Verwacht mei 2020❤️

Onzekerheid heb ik met vlagen dat deze de kop op steekt. Ik heb net nog een testje gedaan en die was echt gewoon paars dat streepje.. dat geeft dan gelijk een soort rust gevoel ofzo. Verder probeer ik er zo veel mogelijk op te vertrouwen, al vind ik dat wel moeilijk. Hier ook een miskraam in 2013. Ik voel me wel nog steeds goed?‍♀️. Beetje moe en als ik moe ben, ben ik altijd wat prikkelbaarder. Maar verder prima. Die borsten als de bh uit is; jeeejtje! Haha! Ik hoop dat t allemaal zo mag blijven. Hier nog best lang wachten; 18 sept. Pas de 1e echo. Mijn kat is overigens wel echt heel gevoelig voor me. Ze is boos, keert me de rug toe maar als ik uit de ruimte loop waar ze is begint ze miauwent te huilen... ik ben daar wel een beetje allert op. Als dat maar goed komt straks.. moeders voor moeders komt hier a.s. vrijdag :).

@lievesam
Dat kan niet missen een paars streepje ?
En nu proberen een beetje te genieten?
Moeilijk hoor ik weet het.
Je kat ja ? Wauw die voelt het al aan.  Hier ook een kat alleen die ligt de hele dag op zolder en deed ook niet anders met mn eerste zwangerschap ?
Maar hoor het weleens vaker indd?

Wat grappig lievesam dat je kat zo reageert. Ik merk hier eigenlijk nog geen verschil aan de dieren.
Je bent een dag na mij aan de beurt met de echo :)

En tof dat je ook mee doet voor moeders voor moeders!

Hier ook geen reactie van de kat☺️. Ik heb ook vrijwel geen kwaaltjes alleen heeeeeel moe. Ik heb vandaag een vrije dag genomen en mijn zoontje is wel naar het kdv en ik heb net vanaf 11 uur liggen slapen tot nu net?. Af en toe maar een beetje bij tanken als het kan denk ik dan maar.. 
Ik herken de onzekerheid ook hoor! Ik heb nog nooit een miskraam gehad en toch is de angst er dat er iets mis gaat. In mijn omgeving heb ik het helaas vaak gezien. Dat zegt natuurlijk niks, maar daardoor zie je wel dat het allemaal niet zo van zelfsprekend is. Ik hoop ook heel erg dat de onzekerheid weer omslaat naar genieten, maar volgens mij hoort het ook bij het zwanger zijn. En al die hormonen helpen ook niet he...?! 

Joy Joy
Ik heb ook al van die verschrikkelijke dromen zeg gerust nachtmerries. Soms wel meerdere per nacht. Al een paar keer gedroomd dat ik een miskraam kreeg. Echt niet tof om zo wakker te worden. 
Ik merk nu sinds vandaag dat ik steeds meer echt vind stinken ?  zelfs het karton van de pizza doos ?

Wat leuk om te lezen dat er weer meer zijn bijgekomen! En zo herkenbaar ook. Ik ben inmiddels wat gerust gesteld met de hevige krampen die ik had, gelukkig nemen ze af en heb ik ze alleen savonds/snachts (lekker handig) nog! Verder (nog) geen misselijkheid maar wel geëxplodeerde borsten!
Ook ik durf moeilijk te vertrouwen op me lichaam, gaat het allemaal wel goed komen, kan me lichaam dit, hopelijk is alles wel goed etc. Je draagt natuurlijk wel ineens een mega verantwoordelijkheid ofzo met je mee. Dus die onzekerheid is misschien niet zo gek, alhoewel ik wel schrik in hoe weinig vertrouwen we in ons lichaam hebben, ben dus niet de enige! Misschien leert met de tijd dat we mogen vertrouwen op ons lichaam, en dat het zo iets bijzonders kan doen! 
Ik heb nog even af te wachten want eerste echo pas 1 oktober! Ik probeer maar te genieten van de niet misselijk periode zo lang die gaat duren! 

Hallo dames,
Ik meld me ook aan, volgens mijn eigen berekening ben ik 6 mei uitgerekend.
Eerste kindje, vind het heeeeel spannend, vorige week elke dag een test gedaan, gelijk vanaf de eerste dag dat ik ongesteld had moeten worden, ik heb altijd heel veel kramp de dag voordat mijn menstruatie begint en toen dit uitbleef kreeg ik meteen kriebels in m'n buik.....zou het?? En ja hoor, met elke test was het streepje duidelijker!
Heb weinig klachten, een klein beetje lage rugpijn, moet veel plassen en ben snel moe, maar ik mag zeker niet klagen.
Morgen ochtend een afspraak bij de huisarts, ik heb in het verleden (door mijn gastric bypass) bloedarmoede gehad en voel me nu wel goed maar wil toch alles laten checken.
Ik weet ook niet zeker of ik voor de verloskundige hiervoor een indicatie nodig heb?
Ook weet ik niet zo goed waar ik een verloskundige moet kiezen, ik woon namelijk in 2 steden, wel maar ongeveer een halfuur uit elkaar maar zie geen bureau die beide dekt. Ik neig maar de stad waar ik het meeste ben, maar weet eigenlijk wel al dat ik in de andere stad ga willen bevallen (voor zover je dat kan plannen haha)
Vind het trouwens ook echt heel jammer dat je pas rond 10 weken een echo krijgt, ben zo benieuwd of alles wel goed gaat, het gaat zo snel....twijfel om zelf een echo in week 6 te laten maken, of zou dat weggegooid geld zijn?
Bedankt alvast voor eventuele antwoorden en tips, ik hoop voor iedereen een hele fijne zwangerschap!
Groetjes, Jennifer 

Terug
Bovenaan