Verwacht mei 2020❤️

@lievesam
Hoe ver was je nu met de echo van vandaag? Wat fijn dat gewoon alles in orde is en je je geen zorgen hoeft te maken. Ik ken het.. Ik ben ook zo'n bezorgde knap als je het kunt loslaten.
De zw van mijn dochtertje heb ik het de hele tijd gehad werd ietsje minder toen ik haar beweging kon voelen haba

Lievesam: super fijn dat het allemaal goed zit❤️
Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap, super leuk!
Ook wij hebben as Donderdag de eerste echo, wil jullie allemaal heel veel succes en geluk wensen. Brand een kaarsje voor ons allemaal, dat we allemaal een mooie echo te zien krijgen ✨

Hi zwangere meiden?
Vandaag was mijn NOD en een sensi test gedaan, en hij was dik positief! Als ik het goed heb uitgerekend zal ik rond 28 mei 2020 uitgerekend zijn. Ik ben blij maar ook een beetje bang aangezien ik in mei een bbz heb gehad. Voel me deze keer wel anders. Ik voel me ook zwanger (ook al heb ik bijna geen symptomen) en dat voelde ik me de vorige keer niet. Ik heb wel wat steekjes in de buik maar dat kan gewoon goed zijn toch? 
Voor iedereen, geniet van deze tijd en natuurlijk gefeliciteerd! 

@patries
Wat gaaf!! Proficiat!!
Kan zeker goed zijn. Zolang er geen echt bloedverlies is, proberen positief te denken.
Hier 9 okt de echo. Ik heb zelf sterk het gevoel dat het niet goed is weet ook niet waarom. Symptomen heb wel een paar maar nog niet echt heftig behalve echt misselijk en maagzuur. En voel me in mn onderbuik wel echt zwanger. Maar weet ook dat dit niet hoeft te zijn dat het goed zit.. Pff lastig he haha

Hoi allemaal. 
Voor mij is dit mijn eerste zwangerschap. 3 maanden geleden gestopt met de pil en afgelopen zondag een positieve test in handen. 16 oktober krijgen we een vroege echo en 17 oktober de intake bij de verloskundige. De bereking die ik online heb gedaan geeft aan dat ik 25 mei 2020 ben uitgerekend ❤. 
Ik vind het heel onwerkelijk. Vorige week (nog voor de test) last van stemmingswisselingen en gevoelige borsten, nu lijkt dit minder te zijn. Baart me toch een beetje zorgen .. 

@PatriesN, Ohh wat fijn voor je! Gefeliciteerd ☺️ Ik zit ook ong rond die datum en 11 okt heb ik een vroege echo. 

PatriesN: aaah wat leuk!! Gefeliciteerd!??.

Sorry ladies dat ik later reageerde.? ik ben vandaag 8+3. Ik heb t gisteren en vanmorgen goed los kunnen laten. Heel fijn!

Maandag echo gehad i.v.m bloedverlies vrijdag.
Baby zit op de goeie plek, ben wel flink terug gezet! 1week ? uitgerekende datum staat nu op 19/20 mei. Hartje klopte dus ook nog niet omdat ik tijdens de echo 5+4 bleek ipv 6+4..
Volgende week vrijdag mag ik terug voor het luisteren naar het hartje, verder zag alles er goed uit! Zo klein en kwetsbaar pff had liever die extra week erbij gehad hoor!
Nu twijfelde de verloskundige wel of ze nog een zwangerschapsring zag in mijn baarmoeder, dus het is allemaal nog even afwachten tot 11 okt. Dan hebben we weer een echo.

Terug
Bovenaan