Verwacht mei 2020❤️

Hoihoi,
Ik ben ruim 12 weken zwanger, uitgerekend op 5 mei ♡ Sinds paar dagen niet meer veel klachten.. geen steken meer, minder misselijk, totaal geen last meer van mijn borsten en ik heb nog helemaal geen buikje.. 
Ik lees veel dat ik me niet zo druk moet maken (lastig) ? Meer mensen die dit herkennen?
Liefs x

hee gebruiker. 

ik heb net hetzelfde! Op het buikje na dan. Ik ben nu 10w 3d en ben ook niet meer misselijk of wat dan ook. Maak me er ook ongerust in maar de gynaecoloog zegt dat het nergens voor nodig is. 

dus probeer me eroverheen zetten en geduldig te wachten op de volgende echo 12nov. ? 

groetjes 

Hoe gaat het bij jullie met de vermoeidheid? Man, man, man.. ik heb echt te vroeg gejuichd. Tot nu toe had ik heel weinig kwaaltjes dus da5 was fijn. Maar sinds een week ben ik steenkapot. Ik heb nul energie en zou de hele dag wel kunnen slapen. Vandaag heb ik een afwasje gedaan, een was in de droger gestopt en een half uur met de hond gewandeld. Het lijkt wel alsof ik een marathon heb gelopen! Doodmoe en val bijna om. Ik ben nu 10+3. Herkennen jullie dit?

Ik vind het lastig om te weten of dit nu puur de zwangerschap is of dat ik een terugval heb in mijn burn out. ? Of een combi.

Goede nipt uitslag! Yay!
Helaas ook dubieus positief voor het doormaken van het parvo virus op dit moment. Daarom moet ik aankomende week weer prikken om te zien of het echt positief is of niet. Als dit het geval is, dan kom ik onder controle van de gyn want het kan gevolgen hebben voor je kleintje.
Ben benieuwd...

Ninaapie
Bij mij was dat met de 10 weken ook ineens super erg. Had de hele dag weinig energie en zou op ieder moment van de dag kunnen slapen. Zie het als een goed teken, je lichaam is hard aan het werk. Ik ben nu 13 weken en merk dat de vermoeidheid wel wat minder begint te worden. Ook mijn eetlust begint weer terug te komen. Stiekem toch wel fijn! 
Ik had gisteren wel opeens een nieuw kwaaltje. Steeds van die korte gemene steken daar beneden. Heb toen een vriendin geappt die pas bevallen is. Die zegt dat het bandenpijn is. Komt omdat het dan opeens heel snel gaat groeien blijkbaar? Ik ben benieuwd op dit moment past al mijn kleding nog.

Mevrouwtje Ik hoop dat het over een paar weken inderdaad minder wordt. Voel me net een zombie haha. Mijn werk heb ik er gewoon door stop moeten zetten nu. Ach, het hoort erbij zullen we maar zeggen.
Die steken die jij benoemt heb ik ook sinds kort. Hele venijnige steken in mijn buik/baarmoeder. Het is een niet continu maar toch een paar keer per dag voor een tijdje. Zou dat echt al van de banden kunnen zijn? Ik dacht dat dat pas later kwam. Ik merk wel dat mijn buik echt gegroeid is. Er zit een soort voetbal haha. Mijn normale broeken zitten ook echt niet lekker meer. Ik loop nu continu in jogging broeken zonder band. Toch maar eens shoppen deze week voor positie broeken.
Op 5 nov hebben we de volgende echo en de nipt. Als alles goed is hebben we 30 nov een pretecho voor de geslachtsbepaling. Spannend allemaal hoor.
xCy fijn dat de nipt goed was. Hopelijk echt positief en geen invloed van de parvo. Wordt de nipt nu dan opnieuw gedaan omdat je zegt dat je volgende week opnieuw moet prikken? 

Hier 9,3 weken zwanger. Gister helaas met spoed opgenomen in het ziekenhuis ivm uitdroogverschijnselen door het vele braken en te weinig voedingsstoffen. Heb dus een HG zwangerschap. Gister dus 6 uur aan het infuus en straks weer 6 uur aan het infuus ? Uit onderzoek gebleken dat ik wat diverse dingen te kort kom. En mijn schildklier werkt te snel. Maar gister na mijn eerste infuus voelde ik me al wat beter en geen neigingen meer om flauw te vallen. Dus op na het volgende infuus van 3liter vocht. En hoop dat ik me snel weer goed voel want dit houd ik niet langer vol. ??

Hoi meiden

Tijdje even rustig gelezen maar niet veel gemeld haha. Drukdrukdruk leventje. 
Hier alles goed. Weinig klachten wel snel erg moe. Morgen hebben we weer een echo. Als deze goed is durf ik te gaan genieten. 

Liefs

Terug
Bovenaan