Verwacht mei 2020❤️

PatriesN: op het forum Brabbels in de groep mei 2020 vind je er wat van terug, dat iemand daar wat over zegt anders moet je daar eens even kijken. ?

Ik had vanochtend een goede echo! De verwachting was dat ik 6 weken en 1 dag zou zijn maar het is 6 weken en 3 dagen geworden. Waarschijnlijk vroege innesteling gehad. Hartje klopte heel mooi. Ik durf toch nog niet te juichen. De vorige keer ging het met 7 weken en 3 dagen mis.... Gelukkig mag ik volgende week dinsdag terugkomen voor een tweede echo dus dat is wel een opluchting. 
Maar ik voel me zo raar. Eigenlijk zou ik super blij moeten zijn, maar dat stomme stemmetje blijft maar in mijn hoofd zitten dat het weer fout kan gaan. Dus de vreugde is er nog niet echt. Ben doodmoe nu van het stressen. Dus lekker verwarming aan en met een dekentje op de bank netflixen. 
Uitgerekende datum is zoals het er nu uitziet 22 mei 2020. ❤️

@ninaapje oh wat heerlijk om een goede echo te hebben. Ik snap je onzekerheid ook wel weer. Hopelijk krijg je wat meer rust als je het termijn van vorige x over bent. 
Ik heb morgen me eerste echo, en ben zoooooo nieuwsgierig en zoooo enorm in me hoofd druk of alles wel goed is! Hoop echt op een goede echo en ook geen andere dingen als zou moeten. Heb toch de afgelopen tijd nog niet het vertrouwen in me lijf gevonden dat die dit zou kunnen. Misschien na de echo wel iets meer en ook wat meer besef ofzo! En besef me heel goed dat het daarna nog steeds fout kan gaan, lees je toch meer op dit forum dan dat ik dacht. Zo zenuwachtig pff..

@ninaaapie: wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Begrijpelijk dat je zorgen maakt.. helaas kun je niets anders doen dan loslaten anders ben je te veel bezig met negatieve gedachtes. Er is nu toch nog geen reden om je zorgen te maken? Probeer daaraan vast te houden. Zorg goed voor jezelf en voor je buikje en laat dingen los waar je geen invloed op hebt xxx 
Ik heb zometeen de derde echo!! Erg benieuwd :) als het goed is 8 weken vandaag 

Oehhh wat spannend Evbj en Molly, ik duim voor jullie! Ik snap je zenuwen heel goed Evbj. Je wil niet weten hoe ik er vanochtend bij zat. De stoel trilde onderhand met me mee. ?
Laat je weten hoe jouw echo daarnet was Molly? 
Jaaa de echo volgende week is met 7 weken en 4 dagen gepland. Exact 1 dag later dan de dag waarop het de vorige keer mis ging. En ik weet dat het geen fluit zegt, maar toch ben ik een soort van gerustgesteld als het dan nog steeds goed zit. Oh oh oh wat kan je hoofd toch een loopje met je nemen haha. Ik duim dat het deze keer allemaal goed gaat met dit wondertje. Als we de 12 weken voorbij zijn zal er sowieso al meer rust komen. 

@ninaapje: aaaah wat ontzettend fijn! Een goede echo. Ik begrijp je heel goed met je emoties. Misschien als je volgende week een extra echo laat doen dat je dan wat geruster bent? (Bij mij heeft het goed geholpen!) Maar een kloppend hartje is gewoon erg prettig. Probeer een beetje meer te genieten♡.
@molly: hoe was jouw echo??
@evbj: nog eventjes geduld. Morgen ga je ook je kleine wonder ontmoeten. Ik hoop heel erg voor je dat alles goed is! Laat je het even weten??

- hier zit een ongeduldige tante te wachten op een telefoontje van haar schoonzus. Schoonzuslief is vandaag uitgeteld, maar tot nu toe nog niets. Ik wil haar ook niet de hele tijd appen om te vragen hoe t met dr gaat. Hihi! Maar ik kijk er zo naar uit om hun wonder te ontmoeten?.
Verder heb ik vandaag een prima dag?. Wel af en toe wat misselijk, maar meer energie dan de afgelopen dagen. Dus maar gelijk t huis aangepakt en lekker gepoetst enzovoorts. Nu beentjes omhoog! Ik heb wel steeds meer vertrouwen in mn lichaam. Ergens roept er nog wel een stemmetje met "wat als". Maar die probeer ik zoveel mogelijk weg te drukken en te denken: alles was goed! De kans is erg klein. Nog 9 nachtjes slapen en dan heb je de termijn echo. Geniet er maar gewoon van.   Het werkt.?
Nog even geduld♡....

Wat fijn dat je vertrouwen begint te groeien LieveSam. Het is echt een goede keuze geweest om die echo te laten doen he. Pootje omhoog en relaxen nu. ?

Terug
Bovenaan