Verwacht mei 2020❤️

Ohja trouwens, het maakt mij dus echt niet uit wat het uiteindelijk nou is he..!!! Wij hebben genoeg liefde om te geven ❤

Hey ik heb afgelopen maandag weer een echo gehad. Heel bijzonder om te zien hoe groot het is geworden in die paar weken tijd. Het was een medische echo, gelukkig hebben ze voor nu geen bijzonderheden kunnen vinden! Eerst wilde ze niet eens kijken voor het geslacht want daar was de echo niet voor bedoeld zei ze. Maar uiteindelijk deed ze t toch. Maar net als bij @peff was het erg lastig om te zien. Ze zag wel wat zitten maar t konden ook gezwollen schaamlippen zijn zei ze. Dus kortom we weten nog niks haha. Vrijdag moet ik naar de gynaecoloog, ik ga vragen of ze ook eens wil kijken ben stiekem toch wel nieuwschierig. Voor nu gaan we ee maar even uit dat het een jongen is!

Sinds twee dagen rare steken in mijn buik die ik niet herken. Pas 9 december controle en alhoewel ik me niet direct zorgen maakt duurt mij 9 december te lang. Net gebeld en ze maken zich niet direct zorgen maar willen me graag geruststellen door het hartje tenluisteren dus mag over een uurtje al even langs komen. Echt heel blij met deze verloskundige?? 

begin het overigens nu wel spannend te vinden. 

Veel jongetjes bij de geslachtsbepalingen. Leuk hoor! Wij mogen vrijdagavond voor een pretecho. Ik ben zoooo benieuwd. Hopelijk ligt het kleine spookje goed en kunnen ze het zien. Erg spannend zo met het eerste kindje. ?

Tijdje stil geweest op het forum. Dit omdat ik niet lekker in mijn vel zat/zit. Veel angsten en omdat ik voordat ik zwanger werd enorm bezig was met afvallen is het nu ook confronterend om te zien dat ik aankom. Ik weet het, je moet blij zijn met die kleine in m'n buik, maar helaas is het best moeilijk. Gelukkig krijg ik hiervoor hulp en een goed luisterend oor van de verloskundige.
Daarbij komt ook, dat er bij mij nu al bekkeninstabiliteit is vastgesteld waardoor ik veel dingen aangepast moet doen. Terwijl ik eigenlijk een enorme aanpakker en energiek persoon ben. 
Al met al, ik kan niet wachten tot 2 december. Dan mogen we de kleine weer zien en word ook het geslacht bepaald.

Sorry voor dit verhaal, maar moest het even van mij afschrijven. 

Hallo dames,
Voor mij ook een tijd geleden dat ik een berichtje plaatste hier. Heb hier en daar meegelezen maar ben vooral bezig geweest met genieten en verwonderen ?. 
Wij krijgen een meisje ? dus het zijn niet alleen maar jongetjes die verwekt zijn in augustus..!
Mooi om te lezen dat we allemaal met dezelfde vragen, onzekerheden, angsten en gevoelens zitten.
 Zijn jullie ook al bezig met het inrichten van de babykamer?

Voor mij een tijdje geleden dat ik wat geplaatst heb. Leuk te lezen dat alle pretecho's al volop bezig zijn.
Wij hebben er gisteren een gehad en verwachten een jongen en een meisje! ?

Terug
Bovenaan