Verwacht mei 2020❤️

[quote quote=10271481]@ninaapie: herkenbaar hoor! tot een paar weken terug zei ik telkens “Ik ben 8 weken zwanger” als iemand wat vroeg. Toen ik met mijn man in de auto erover aan het kletsen was, werd ik stil toen hij zei dat we de 14 weken voorbij waren ipv 8 weken…. “OH SHIT IK BEN BIJNA 16 WEKEN EN HEB NOG NIKS GEKOCHT!!!!” Stress, paniek, elke babyzaak online en in de stad afgelopen maar kon niks vinden want weet morgen het geslacht pas; maar ohjee dan ga ik echt los [/quote]
Ik ben morgen 17 weken, en heb alleen nog maar neutrale kleertjes hahah vooral rompertjes heb ik al een hoop. Wij weten het pas bij 20 weken. En elke keer denk ik "oh ja moeten echt een keer op zoek gaan naar een kamertje enzo" maar het gaat zo snel allemaal. 17 weken klinkt nog zo kort, maar dat zijn de 4 maanden al voorbij joh?

Ooh herkenbaar hoor! De tijd vliegt echt voorbij! 
Gisteren was ik 19 weken en heb de 20 weken echo gehad. Alles was perfect! Zo fijn om te horen?
Wij hebben ook nog niks gekocht, maar het is onze 2e jongen dus veel gaan we van ons eerste zoontje gebruiken. Kamertje moet nog wel geverfd worden. Gaan we in het nieuwe jaar doen.

Gister een prachtige echo gehad ?
Wij krijgen een zoon, onze dochter van 2 is helemaal in haar nopjes met broertje!
Het was overduidelijk in beeld ? uitgebreide gezondheidscheck erbij gehad en die was ook dik oké! Advies ook van hem is om naar een Gyneacoloog te gaan en snapt niet dat ik geen verwijzing heb na de vorige zwangerschap, dus daar gaan we binnenkort maar achteraan nu eerst genieten & shoppen! 

A.s woensdag heb ik de 20 weken echo. Best spannend toch wel!
Vandaag 19 weken. Ik weeg me wekelijks 1x en ben nu eindelijk terug op me oude gewicht van vóór de zwangerschap. Door de kleine in me buik was ik erg misselijk en had ik weinig eetlust waardoor ik was afgevallen. Nu dus weer terug op startpunt.
Hoe is dat hij jullie, al veel aangekomen? Of juist niet?

Ik ben 18 weken en de vorige keer bij de verloskundige 4 kilo aangekomen Dat is 2 weken geleden.
Kan me er niet druk om maken eerlijk gezegd. Ik probeer wel war op teletten  Maar ook vooral te genieten .
Het gaat er daarna wel weer af.
Bij mijn zoontje 16 kilo aangekomen .en na de bevalling en kraamweek was er al 10 kilo af.
Derest eraf gezwommen. Dus naar 2 a3 maanden zat ik weer op mn oude gewicht ?

Ik ben nu 3 kilo aangekomen. Bij mijn 1e zwangerschap uiteindelijk 17 kilo aangekomen. Een week na de bevalling was er al 12 kilo vanaf. Daarna de kilo's eraf door borstvoeding, lekker wandelen en na 7 weken weer rustig begonnen met sporten. Niet te druk om maken hoor! Overigens waren de kilo's er vrij makkelijk af, maar was mijn lijf nog echt niet terug in zijn oude vorm... dus kilo's zegt echt niet alles! Ik maak me er niet te druk om! Mijn lijf heeft straks 2 kindjes gemaakt?

Hier nog niks aangekomen en vandaag 18 weken zwanger.
Woensdag voor de 2e keer een pretecho gehad omdat de kleine zich de eerste keer niet wilde laten zien.
De 2e keer ook pas op het laatste moment.
Na 2 jongens en 29 jaar enigste meisje in de familie te zijn geweest komt er nu een meisje bij.

Afgelopen maandag pretecho gehad om geslacht te bepalen. Maar wij hebben een eigenwijs dondersteentje, veel draaien en het niet willen laten zien. A.s. Dinsdag mogen we terug haha. 
Daarbij, ik ben nu 16+5 en echt al een buik. Mensen zeggen nu ook dat het goed zichtbaar is.
Ik ben nog niks aangekomen, in tegendeel zelfs, ik ben nu 2,5kg afgevallen. 

Terug
Bovenaan