Verwacht mei 2020❤️

Ha meiden, nou.. alles was dik in orde. Wat een stress zeg. Sjongejonge. Het was inderdaad van het vrijen en ik heb blijkbaar een hele gevoelige baarmoedermond dus dan kan het bloeden wel een week aanhouden. Gisteren een inwendige echo gehad, dus ze heeft me al voorbereid dat het wondje hier waarschijnlijk ook weer wat door open is gegaan. Dat klopte inderdaad. Vanochtend weer bloedverlies, maar nu weet ik in ieder geval waar het door komt. 

Er is geen enkel teken te zien van een aankomende miskraam of iets. De kleine was weer super gegroeid en heel lekker aan het bewegen. 

Ik merk wel aan mezelf dat ik er allemaal enorm van geschrokken ben dus de angst zit er toch weer goed in. Moet het even verwerken en er weer opnieuw op gaan vertrouwen dat het echt goed zit. 

Over 2 weken hebben we de termijnecho en de nipt. Als ik me volgende week nog zo onzeker voel mag ik tussendoor nog een keer komen dus dat is heel fijn.
Maar voor nu is alles dus helemaal goed met de kleine! Pffffff....
Succes straks Faithful.

Ik moet even mijn hart luchten.. sinds gisteren spontaan bloed verlies en krampen.. wat zakt dan de grond onder je voeten weg zeg. 

zojuist de VK gebeld en kan om kwart voor 12 nog terecht. 
vorige week nog een echo gehad en hartje gezien, ukkie was ook lekker aan het spartelen en nu dit.. 
Ik kon al moeilijk genieten en net nu je na gaat denken hoe gaan we het onze ouders vertellen krijg je dit. 

ik weet dat bloedverlies soms niks betekent maar ben zó bang.. ( ben nu 9á10 weken) 
Sorry moest het even kwijt 

@ninaapje wat heeeeerlijk en fijn om te horen dat alles goed is!! Gelukkig zeg je hield ons in spanning haha.
Fijn dat je tussen door nog mag komen als je twijfels hebt.
@gebruiker jeetje wat heftig.. Sterkte zometeen laat je ons weten hoe je echo was? 

Pfff gebruiker ik snap zo hoe je je voelt. Jouw verhaal heb ik dit weekend gehad. Wat voel je je dan machteloos en bang. Ik duim heel hard voor je.

@ninaapje, jaaaa wat een opluchting!! Wat fijn zeg dat alles goed was. Hoever ben je nu eigenlijk? Hopelijk ben je nu snel de 'grens' over en kan je er echt volledig op gaan vertrouwen! 

Hier ook goede echo ! Oef!
Wat een opluchting weer?
vandaag exact 10 weken. 
nee gynaecoloog zei zelfs dat de kans nu heel erg klein is dat ik nog een miskraam krijg. Hij/zij was mooi aan het zwaaien ?

@ninaapie hoe ver ben jij nu? Fijn dat alles goed is! 
@gebruiker: je zal ook wel geruster zijn nu. We moeten positief blijven. 

groetjes 

Wat een stress zeg. Gelukkig bij ons allemaal goed tot nu toe. Ik ben nu 9+5. Mijn verloskundige zei ook tegen mij dat de kans heel klein is dat het nog mis gaat met al die mooie echo's op rij nu. Ik hoop het! 

Terug
Bovenaan