Verwacht mei 2020❤️

Bij mij liepen ze de eerste dagen ook helemaal niet zo op. Volgens mij zagen de eerste 4 er vrijwel hetzelfde uit. Daarna schoot het ineens omhoog.

Hoe zit het eigenlijk met jullie symptomen?
Ik heb er weinig.. Savonda beetje misselijk en een opblazen buik en af en toe boeren haha. 
Geen mega pijnlijke borsten etc.. Is dat eig ook niet vreemd? Natuurlijk heel pril zwanger. Vraag me ook echt af hoelang trouwens haha. Cb zei maandag 1 tot 2 weken.

[quote quote=10249302]Hoe zit het eigenlijk met jullie symptomen? Ik heb er weinig.. Savonda beetje misselijk en een opblazen buik en af en toe boeren haha. Geen mega pijnlijke borsten etc.. Is dat eig ook niet vreemd? Natuurlijk heel pril zwanger. Vraag me ook echt af hoelang trouwens haha. Cb zei maandag 1 tot 2 weken.[/quote]
Bij mij verschilt het elke dag hoe ik mezelf voel.
Maar in de ochtend zeurende borsten, dat in de loop van de dag echt naar pijnlijk gaat. Ik ben heel erg moe, continue het idee te kunnen en willen slapen.
Daarnaast, steekjes richting baarmoeder, rommelende darmen, opgezette buik.

Ik heb nog niet veel klachten maarja ben nog zo pril. Soms beetje een kleine vlaag misselijkheid maar niet echt noemenswaardig. Soms wat zeurende pijn in de buik. Verder ook niet veel. Borsten heeeeeel klein beetje gevoelig maar ook niet noemenswaardig.
Maak je niet druk dat je borsten geen pijn deden. Ik had bij de vorige keer wel gevoelige tepels en dat was een bbz dus symptomen zeggen echt niks of het een goede zwangerschap is of niet. 
Ik ben nog blij dat ik nog geen echte symptomen heb. 
Had trouwens deze keer geen innestelingsbloed, jullie wel? Kan dat zo zijn omdat in juli mijn baarmoeder schoon is gemaakt? 

[quote quote=10249302]Hoe zit het eigenlijk met jullie symptomen? Ik heb er weinig.. Savonda beetje misselijk en een opblazen buik en af en toe boeren haha. Geen mega pijnlijke borsten etc.. Is dat eig ook niet vreemd? Natuurlijk heel pril zwanger. Vraag me ook echt af hoelang trouwens haha. Cb zei maandag 1 tot 2 weken.[/quote]

Ik heb echt bijna nergens last van. Alleen savond in bed wat last van misselijkheid en maagzuur.

Terug
Bovenaan