Verwacht mei 2020❤️

Volg je gevoel jonge vrouw anoniem.. als jouw gevoel zegt dat je sneller nog een echo wilt, zou ik dat zeker doen...

knuf 

Jeetje, sterkte jonge vrouw anoniem. Ik zou zeggen, die 2 e echo lekker erachteraan doen. Als dat jou antwoord kan geven op onzekerheid.

gister alweer mijn 3 e echo gehad! Dit keer de 12 weken echo. Helemaal goed gekeurd! Schedeltje en buikje waren dicht. Druktemaker was nog steeds lekker rond aan het trappelen. En ben nu gezet op 4 mei..
gelukkig hoef ik niet elke keer in t ziekenhuis, ben wel medisch maar zolang de verloskundige geen vragen heeft en de echo’s er goed uit zien mag ik het lekker zo laten..
scheelt me een hoop heen en weer rijden en lange wachttijden in het ziekenhuis.

Ik ga ze vandaag vragen om vandaag nog een check te doen.. Maakt het verschil in uitslag nee.. Waarschijnlijk niet maar zou er wel rustiger van worden.. 
Zit nu met een gevoel van zou het toch.. Waarmee ik stiekem weet dat ik mezelf valse hoop geef. 

Vanochtend met de vk gebeld.. Ze gaf aand at er nog een kans is er volgende week wel iets te zien is. 
Maar ik wil graag vandaag een echo.. Voor. Mijn eigen gevoel.. Snap best dat dit weinig uitmaakt maar dit is een gevoel wat ik heb. Ik slaap niet meer.. Dochter van 2 merkt dit ook... 
Vk weigert dit.. Volhouden tot woensdag zegr ze.. Doorverwijzing naar de gyn gevraagd wordt ook geweigerd.. Moet op der vetrouwen.. Nu bij de huisarts geprobeerd.. Deze belt me terug 

@jonge vrouw ah jeetje wat sneu dat ze niet even willen meewerken. En kan je niet aan de huisarts vragen om bloed te prikken voor het hcg? 

He bah wat vervelend jonge vrouw anoniem. Als je er zo aan onderdoor gaat nu is dat toch wel het minste wat ze voor je kunnen doen, zou je zeggen. Makkelijk gezegd dat je op de vk moet vertrouwen terwijl je er zo doorheen zit. Hopelijk kan de huisarts nog iets voor je doen. Desnoods belt hij voor je dat het absoluut niet goed gaat met je en het voor je mentale toestand belangrijk is dat het sneller gebeurt.

Hoe is het de afgelopen dagen op je werk gegaan? Ben je toch gegaan ondanks alles of voor jezelf gekozen? Dit klinkt echt heel zwaar allemaal.

Terug
Bovenaan