Verwacht mei 2020❤️

@mevrouwtje: ik denk dat ik het mijn moeder wel wil vertellen, maar ze kan soms haar mond voorbij praten. Ik wil niet dat de hele familie het weet. Nu nog niet in elk geval.
Daar komt bij dat ik bijna 42 ben, wat de kans kleiner maakt dat het volgende keer wel goed zou gaan...

@gebruiker: ? wat een ontzettend naar berichtje! Ik wens je veel liefde en kracht toe. Blijf er niet alleen mee lopen, deel het met iemand?.
Wat fijn voor alle andere meiden!?. @mevrouwtje: we hebben dezelfde datum. Wat leuk!
Geniet er allemaal van.
- hier is het loslaten sinds de echo ook goed gelukt?. Erg blij mee. Gisteren was ik heel erg beroerd, toen dacht ik wel even: nu snap ik wat al die meiden bedoelen. Hihi! Nog iets minder dan 2 weken voor de termijn echo. Zo veel zin in!.

[quote quote=10249575]@gebruiker heel veel sterkte! Even vraagje aan iedereen, zijn er meerdere mensen met pijn in de onderrug? Het is niet continue aanwezig, maar af en toe echt een gemene pijn.[/quote]
Jaa ik heb er heel geel last van. Veel venijnige steekjes in mijn onderrug. Behalve dat en een klein beetje pijnlijke borsten heb ik verder nergens last van. Heel anders dan de eerste zwangerschap. Pfff wat voelde ik me toen beroerd. Maandag de eerste echo. Zo spannend!
Gebruiker; wat een rot nieuws zeg.. ik weet wat het is en leef zo met je mee. Is er toch niet een vriendin ofzo waar je je hart bij kan luchten? Het zou zo fijn zijn om er toch met iemand over te kunnen praten.

@gebruiker
Ja dat is wel lastig. Toch denk ik wel dat het goed is om je ei kwijt te kunnen.  Misschien je moeder echt nadrukkelijk vragen of ze haar mond wil houden. Dit is natuurlijk geen klein dingetje.
En dat je 42 bent hoeft niet uit te maken. Er zijn genoeg mensen die op hun 40e nog een kindje krijgen. Probeer hoop te blijven houden! 

@LieveSam
Ja leuk he! Ik merk ook wel dat ik nu meer rust heb nu ik een goede echo heb gehad. Toch blijft het spannend vorige keer was het met 10 weken gestopt dus ja. Dat was een partiële,mola. Ze hebben op de echo op dit moment niks kunnen zien wat op een mola lijkt dus hopelijk zit het nu goed. Even afwachten tot de volgende echo. Als deze ook goed is dan gaan we het vertellen aan de rest. Behalve onze ouders weet niemand het nog. Wel moeilijk zo groot geheim bewaren haha.

Vanochtend nog een test gedaan na 1 week. Uit nieuwsgierigheid of ze donkerder werd en als overduidelijke bewaartest.
Nu een duidelijke paarse streep :) andere testen waren ook duidelijk maar geen donkerpaarse streep maar meer roze. 

Hoi dames.
Ik heb gisteren een test gedaan en kreeg ook twee streepjes vanmorgen nog een keer gedaan omdat het zo onwerkelijk was. Heb een dochter van 17 jaar ben begin van het jaar bij de gynaecoloog geweest en ze hadden het drie maanden geprobeerd met medicijnen maar de gynaecoloog zei toen we stoppen ermee want naar zijn idee had ik elke keer maar 1 rijpe eitje dus de kans was heel klein. Maar ja nu toch naar drie maand een positieve zwangerschapstest.  Ongeveer uitgerekend op 16 mei 2020 weten we niet zeker omdat mijn cyclus onregelmatig is.
Succes allemaal

Ik mag mezelf gaan aansluiten bij de dames die misselijk en beroerd zijn. Sinds gisteren staat eten mij niet meer aan, als ik lang sta word ik licht in m'n hoofd en gaat het lichtje bijna uit. Dan moet ik echt gaan zitten en wat eten en dan kan ik er weer tegen aan. 

Terug
Bovenaan