Verwacht mei 2020❤️

Gebruiker10066199 Veel sterkte!!?

Ik heb vandaag een bloedtest gehad en mijn waardes zijn gestegen van 1627 naar 37527 op 9 dagen? Ik ben opgelucht want de waardes zijn veel beter dan in juni toen ik een miskraam kreeg. 

Heel fijn om te lezen al die goede echo's ik tel af naar 7okt voor mijn eerste echo?

Hallo allemaal ik ga me ook voorzichtig aanmelden ? hier gister een mega positieve zwangerschapstest na eerste ronde clomid 50mg... (ivm pcos) Heb tussendoor geen echo's gehad om follikels te meten dus geen idee wat er zich in mijn buik heeft afgespeeld 2 weken geleden... vorige week (dinsdag) wel echo gehad maar was niet veel op te zien 1 wat groter ei maar verder niets...daarna even een bloedtest voor progestoron gedaan 37.2 dus goede eisprong gehad aldus gynaecoloog super spannend is het er 1 of zijn het er meer ?  iniedergeval 17 oktober de 1ste echo....zou dan 7+2 moeten zijn (volgens mijn berekening)
Vooral 's avonds een vreselijk opgezette buik dus heerlijk knoop los op de bank morgen avond dienst ben benieuwd... 
Eigenlijk bijna geen klachten af en toe klein beetje ongesteld gevoel maar niet misselijk moe etc

@ gebruiker
Jeetje wat balen zeg!! Ik weet helaas hoe het voelt. Misschien is het toch fijn om het juist nu wel met iemand te delen? Misschien je ouders of een goede vriendin? Kan ook wel fijn zijn om alles er ff uit te kunnen gooien. Heel veel sterkte! 

@gebruiker heel veel sterkte! 

Even vraagje aan iedereen, zijn er meerdere mensen met pijn in de onderrug? Het is niet continue aanwezig, maar af en toe echt een gemene pijn. 

Vandaag is mijn eigenlijke NOD.. Gek maar vind vandaag opeens suoer spannend. Had ik tot gisteren niet zo met vandaag..
Hopelijk breekt er niet alsnog iets door. Hoop wel dat ik een deze dagen de zw test donkerder zie kleuren geeft ook een beetje gerust stelling

@jongevrouwanoniem ga je deze ochtend nog testen? En als je onzeker voelt of t hcg wel oploopt kan je ook bloed laten prikken. 

Terug
Bovenaan