Wat fijn dat je echo goed was LieveSam. Pfff wat kan je je druk maken he. Een uitknopje in je hoofd zou toch heel fijn zijn. Maandag heb ik mijn eerste echo en ik flip de pan steeds meer uit. Zeker omdat ik bijna geen symptomen heb terwijl ik de vorige keer met 4 weken al niet meer op mijn benen kon staan van vermoeidheid, de rugpijn en de hoofdpijn. Ik voel me eigenlijk heel goed. Misschien zelfs wel beter dan voor ik zwanger raakte ehhhhh. Lijk juist meer energie te hebben en opgewekter te zijn.
Ik heb er vanochtend zelfs nog maar een testje tegenaan gegooid om te kijken of het hcg niet terug is gelopen maar het was een hele dikke knaller.
Vanwege 4 miskramen hiervoor mag ik maandag dus al komen en dan zou ik 6+1 moeten zijn. De eerste keer ben ik een week terug gezet. Ik zou toen 8 weken geweest moeten zijn volgens eigen berekening en dit werd 7 weken. Drie dagen later is het hartje gestopt met kloppen. Gelukkig mag ik vanaf maandag iedere week komen voor een echo, maar pfffff wat maak ik me druk.
Je leest overal “ja, dat moet je loslaten en proberen te ontspannnen”.. Ja ja, heel leuk.. maar geef daar even een gebruiksaanwijzing bij zodat ik weet HOE ik dat kan doen. Zucht... we tellen de dagen af.
Ik hoop dat er maandag iets te zien is. Het is echt op het randje en als ik minder ver ben zal er nog geen kloppend hartje te zien zijn. Maar langer afwachten voor de eerste echo lukte me ook echt niet.
Duimen dus maar!