Verwacht mei 2020❤️

Gefeliciteerd aan alle nieuwe leden van dit topic!?? hopelijk mag alles goed gaan!
Ik heb vanmorgen gebeld met de verloskundige en mag om 11 uur terecht voor een echo. Even gerustgesteld worden. Mn wierd feeling is namelijk nog steeds aanwezig. Ik hoop zo hard dat ik het bij het verkeerde eind heb en alles gewoon goed is met ons ukkie??. Ik moest de echo wel zelf betalen, nou geen probleem! Dan weet ik teminste iets?.... als alles goed is, knijp ik gewoon in mn handjes van geluk...

Wat een hoop nieuwe mensen blijven aansluiten? gefeliciteerd allemaal! 
Men een hoop meiden die een echo hebben donderdag? wij doen donderdag ook weer gezellig mee, als het goed is donderdag 9 weken. Teminste ik denk zelf dat ik een paar dagen terug gezet ga worden. En dan eerste week mei uitgerekend ben. 

Ik heb een goede echo gehad?. Ukkie zag er prima uit en hartje deed het ook goed. Werd me echt verteld dat het weg zakken van symptomen kan komen doordat mn lichaam went. Ik voelde me vanmiddag echt verward. Ik was héél erg blij! Maar besefte me ook dat mijn angst dus echt een loopje met me kan nemen. Da's natuurlijk niet de bedoeling.. 
Ik heb mezelf streng toegesproken en we gaan vanaf nu loslaten en vertrouwen.?

LieveSam
jeetje je hield het wel even spannend haha. Oh ben zo blij voor jullie! Nogmaals gefeliciteerd! Ik merk bij mezelf ook dat ik soms wel 2/3 dagen bijna geen last heb en dan weer een dagje (vandaag dus) wel. Misselijkheid heb ik gelukkig sowieso niet echt last van. Bij mij is het meer af n toe een steekje in mijn borsten en zeurend gevoel in de baarmoeder. Vermoeidheid wisselt per dag. 
Nou nog twee nachtjes slapen en dan hebben wij ook wat meer duidelijkheid! Spannend! 

Hoi hoi! Ik ben nieuw hier. Afgelopen vrijdag mijn eerste positieve test in handen voor ons eerste kindje ? uitgerekende datum 29-5 en heb 17-10 eerste afspraak bij de verloskundige. Zooo blij! Maar ook spannend!
alle andere zwangeren van ❤️e gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan