Hoi meiden, sorry dat ik al zo lang niks meer van me heb laten horen. De laatste keer heb ik advies gevraagd of ik de verloskundige zou bellen op een zaterdag en daarna ben ik hier niet meer geweest. Ben toen meteen doorgestuurd naar de huisartsenpost dus blijkbaar was het niet overdreven om te bellen. Zit inmiddels bijna 6 weken ziek thuis. Wist niet dat een zwangerschap zo pittig kon zijn. Begin inmiddels wel weer een beetje gewicht terug aan te komen en bij de echo's zag de kleine er goed uit. Hij/zij was helaas aan het slapen en niet wakker te krijgen dus weinig beweging gezien.
Na de termijnecho is mijn uitgerekende datum verplaatst naar 9 mei.
Oh meiden wat naar van het bloedverlies en wat gek dat dit ook bij meerdere van jullie is voorgekomen. Als je je zorgen maakt inderdaad gewoon bellen, heeft bij mij ook goed uitgepakt.
@Gebruiker wat fijn dat je zo snel terechtkon! En dat je nu gerustgesteld bent.
@Mevrouwtje kun je niet in de avonden of in het weekend terecht? Wij kunnen het juist zoveel mogelijk buiten werktijden plannen zodat mijn man altijd mee kan.
Na de termijnecho is mijn uitgerekende datum verplaatst naar 9 mei.
Oh meiden wat naar van het bloedverlies en wat gek dat dit ook bij meerdere van jullie is voorgekomen. Als je je zorgen maakt inderdaad gewoon bellen, heeft bij mij ook goed uitgepakt.
@Gebruiker wat fijn dat je zo snel terechtkon! En dat je nu gerustgesteld bent.
@Mevrouwtje kun je niet in de avonden of in het weekend terecht? Wij kunnen het juist zoveel mogelijk buiten werktijden plannen zodat mijn man altijd mee kan.