Verwacht mei 2020❤️

@gebruiker
jeej dat is helemaal leuk! Van beide wat. Gaat het verder wel goed? Lijkt me toch een stuk zwaarder een tweelingzwangerschap. 

Hier was de nipt goed!
het is een jongetje ?
fijn van alle goede echo's en leuk dat velen al het geslacht weten ! 

groetjes 

Fijn dat de nipt goed was Faithful.
En wij krijgen ook een boy. ?? Ik heb zoooo gelachen. We konden er zeg maar niet echt omheen. ? Zelfs de verloskundige zei "Soooo dan... dat is een flinke daar tussen die beentjes." Hilarisch. Super blij. 

Leuk al die dames en heren! ?
En ik maar wachten tot 6 December ik wilde de geslachtsecho perse pas met de 16 weken en spijt dat ik heb nu jullie het allemaal al weten haha.
Daarnaast word december wel de pretmaand, 3 echo's dat maakt het weer een stuk aangenamer. (Vk, pretecho en SEO)
Hebben jullie de namen al vast staan? Per geslacht hebben wij een top 3 al hebben we bij beide een duidelijke voorkeur...
Nieuw kwaaltje wat ik sinds deze week heb; gewoon NIET meer slapen na 3 a 4 uur slaap ?‍♀️ 
Mijn buik is zo snel gegroeid in korte tijd ik loop er maar wat graag mee te pronken!

Ja zonde joh. Ze hebben zulke goede apparatuur. Het is echt duidelijk te zien. Ik ben nu 14+3. Heel blij dat we het gedaan hebben. Bij ons was er geen twijfel over mogelijk. In het begin lag de navelstreng ervoor en ze had het van de zijkant al gezien, maar ze gaf aan dat ze pas uitspraken deed als ze 100% zeker was. Dus ik moest even springen (dat zag eruit ?) en het menneke draaide keurig. Toen was het echt niet meer te missen.
Gelukkig is het ook al vrij snel 6 december. Dan mag jij lekker.
Vervelend van dat slapen! Hier nog 1... ik slaap vreselijk slecht terwijl ik doodmoe ben. Dat is nu sinds een week.
Ja, wij hebben de naam. Voor zowel een jongen als een meis hadden wij eigenlijk direct een naam waarvan we beiden dachten "yes, dat is 'm". Dat ging gelukkig heel snel en makkelijk.

Lang niks van me laten horen.
Hier 15+6 zwanger.
Het geslacht weten wij nog niet de kleine wilde zich niet laten zien op de pretecho dus mogen we 4 december weer terug komen voor nog een poging .
Het slechte slapen is een bekend iets hier ik slaap ook heel slecht momenteel.
Ja namen hebben we al daar zijn we gelukkig al over uit.

Lang niks van me laten horen.
Hier 15+6 zwanger.
Het geslacht weten wij nog niet de kleine wilde zich niet laten zien op de pretecho dus mogen we 4 december weer terug komen voor nog een poging .
Het slechte slapen is een bekend iets hier ik slaap ook heel slecht momenteel.
Ja namen hebben we al daar zijn we gelukkig al over uit.

Echt veel jongetjes super leuk!
@sajeso
Wij wisten het ook pas met de 16/17  weken. Zou t ook niet veel eerder doen dan heb je meer zekerheid dat ze het ook echt zien. Ik had die week toevallig 2 echos. 1 gewone en gynaecoloog. Bij de gewone echo wisten ze het niet zeker. Gynaecoloog kon het wel een stuk duidelijker in beeld brengen! We hebben er zelfs een foto van hihi. Nog even geduld!!

Terug
Bovenaan