 
Op 21 oktober eerste echo in het zkh, duimen dat het allemaal goed mag gaan.

Terug
Bovenaan