Verwacht mei 2020❤️

@PatriesN
Hier alles goed, de kleine zit op de goede plek dus dat is al een hele geruststelling! Verder erg moe en misselijk. Ook me buik is onrustig. Ik ben 8+3 vandaag :)

Heeerlijk voor degene met een goede echo! beeetje genieten nu dames?
Iemand idee hoe je je uitgerekende datum uitrekent met onregelmatige cyclus maar wel met een weet van wanneer eisprong was althans positieve eisprong test

Hey,
Hier ook een goede echo gehad! Mooi kloppend hartje en het was al lekker aan het bewegen. Uitgerekende datum klopte precies met mijn berekening. 3 mei dus. Wat is dit een opluchting geweest zeg!
Fijn dat tot nu toe iedereen een goede echo heeft gehad! Op naar de termijn echo! Wij hebben dan ook gelijk een afspraak voor de prenatale screening oftewel n.i.p.t test. 14 oktober mogen we weer.

@ jonge vrouw anoniem
bij mij is dat exact 14 dagen na de eisprong dat ik ongesteld moet worden. Daar moet je dan weer 2 weken bij op tellen want die krijg je cadeau. Dus stel je hebt de 14 september  een eisprong gehad dan reken je vanaf 1 september + 40 weken. Ik weet alleen niet of dat bij iedere vrouw exact 14 dagen is. Meestal wel dacht ik.

Fijn dat er een aantal dames een goede echo hebben gehad!
Wij hebben geen goed nieuws gekregen. De vruchtzak is formaat van 6,4 wk, vruchtje 5,4 wk, geen kloppend hartje nog.
Het klopt niet met de datum, zou nu (ruim)8 weken moeten zijn. Komende week kijken of het wordt afgestoten of dat het hartje is gaan kloppen. Maar dat is een kleine kans, niet zo reëel ook. 
Het was een complete verrassing, heb geen bloedverlies gehad ofzo.

Hier ook een mega goede echo! Ik ben naar 3 mei gezet?
maar de armpjes en beentjes waren lekker aan t bewegen? kleine drukte maker? goede rikketik erin, en over 3 weken mogen we voor de termijn echo.

@xCy ah wat fijn voor je dat alles nu op de juiste plek zit. Wat zal die eerste echo spannend zijn geweest. 

Gebruiker1006619 jeetje wat heftig voor jullie. Heel veel sterke!!

Terug
Bovenaan