Verwacht mei 2020❤️

Hoi meiden, sorry dat ik al zo lang niks meer van me heb laten horen. De laatste keer heb ik advies gevraagd of ik de verloskundige zou bellen op een zaterdag en daarna ben ik hier niet meer geweest. Ben toen meteen doorgestuurd naar de huisartsenpost dus blijkbaar was het niet overdreven om te bellen. Zit inmiddels bijna 6 weken ziek thuis. Wist niet dat een zwangerschap zo pittig kon zijn. Begin inmiddels wel weer een beetje gewicht terug aan te komen en bij de echo's zag de kleine er goed uit. Hij/zij was helaas aan het slapen en niet wakker te krijgen dus weinig beweging gezien.
Na de termijnecho is mijn uitgerekende datum verplaatst naar 9 mei.
Oh meiden wat naar van het bloedverlies en wat gek dat dit ook bij meerdere van jullie is voorgekomen. Als je je zorgen maakt inderdaad gewoon bellen, heeft bij mij ook goed uitgepakt.
@Gebruiker wat fijn dat je zo snel terechtkon! En dat je nu gerustgesteld bent.
@Mevrouwtje kun je niet in de avonden of in het weekend terecht? Wij kunnen het juist zoveel mogelijk buiten werktijden plannen zodat mijn man altijd mee kan.

@ninaapie 
jeetje je hield het wel spannend zeg! Heb gisteravond meerdere keren op het forum gekeken of je al  wat geplaatst had haha. Vond het zo naar voor je na 4 miskramen!  Gelukkig gaat alles nu goed!
@ Sandra
Ik weet niet bij welk ziekenhuis jullie zitten maar bij ons is dat totaal niet. Sterker nog, sommige dingen zoals de nipt en gyneacoloog hebben alleen spreekuur in de ochtend. Lijkt me heerlijk als je dat zo kunt plannen! 

Ik heb vandaag de uitslag van de nipt test gekregen. Er waren geen bijzonderheden. Toch wel ff een opluchting! Al meer mensen die deze test hebben laten doen? 

Ik heb afgelopen vrijdag de test laten afnemen en ben dus in afwachting van de uitslag.
Maandag op dinsdag nacht had ik helse pijnen in me rug/heup/lies. Ik wist niet waar ik het zoeken moest. Overdag dus thuis gebleven van werk. Inmiddels een goede nacht achrer de rug en de pijn is momenteel een stuk beter. Ben benieuwd wat de dag brengt.
Verder merk ik echt dat me buik begint te groeien. Als ik nu me onderbroek opzij doe, zie ik echt een klein bolletje. Wat voel ik me trots!
Vandaag 12 weken en 4 dagen.

Pff ik slaap zo slecht en ben zo emotioneel de laatste paar dagen. Maak me echt druk om alles..
Onze 1e dochter was een dysmatuur P2, en sinds vorige week ben ik hier dus continue mee bezig. Ik sta al onder streng toezicht en moet bij de kleinste tekenen van b.v. zwangerschapsvergiftiging naar het ziekenhuis en krijg extra (groei)echo's, controles en word uitgebreid besproken door meerdere disciplines. Maar juist daardoor zit ik dus elke nacht rechtop in bed en ben ik heel mijzelf niet (ben nooit zo emo...)
Mijn man begrijpt me heel goed maar om hem nou elke nacht wakker te maken ? verder hou ik telkens mijn mond maar dicht maar vanacht was het echt extreem en maakte ik mezelf helemaal gek.
Op mijn werk is er van collega's begrip maar van hogerop totaal niet want je "ziet" nog niks dus waarom moet je nu al oppassen met sommige dingen? 

Zo dat moest er even uit. Heerlijk om soms je gedachtes eruit te typen..

Goedemiddag allemaal, 

Ik meld me nog aan voor mei 2020 :)
Gister naar de verloskundige geweest, en 8,5 week onderweg van ons eerste kindje.Uitgerekende datum nu 30 mei.
Over 2 weken weer naar de verloskundige. 

Hoi meiden!
Ik lees het allemaal mee, ondanks dat ik heel weinig reageer. Ik probeer niet te veel te lezen, dus ik lees dan terug van een paar dagen en eerlijk gezegt sla ik soms dingetjes over als ze heel naar zijn. Wat een vervelende toestanden bij sommige. Ninaapje: wat fijn dat het toch allemaal in orde bleek te zijn! Ik probeer zo positief mogelijk te zijn en merk dat dat steeds beter lukt. Ik krijg ook écht al een buikje?. Vandaag 12+3.. die 12 weken grens is echt zo'n moment dat je heel diep en rustig uitademt en denkt: pfff.. zo, die zijn achter de rug! 
Ik voel me verder echt prima. Sinds een paar dagen niet meer zo vreselijk moe en mn eetlust is ook weer terug. Hoop snel weer op mn oude gewicht te zitten, er waren toch 3 kilo af gegaan de afgelopen tijd. Ons kleinding doet het goed? het is erg bewegelijk.
Mevrouwtje: wij hebben de nipt ook al gehad en alles was in orde, erg geruststellend vond ik dat toch. Samen met de termijn echo geeft dat een hoop rust.
Succes allemaal nog meiden?

Wat leuk om te lezen dat het zo goed gaat bij iedereen! Ik heb inmiddels ook de nipt laten afnemen. Zitten vandaag op 12+4 dagen! Echt bizar om de 'grens' inderdaad over te zijn, plus goede echo's geeft een mens haar rust terug haha! Nu afwachten wat de uitslag is vangoed de nipt. En nog 2 weken aftellen voordat we gaan kijken wat we krijgen, jongen of meisje!! Zoooo benieuwd!

Terug
Bovenaan