Verwacht mei 2020❤️

Oh wat naar gelukkig heb je morgen al een echo. Hopelijk heeft het niets te betekenen en krijg je morgen gewoon een goede echo te zien ❤️

ninaapie succes met je echo hoop op een goede uitslag! ??❤️

Ninaapje; hoe is de echo gegaan?? Ik duim voor je! 

@faithful; wat rot dat je dit steeds hebt.. ik duim met je mee!

sterkte dames X knuf 

Hebben jullie ook zo'n gedoe met afspraken plannen in het ziekenhuis ? Ik werk full time en heb dus eigenlijk nooit tijd haha. Ik vraag altijd of ze het of heel vroeg of/ of laat op de dag kunnen plannen. En dan krijg ik soms zelfs nog tijden als 10.00 of 15.00. Vreselijk irritant. Ik weet dat je hiervoor vrij krijgt maar ik ben al zoveel weg geweest afgelopen jaar met de eerste zwangerschap die helaas is geeindigd in een miskraam. Ik heb nu een paar keer maar gewoon een dag vrij gepakt. De eerste GUO had ik in mijn vakantie gepland en wat denk je. Krijg ik vandaag een bericht dat de echo is verplaatst naar een andere week. Top. Zucht... Het lijkt wel dat ze daar denken dat we de hele dag thuis zitten en alle tijd van de wereld hebben ofzo ?

@ninaapje, jeetje wat een heftig bericht! Hoe is het gelopen?? Is het goed?? Laat het even weten, leef met je mee ?

Nou meiden, hier niet lekker geweest, buikgriep dacht ik.
ik voelde me de laatste 2-3 weken eindelijk weer lekkerder behalve laatste week overgeven en lichte buikpijn na. Dunne ontlasting en het idee zwanger, uhh ja t zal er wel bij horen.
een darm parasiet opgelopen.... heel fijn! Nu flinke antibiotica helaas, want ja het moet er toch uit...

@welkomkleintje
jeetje dat is balen! Gelukkig hebben ze wel een oorzaak en ben je er hopelijk  zo snel van af! Beterschap! Met de mini alles nog wel oke? ?

Ze zeggen van wel, het kan geen invloed op de kleine hebben.
Maar sta onder strenge controle nu ivm gewichtsverlies, nu bekend waardoor.
ninaapje: ik ben benieuwd:( hopen dat het niks ergs is...

Terug
Bovenaan