Verwacht mei 2020❤️

Nou, vannacht voor het eerst in een week ineens weer als een roos geslapen. Wat heerlijk was dat. Ik werd alleen maar wakker wanneer mijn blaas op knappen stond (moeten jullie er in de nacht ook al vaker uit?) maar direct daarna viel ik steeds weer als een blok in slaap. Dat doet een mens goed.
Zo raar dat het zo kan wisselen. Dan weer een tijdje drama nachten en nauwelijks kunnen slapen en dan ineens slaap ik zo het klokje rond. Met plaspauzes dan. ?
Voelen jullie de kleine overigens al? Ik voel hem nu sinds anderhalve week. Eerst twijfelde ik nog, zeker omdat je nogal eens leest dat het zo vroeg niet zou kunnen. Maar iedere vrouw is anders, dat blijkt wel. Ik ben zelf hooggevoelig en voel dingen sowieso erg snel en intenser. Afgelopen vrijdag bij de echo wisten we het zeker. 
Ik deed mijn ogen dicht en zei het iedere keer wanneer ik een schupke kreeg. De verloskundige en mijn vriend zagen dus op het scherm dat ik exact op die momenten inderdaad een voetje in mijn buik kreeg. Zo prachtig!

Maar eh... geen vlinders of gefladder hoor. Dat lees je ook nogal eens, dat het zo in het begin voelt. Die kleine is een voetballer in spe denk ik. Het doet soms echt een beetje pijn gewoon haha. Heel erg duidelijk aanwezig. 

Ik ben nu 17+1 en ik voel het ook duidelijk en steeds vaker.
De eerste paar keer als plopjes en gerommel maar sinds een paar dagen echt een soort schopjes. Heel schattig, soms zelfs hard dat ik denk van wooow je bent nog zo klein en nu al zo sterk. Echt leuk :) 

Zooo leuk te lezen dat vele van jullie het geslacht al weten. En ook ik ben tijdje afwezig geweest maar heb het gewoon erorm druk. Nu bijna 13 weekjes.. 10 dec weer controle hopelijk zien we dan het geslacht en anders 21 dec geslachts bepalende echo. MAAR...... 
Gisteren waren mijn partner en ik weekendje weg. Eerste keer zonder onze dochter. Had ik geregeld voor zijn verjaardag van voroge weeek.
En toen..... Jawel... HIJ HEEFT ME TEN HUWELIJK GEVRAAGD. NATUURLIJK HEB IK JA GEZEGD 
Echt bizar maar ben zo gelukkig. Se bruiloft laat nog wel even op zich wachten maar die komt er tzt wel. Eerst de baby en ons huisje wat verbouwen. ❤️❤️❤️

@ninaapje dankjewel hihi.
Vind het nog steeds bizar. Wil dit al heeeel lang. Het trouwen zelf is over jaar of 3 eerst huis afmaken en sparen. 
Maar ook heeel emotioneel dit.. Mijn moeder is overleden is april 2016 en heb dir soort momenten in mijn leven uitvoerig besproken met haar.. Dat dit en het krijgen van kinderen de mooiste maar ook de moeilijkste momenten in mn leven zijn. En ik ben gelukkig echt maar man wat doet het pijn dat ik dit niet kan delen met haar. Hormonen zullen daar een rol in spelen en voor mijn gevoel is mn leven af na het krijgen van 2 kiddies dadelijk en het trouwen met de liefde van mn leven en ons huisje maken zoals we willeb de komende jaren.. Maar het missen van mijn moeder wordt daarmee groter en erger. Heb gisteren echt gejankt als een klein kind. En terwijl ik ik type rollen de tranen weer over mijn wangen... 

Sorry voor het lange en niet vrolijke verhaal dames☺️

Wat ontzettend leuk!! Gefeliciteerd! ?
Ik begrijp je gevoel wel, je wilt dat graag samen met je moeder mee maken maar ik weet zeker dat ze onwijs trots zou zijn!

Ik ben nu 15+3 en begin echt al dikker te worden maar het is nog in de fase "zwanger of dik?" Dus voel mij niet altijd voor 100% op mijn gemak in mijn kleding en als mensen zeggen "oh je hebt al een buikje he!" Word ik onzeker terwijl het eigenlijk iets is om trots op te zijn.
Net toen ik lekker rustig op bed lag dacht ik dat ik wat voelde, maar dit weet ik niet zeker.
hoe gaan jullie trouwens om met cravings? Ik heb onwijs veel trek in zoetigheid en snoep en het liefst eet ik elke dag een zak snoep leeg en ik kan mij dan vaak ook niet inhouden?. 

@lentekindje

Jaa agja.. Dit zijn dingen daar wist ik van dat het zwaar zou zijn en komt wel goed.. 

Hahaha ja dat buikje heb ik nog niet (ben dab ook te zwaar dus zie je niet snel) maar die zoetigheid zou ik zeggen laat t gaan soms maar probeer het beperkt te houden

Ik heb bijna geen zin in zoetigheid, meer hartig. 
At ik tijdens de zwangerschap van mijn dochter LITERS!!!! ben en jerry's (ik wou alle smaken proeven in die 9 maanden...) wil ik nu vooral pizza, friet speciaal, rundvleessalade en vlees. 
Overigens als ik dan vlees voorgeschoteld krijg word ik misselijk en eet ik er niks van.
De reden waarom wij de geslachtsecho wat later hebben is eigenlijk omdat we het bij onze dochter ook bij die termijn hebben gedaan, misschien stukje bijgeloof ofzo ?
We hebben eindelijk echt de namen voor meneer of mevrouw, we hadden een top 3 per geslacht en zondag hakte we opeens de knoop door.
@jongevrouwanoniem wat leuk gefeliciteerd!! Ik ben eind augustus getrouwd, deze spruit is verwekt rond de bruiloft haha. Snap je gevoel, niet met mijn moeder die leeft gelukkig nog maar ik miste mijn 2 tantes enorm die dag net als tijdens deze zwangerschap vraag ik me soms af; wat zouden ze er van vinden? Denken ze dat ik het goed doe?

Terug
Bovenaan