Ha meiden, nou.. alles was dik in orde. Wat een stress zeg. Sjongejonge. Het was inderdaad van het vrijen en ik heb blijkbaar een hele gevoelige baarmoedermond dus dan kan het bloeden wel een week aanhouden. Gisteren een inwendige echo gehad, dus ze heeft me al voorbereid dat het wondje hier waarschijnlijk ook weer wat door open is gegaan. Dat klopte inderdaad. Vanochtend weer bloedverlies, maar nu weet ik in ieder geval waar het door komt.
Er is geen enkel teken te zien van een aankomende miskraam of iets. De kleine was weer super gegroeid en heel lekker aan het bewegen.
Ik merk wel aan mezelf dat ik er allemaal enorm van geschrokken ben dus de angst zit er toch weer goed in. Moet het even verwerken en er weer opnieuw op gaan vertrouwen dat het echt goed zit.
Over 2 weken hebben we de termijnecho en de nipt. Als ik me volgende week nog zo onzeker voel mag ik tussendoor nog een keer komen dus dat is heel fijn.
Maar voor nu is alles dus helemaal goed met de kleine! Pffffff....
Succes straks Faithful.
Er is geen enkel teken te zien van een aankomende miskraam of iets. De kleine was weer super gegroeid en heel lekker aan het bewegen.
Ik merk wel aan mezelf dat ik er allemaal enorm van geschrokken ben dus de angst zit er toch weer goed in. Moet het even verwerken en er weer opnieuw op gaan vertrouwen dat het echt goed zit.
Over 2 weken hebben we de termijnecho en de nipt. Als ik me volgende week nog zo onzeker voel mag ik tussendoor nog een keer komen dus dat is heel fijn.
Maar voor nu is alles dus helemaal goed met de kleine! Pffffff....
Succes straks Faithful.