Verwacht mei 2020❤️

@PatriesN wat gaaf dat we samen in hetzelfde topic zitten. We hebben wat heen en weer bericht na je bbz. 
Steekjes is volkomen normaal, hoort er helemaal bij. Ik voelde me ook direct anders deze zwangerschap en deze zit goed. Gauw je eerste echo regelen!

Ik meld. Mij oom voorzichtig aan. 

Heb een zoon van bijna 7 en afgelopen nov bevallen van een dochter. 
Hierna niet weer aan de pil gegaan want we verwachten niet dat het snel zou gaan. 
Gister was er toch echt een licht streepje te zien dus we gaan nog wel deze week nog een keer testen (voor de zekerheid).
Zover ik heb kunnen berekenen zou het eind mei begin juni worden. 

Wat fijn dat je echo goed was LieveSam. Pfff wat kan je je druk maken he. Een uitknopje in je hoofd zou toch heel fijn zijn. Maandag heb ik mijn eerste echo en ik flip de pan steeds meer uit. Zeker omdat ik bijna geen symptomen heb terwijl ik de vorige keer met 4 weken al niet meer op mijn benen kon staan van vermoeidheid, de rugpijn en de hoofdpijn. Ik voel me eigenlijk heel goed. Misschien zelfs wel beter dan voor ik zwanger raakte ehhhhh. Lijk juist meer energie te hebben en opgewekter te zijn.
Ik heb er vanochtend zelfs nog maar een testje tegenaan gegooid om te kijken of het hcg niet terug is gelopen maar het was een hele dikke knaller. 
Vanwege 4 miskramen hiervoor mag ik maandag dus al komen en dan zou ik 6+1 moeten zijn. De eerste keer ben ik een week terug gezet. Ik zou toen 8 weken geweest moeten zijn volgens eigen berekening en dit werd 7 weken. Drie dagen later is het hartje gestopt met kloppen. Gelukkig mag ik vanaf maandag iedere week komen voor een echo, maar pfffff wat maak ik me druk.
Je leest overal “ja, dat moet je loslaten en proberen te ontspannnen”.. Ja ja, heel leuk.. maar geef daar even een gebruiksaanwijzing bij zodat ik weet HOE ik dat kan doen. Zucht... we tellen de dagen af.
Ik hoop dat er maandag iets te zien is. Het is echt op het randje en als ik minder ver ben zal er nog geen kloppend hartje te zien zijn. Maar langer afwachten voor de eerste echo lukte me ook echt niet.
Duimen dus maar! 

@xCy Ah ja klopt!! Leuk dat we elkaar nu voor een leukere topic spreken! Hoe gaat jouw zwangerschap? En hoever ben je? En bij jou zit het nu op de goede plek?  Ik voel me eigenlijk heel goed maarja ben ook pas 4 weken. 
@ninaapje Jeetje dan heb je er ook een vervelende periode achterop. En snap dat je steeds een bevestiging zoekt dat het deze keer goed gaat. 
T blijft iets wonderbaarlijks en zo vervelend dat we hier totaal geen controle over hebben.
Ik hoop echt voor iedereen op een goede zwangerschap 

Ooo dames wat fijn om te lezen dat het allemaal goed met jullie en de beeb gaat! Hopelijk mogen we genieten de komende maanden!!
Hier alles goed. Nog steeds niet misselijk (wat heb ik een geluk) wel moe en begin de hormonen ook wel te merken.. ben intens blij of intens verdrietig. Heb de eerste zwangerschapsbroeken al gekocht en in de kast gelegd en onze beeb begint al een garderobe op te bouwen. Shoppen jullie ook al? 
Maandag hebben we de derde echo, dan ben ik 8 weken.. daarna mag ik denk ik naar de verloskundige, ook wel heel fijn. 
@Lievesam; wat een gerust stelling!! Zo fijn!
@ninaapie: mensen hebben makkelijk praten met je moet het loslaten.. wat een onzin.. dit is je zo dierbaar, dat wil je niet loslaten.. ik duim voor je dat alles goed mag gaan 

@ninaapje
Hahaha je verwoord het zo leuk. 
Maar ik snap je echt wel.. Ik ben ook niet iemand die zegt laat het los.. Ikvraag me ook eerder af hoe dan.. Vandaag ging wel redelijk vrij gehad en met dochter bezig geweest maar op werrkdagen en avonden wordt ik echt gek.. 
Ik flip ook mn pan uit en mag 9 okt voor eerste echo. Geen idee hoe ver dan ivm onregelmatige cyclus maar wss dan echt nettt 6 weken. Maar oke ze kan dan iig zien of er iets zit en dat wat er ziet eruit ziet als het oke is. Pfff spannend allemaal he. Hier ook 3 jaar geleden een mk gehad.. Door de jaren heen viel het mee maar nu ik opnieuw zwanger ben denk ik continu.. Volgens mij is hetniet goed. Vandaag nog 1 test gedaan maar totaal geen verschil met maandag.. Dus nog geen donker paarse streep.. Zou het dan toch al mis zijn? 

@jonge vrouw anoniem,

bij mij werden de strepen op 3 dagen tijd ook niet veel dikker Hoor! Pas na 1 week zag ik echt verschil! 

@jongevrouwanoniem; ook na nod was mijn streepje maar licht aanwezig.. de clear blue zei zelfs dat ik niet zwanger was, terwijl ik het wel ben!

Terug
Bovenaan